Truste!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Ga naar mijn mandje goede nacht all
vond hem wel goed gevonden, ja mijn fantasie is de laatste dagen weer toegenomen met leuke TT Titeltjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
Heks, wat is dit nu weer voor tt, waren de hutseflutsen en hatseflatsen op?
ppsssttttttttttttttt sommige Users ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Kut, hij is wel leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Had wel een originele TT van je verwachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
cquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
dat, dat jou nou weer moet opvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgekort is de topictitel TT. Dat heeft wel weer wat, vind ik.
ben ondertussen ook aan het zoeken naar mooi haakpatroon, maar Japans is beetje moeilijk te lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had wel een originele TT van je verwacht![]()
oh sorry, maar komt door Emielquote:
spekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh sorry, maar komt door EmielSp...........waar staat jou naam voor als ik zo vrij mag zijn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |