Wel een mooi stadion voor een lelijk winkelcentrum.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Rickazio het volgende:
is er een club met zo'n lelijk theater stadion en arrogant publiek als deze... ?
[ afbeelding ]
Ja maar wie neemt hem serieusquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Rickazio het volgende:
\ vanuit de redenering van Tong is VV Bedum dan beter dan AC Milan
Trappatoniquote:Op zondag 17 februari 2013 22:04 schreef Romanus het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel spelers Milan zelf heeft opgeleid die wereldsterren zijn geworden![]()
Ik kan uit mijn hoofd nu alleen Maldini en Baresi opnoemen.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Botafogo:
Sócrates, Garrincha, Jairzinho
Twee aan alcohol gestorven vedettes.quote:
Ja, nu gaan ze aan coke ten onder. Destijds was alcohol alleen al genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee aan alcohol gestorven vedettes.
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef ruudbackus het volgende:
Barca kan aan dat lijstje tippen, alleen al de huidige generatie is zowat allemaal eigen opleiding: Valdes, Pique, Puyol, Fabregas, Xavi, Iniesta, Messi (2de nationaliteit trouwens spaans :-)), Thiago, Sergio, Pedro, Alba en nog een paar wat midner bekednere, intotaal 14 van de 25 koppige selectie hebben het jeugdsysteem van Barca doorlopen. Wat overigens door Cruijf is geinitieerd.
Dick Bruinensteijn is vorig jaar overleden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
ik ging net naar de wc en mijn drol leek wel een beetje op deze topic
Geen tong, Tong?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dick Bruinensteijn is vorig jaar overleden.
Doe ik nooit bij trieste berichten.quote:
Da kank nie ontkennequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Moisander speelde de pannen van het dak
PSV Eindhoven is wat dat betreft veel beter maar wij lopen er niet zo mee te koop uiteraard.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:08 schreef tong80 het volgende:
Qua zelf opleiden.
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Kluivert, van der Vaart, Pietje Keizer, Frank de Boer, Clarence Seedorf, van der Sar.......etc......
Noem ze eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
PSV Eindhoven is wat dat betreft veel beter maar wij lopen er niet zo mee te koop uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |