Zo praat ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat.... ?
Bovendien praat Cruijff alsof hij al 20 jaar aan Korsakov lijdt. Dus als je zo gaat beredeneren...
Homo.quote:
Mooie woorden. Pure poëzie.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo.
Cruijff is een seniel, opsluiten in een gesticht.
Schandalig idd.quote:
Ga lekker vijf keer hetzelfde topic openen, gek.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig idd.
Trouwens, shift kwijt ? En interpunctie verloren ?
Oh we gaan schelden. Je krenkt me.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga lekker vijf keer hetzelfde topic openen, gek.
Laudrup, Kanu en Litmanen hebben ze niet zelf opgeleid en zijn geen Nederlanders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kubala, Cruijff en Messi hebben ze niet zelf opgeleid en zijn geen Spanjaarden.
Ling, Tahamata, Rep, Witschge, van Duivenbode, Cruijff wel. Die gingen in hun nadagen nog bij Feijenoord spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Laudrup, Kanu en Litmanen hebben ze niet zelf opgeleid en zijn geen Nederlanders.
Dat was in 1970 het is nu 2013... succes in de Europa League.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ling, Tahamata, Rep, Witschge, van Duivenbode, Cruijff wel. Die gingen in hun nadagen nog bij Feijenoord spelen.
Succes met een coach die zegt geen ambitie te hebben kampioen te worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was in 1970 het is nu 2013... succes in de Europa League.
Ferguson en geen kampioen willen worden?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met een coach die zegt geen ambitie te hebben kampioen te worden.
Ik dacht aan die club uit Rotterdamquote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ferguson en geen kampioen willen worden?
Ik gun het Feyenoord wel na 14 jaar, jij toch ook?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht aan die club uit Rotterdam
Dit kan ik niet beamenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord wel na 14 jaar, jij toch ook?
Nee, zonder twijfel niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Rickazio het volgende:
is er een club met zo'n lelijk theater stadion en arrogant triest als deze... ?
[ afbeelding ]
'Alles van waarde is weerloos.'quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Rickazio het volgende:
is er een club met zo'n lelijk theater stadion en arrogant publiek als deze... ?
[ afbeelding ]
Wel een mooi stadion voor een lelijk winkelcentrum.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Rickazio het volgende:
is er een club met zo'n lelijk theater stadion en arrogant publiek als deze... ?
[ afbeelding ]
Ja maar wie neemt hem serieusquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Rickazio het volgende:
\ vanuit de redenering van Tong is VV Bedum dan beter dan AC Milan
Trappatoniquote:Op zondag 17 februari 2013 22:04 schreef Romanus het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel spelers Milan zelf heeft opgeleid die wereldsterren zijn geworden![]()
Ik kan uit mijn hoofd nu alleen Maldini en Baresi opnoemen.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Botafogo:
Sócrates, Garrincha, Jairzinho
Twee aan alcohol gestorven vedettes.quote:
Ja, nu gaan ze aan coke ten onder. Destijds was alcohol alleen al genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee aan alcohol gestorven vedettes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |