abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:31:06 #1
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122934168
quote:
quote:
Hulpverleners maken zich zorgen over de groeiende groep Marokkaanse meisjes die zij in de problemen zien komen. Ze spijbelen meer, plegen meer winkeldiefstallen en het aantal Marokkaanse meisjes dat de school verlaat zonder diploma is de afgelopen twee jaar flink gestegen, zo blijkt uit cijfers van onder meer onderzoeksinstituut Risbo. Hierover bericht de Volkskrant zaterdag.

Omdat ze er gewend aan raken om dingen stiekem te doen, verborgen voor hun familie, gaan ze steeds verder en raken ze met zichzelf in de knoop, constateert de Marokkaanse vrouwenorganisatie Al Amal uit de Utrechtse wijk Kanaleneiland. Marokkaanse meiden blowen meer en komen door hun grenzeloze gedrag vaker in de prostitutie terecht.
Tot nu toe waren het jongens die wisten hoe ze de westerse vrijheid moesten gebruiken. De meiden deden het zo goed op school, waarschijnlijk omdat het de enigste manier was om onder de thuis-terreur uit te komen.

Maar nu hebben ook de meiden hun vrijheid gevonden.

quote:
Marokkaanse meisjes hebben bovendien geen goed beeld van hoe Nederlandse jongeren omgaan met hun vrijheid, valt de hulpverlening op. 'Ze hebben het idee dat Nederlandse tieners alles mogen en alles doen. Dat die wel degelijk grenzen hebben, ontgaat hen', zegt directeur Lidwien Knibbeler van JOU. 'Met seks gaan ze daarom soms veel verder dan hun Nederlandse leeftijdsgenotes.'
poes poes poes, kom maar bij Papier :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122934494
Ha, TVP :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122935689
RASCISTENTOPIC :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_122935711
Ik heb eigenlijk wel een positief beeld van moslima's in het algemeen. Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen, toch apart.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:19:40 #5
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122936670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een positief beeld van moslima's in het algemeen. Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen, toch apart.
Hoezo is dat apart? De meeste Nederlandse jongens staan gewoon niet te springen om zich aan te passen aan de gewoontes van veel moslima's. Persoonlijk zou ik mij ook niet aan zoiets wagen. Derhalve vind ik het een logische conclusie dat je die combinatie niet vaak ziet.
Say what?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:24:27 #6
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122936921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Marokkaanse meisjes hebben bovendien geen goed beeld van hoe Nederlandse jongeren omgaan met hun vrijheid, valt de hulpverlening op. 'Ze hebben het idee dat Nederlandse tieners alles mogen en alles doen. Dat die wel degelijk grenzen hebben, ontgaat hen', zegt directeur Lidwien Knibbeler van JOU. 'Met seks gaan ze daarom soms veel verder dan hun Nederlandse leeftijdsgenotes.
Dit is vreselijk interessant. Het likt bijna zo te zijn alsof de westerse gedragsregeles voor jongeren zó ongewoon zijn voor de moslima's, dat ze simpelweg niet weten waar de grenzen liggen. We gaan er vanuit dat ze weten wat wel en wat niet kan, maar we beseffen niet dat deze moslima's de geldende regels niet door en door zien zoals ze zo duidelijk en natuurlijk zijn voor autochtonen. DIt geeft echt een diepe inkijk in hoe eenzaam tweedegeneratie immigranten zich voelen in onze Nederlandse wereld. Dit is het enige land dat ze hebben, hun thuis. En ze hebben er geen echte toegang toe, ze kunnen alleen de schijn ophouden van het laten blijken dat ze meedraaien.

quote:
Wat ik echter nooit zie is een moslima die een relatie heeft met een nederlandse jongen
oh, ik heb een relatie gehad met een moslima. Met twee zelfs(niet tegelijkertijd natuurlijk haha). En ik heb een hoofd vol blonde krullen en lichtblauwe ogen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:26:26 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122937006
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tarantism op 15-02-2013 23:27:19 ]
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:29:50 #8
pi_122937166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef tarantism het volgende:

[..]

Dit is vreselijk interessant. Het likt bijna zo te zijn alsof de westerse gedragsregeles voor jongeren zó ongewoon zijn voor de moslima's, dat ze simpelweg niet weten waar de grenzen liggen. We gaan er vanuit dat ze weten wat wel en wat niet kan, maar we beseffen niet dat deze moslima's de geldende regels niet door en door zien zoals ze zo duidelijk en natuurlijk zijn voor autochtonen. DIt geeft echt een diepe inkijk in hoe eenzaam tweedegeneratie immigranten zich voelen in onze Nederlandse wereld. Dit is het enige land dat ze hebben, hun thuis. En ze hebben er geen echte toegang toe, ze kunnen alleen de schijn ophouden van het laten blijken dat ze meedraaien.

[..]

oh, ik heb een relatie gehad met een moslima. Met twee zelfs(niet tegelijkertijd natuurlijk haha). En ik heb een hoofd vol blonde krullen en lichtblauwe ogen.
Jongens hebben er ook last van. Ze denken dat NL-jongeren continue met elkaar in bed duiken, en als zij een keer willen zeggen de meiden nee. Racisme! Kuthoer! enz.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_122937257
Lekkere mocro sletjes die geen grenzen kennen en zich op elke mogelijke manier laten uitwonen :9~
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:32:10 #10
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122937270
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jongens hebben er ook last van. Ze denken dat NL-jongeren continue met elkaar in bed duiken, en als zij een keer willen zeggen de meiden nee. Racisme! Kuthoer! enz.
zo had ik er verdorie nooit over nagedacht. En dat alleen door die ene paragraaf in dat nieuwsartikel
pi_122937436
quote:
Ze willen niet. ;(
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:37:04 #12
pi_122937496
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze willen niet. ;(
Nee. Ze willen wel neuken, maar een relatie kunnen ze niet verkopen aan hun familie.
pi_122937501
Niet echt een racisme topic. Het klopt wel voor een groot deel van wat ik om me heen zie en hoor.
pi_122937582
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Ze willen wel neuken, maar een relatie kunnen ze niet verkopen aan hun familie.
Ik neuk en stel hem voor als het moet. :)
pi_122937635
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, onder andere, maar er zijn wel meer problemen voor deze jongens. Zo kunnen zij nooit homo zijn. Is het erg onwaarschijnlijk dat ze met een NL meisje kunnen trouwen, ook wanneer ze daar op verliefd zouden worden. NL'se meisjes daar kan je dan alleen seks mee hebben en mag je eigenlijk niet verliefd op worden.
Tevens zien zij genoeg nederlandse meisjes die zich sexy kleden en zullen ze dat zelden zien bij iemand waar zij ' wel iets mee mogen hebben'.

Enzovoort enzovoort...

edit: En dat ze zich macho 'horen' te gedragen en vooral niet gevoelig mogen zijn helpt ook niet echt bij het ontstaan van relaties tussen marokkaanse jongens en nederlandse meisjes.
pi_122938239
TVP
Ура для россии
pi_122938647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, onder andere, maar er zijn wel meer problemen voor deze jongens. Zo kunnen zij nooit homo zijn. Is het erg onwaarschijnlijk dat ze met een NL meisje kunnen trouwen, ook wanneer ze daar op verliefd zouden worden. NL'se meisjes daar kan je dan alleen seks mee hebben en mag je eigenlijk niet verliefd op worden.
Tevens zien zij genoeg nederlandse meisjes die zich sexy kleden en zullen ze dat zelden zien bij iemand waar zij ' wel iets mee mogen hebben'.

Enzovoort enzovoort...

edit: En dat ze zich macho 'horen' te gedragen en vooral niet gevoelig mogen zijn helpt ook niet echt bij het ontstaan van relaties tussen marokkaanse jongens en nederlandse meisjes.
Uit welk gehucht kom jij? :')
pi_122938671
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Uit welk gehucht kom jij? :')
Geef eens een normale inhoudelijke reactie.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:07:37 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938704
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:19 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hoezo is dat apart? De meeste Nederlandse jongens staan gewoon niet te springen om zich aan te passen aan de gewoontes van veel moslima's. Persoonlijk zou ik mij ook niet aan zoiets wagen. Derhalve vind ik het een logische conclusie dat je die combinatie niet vaak ziet.
pi_122938706
quote:
Mwah, bij de relaties tussen 'Marokkaanse jongens' en 'Nederlandse meisjes' die er zijn werkt dat juist prima.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:11:20 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938844
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, bij de relaties tussen 'Marokkaanse jongens' en 'Nederlandse meisjes' die er zijn werkt dat juist prima.
In welk opzicht werkt dat prima? Het type die dat namelijk wel wilt is vaak het meisje dat bescherming nodig heeft, niet het type dat een uitsprekende mening heeft?
pi_122938858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zijn zij de uitzondering op de regel. Dan is het eerder ondanks ipv dankzij. Of hebben die jongens een betere balans gevonden tussen de masculiene marokkaanse cultuur en de feminiene nederlandse cultuur.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:12:00 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122938864
popcorn pakt trouwens :9
pi_122938925
Ik beweer trouwens niet dat onze feminiene cultuur nou zo perfect werkt. Zullen genoeg Nederlandse vrouwen zijn die willen dat hun partner wat vaker 'man' is.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:14:02 #25
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122938938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:11 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

In welk opzicht werkt dat prima? Het type die dat namelijk wel wilt is vaak het meisje dat bescherming nodig heeft, niet het type dat een uitsprekende mening heeft?
Dat schijnen dan weer onderbuikgevoelens te zijn.
Say what?
pi_122938967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Life2.0 het volgende:
popcorn pakt trouwens :9
Heb nu toastjes op schoot :Y)
pi_122939114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik beweer trouwens niet dat onze feminiene cultuur nou zo perfect werkt. Zullen genoeg Nederlandse vrouwen zijn die willen dat hun partner wat vaker 'man' is.
Er zijn Marokkaanse jongens die feminiem zijn, maar die worden zelfs door veel mensen als 'kneusjes' omschreven. Het oogt gewoon niet goed als Marokkaanse jongens feminiem zijn voor veel mensen lijkt het wel. Monsif is feminiem. Hij schaatst hier met een Nederlandse meid die hij al een aantal jaren kent. Hoe kijk jij daar tegen aan als je deze foto's ziet? Veel mensen vinden dat heel apart en raar om te zien. Tja....

pi_122939195
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Er zijn Marokkaanse jongens die feminiem zijn, maar die worden zelfs door veel mensen als 'kneusjes' omschreven. Het oogt gewoon niet goed als Marokkaanse jongens feminiem zijn voor veel mensen lijkt het wel.
Ja, helaas. En Marokkaanse homo's hebben vaak helemaal geen leven.
Verstoten door de eigen gemeenschap :N
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:21:14 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939206
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
feministische maatschappij, dat je dergelijk onzin gelooft, van die 'social engineers" _O-
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:22:55 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939252
quote:

[..]

Er zijn Marokkaanse jongens die feminiem zijn, maar die worden zelfs door veel mensen als 'kneusjes' omschreven. Het oogt gewoon niet goed als Marokkaanse jongens feminiem zijn voor veel mensen lijkt het wel. Monsif is feminiem. Hij schaatst hier met een Nederlandse meid die hij al een aantal jaren kent. Hoe kijk jij daar tegen aan als je deze foto's ziet? Veel mensen vinden dat heel apart en raar om te zien. Tja....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie niets gek?

Misschien omdat ik nogal snel door die neppe 'gansterhouding' kijk, wat je vooral op straat niet, stoer doen kan iedereen, stoer zijn is andere koek
pi_122939255
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:21 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

feministische maatschappij, dat je dergelijk onzin gelooft, van die 'social engineers" _O-
Leer eerst het verschil tussen een feminiene cultuur en feministische maatschappij maar
pi_122939308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, helaas. En Marokkaanse homo's hebben vaak helemaal geen leven.
Verstoten door de eigen gemeenschap :N
Het is vaak het beste als je dat voor jezelf houdt. Daar zal ik niet omheen draaien. Hoewel er in Frankrijk wel een aantal bekende Marokkanen wonen die uit de kast zijn gekomen.
pi_122939333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik zie niets gek?

Misschien omdat ik nogal snel door die neppe 'gansterhouding' kijk, wat je vooral op straat niet, stoer doen kan iedereen, stoer zijn is andere koek
Ah, mooi om te horen.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:26:12 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Leer eerst het verschil tussen een feminiene cultuur en feministische maatschappij maar
Beter nog:

Leg jijhet mij maar eens uit, beetje roepen en linken naar viva blaadjes kan je altijd doen, doe maar je best om het mij aannemelijk te maken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:27:44 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939380
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ah, mooi om te horen.
Als ik de buurjongen hier op de fiets zie "scheuren" door de straat denk je toch ook niet 'hihaho wat een mietjes _O- ' Die doen iets waar ze ZELF gelukkig van worden, voldoening uit halen, ipv bezwijken onder groepdruk en verveling

Jezelf kunnen vermaken, dat is een kunst ^O^
pi_122939452
quote:

[..]

Ik was je net voor met mijn reactie voor je die foto's editte.

Ik vind het allerminst aantrekkelijk, maar dat doet er totaal niet toe. Het andere uiterste qua uiterlijk vind ik trouwens net zo verwerpelijk als ik daar foto's van zou vinden.
Waar het om gaat is dat de gemiddelde Nederlandse jongen niet zo stoer hoeft te doen. Gevoelens openlijk tonen tegenover een meisje is voor sommige Marokkaanse jongens al een teken van zwakte.

De verwachte rolpatronen en vooral de houding naar de buitenwereld die verschillen gigantisch tussen de 2 culturen. Van Marokkaanse jongens wordt iets totaal anders verwacht en dat maakt dat een relatie met Nederlandse meisjes moeilijker wordt. Alhoewel dat ietsje aan het veranderen is denk ik. Scheelt alleen niet veel.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:34:01 #37
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122939553
Stoer doen kan alleen John McClane.

Say what?
pi_122939643
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik was je net voor met mijn reactie voor je die foto's editte.

Ik vind het allerminst aantrekkelijk, maar dat doet er totaal niet toe. Het andere uiterste qua uiterlijk vind ik trouwens net zo verwerpelijk als ik daar foto's van zou vinden.
Waar het om gaat is dat de gemiddelde Nederlandse jongen niet zo stoer hoeft te doen. Gevoelens openlijk tonen tegenover een meisje is voor sommige Marokkaanse jongens al een teken van zwakte.

De verwachte rolpatronen en vooral de houding naar de buitenwereld die verschillen gigantisch tussen de 2 culturen. Van Marokkaanse jongens wordt iets totaal anders verwacht en dat maakt dat een relatie met Nederlandse meisjes moeilijker wordt. Alhoewel dat ietsje aan het veranderen is denk ik. Scheelt alleen niet veel.
Dat bedoel ik. Er zullen wel meer mensen die het 'apart' vinden om te zien. Dat voldoet niet aan het beeld dat je van Marokkaanse jongens hebt. Monsif is inderdaad heel feminiem. Heb wel een paar threads gelezen waar hij als een ''kneusje'' wordt omschreven. Niet dat het verder belangrijk is, maar het kenmerkt wel hoe mensen dat soort jongens zien. Tja, mijn punt lijkt mij duidelijk.

Veel Marokkaanse mannen zul je inderdaad niet snel hun gevoelens zien tonen. Ik denk als je dat ooit ziet, dat je toch even op het achterhoofd krabt. Kan ook niet anders. Iets dat al honderden jaren een gewoonte is verandert ook niet in twee generaties. De bovenstaande foto's zijn voor veel mensen al onderwerp van gesprek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jellereppe op 16-02-2013 00:57:36 ]
pi_122939664
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Beter nog:

Leg jijhet mij maar eens uit, beetje roepen en linken naar viva blaadjes kan je altijd doen, doe maar je best om het mij aannemelijk te maken.
Wat bijvoorbeeld helemaal niets met feminisme, maar wel alles met een feminiene cultuur te maken heeft.....
- Wij overleggen vaak met onze leidinggevenden en een leraar is niet alleen aan het woord voor onze klassen maar die houd vaak een dialoog met zijn leerlingen. Dat zijn dingen die in een masculiene cultuur nooit voor zouden komen.
- Ander puntje: Marokkanen vinden het soms raar en zwak dat je zelfs met een agent of andere gezagsdrager in discussie kan gaan. In hun cultuur krijg je veel eerder klappen of problemen als je iets doet wat zo'n gedragsdrager niet aanstaat.
pi_122939710
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Er zullen wel meer mensen die het 'apart' vinden om te zien. Dat voldoet niet aan het beeld dat je van Marokkaanse jongens hebt. Monsif is inderdaad heel feminiem. Heb wel een paar threads gelezen waar hij als een ''kneusje'' wordt omschreven. Niet dat verder belangrijk is, maar het kenmerkt wel hoe mensen dat soort jongens zien. Tja, mijn punt lijkt mij duidelijk.

Veel Marokkaanse mannen zul je inderdaad niet snel hun gevoelens zien tonen. Ik denk als je dat ooit ziet, dat je toch even op het achterhoofd krabt. De bovenstaande foto's zijn voor veel mensen al onderwerp van gesprek.
Gelukkig zien de meeste nederlandse jongens er niet zo uit, maar qua gedrag zijn ze vaak wel veel minder macho. Vooral in groepsverband is dat goed te merken.
pi_122939845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef tarantism het volgende:

[..]

[..]

Ik begin bijna medelijden te krijgen met hen na het lezen van deze post
#freefrederike
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:43:59 #42
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat bijvoorbeeld helemaal niets met feminisme, maar wel alles met een feminiene cultuur te maken heeft.....
- Wij overleggen vaak met onze leidinggevenden en een leraar is niet alleen aan het woord voor onze klassen maar die houd vaak een dialoog met zijn leerlingen. Dat zijn dingen die in een masculiene cultuur nooit voor zouden komen.
- Ander puntje: Marokkanen vinden het soms raar en zwak dat je zelfs met een agent of andere gezagsdrager in discussie kan gaan. In hun cultuur krijg je veel eerder klappen of problemen als je iets doet wat zo'n gedragsdrager niet aanstaat.
ja dat bedoelde ik, hoe je het noemt het is rationeel gezien onzin, het is simpelweg een superieure beschaving tov de beschaving waar het doel wordt bereikt door brute kracht
er is namelijk geen voordeel te halen door alle mensen te vermoorden, ten eerste omdat de mens werkt als een ontregelde mierenkolonie, niet een adelaar op zoek naar een maatje, then tweede omdat de kans dat jij bovenaan de voedselketen staat niet groot
pi_122939894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig zien de meeste nederlandse jongens er niet zo uit, maar qua gedrag zijn ze vaak wel veel minder macho. Vooral in groepsverband is dat goed te merken.
Ja, wat dat betreft zijn die culturen twee uitersten. Marokkanen zijn/waren eeuwen gewend om te leven in een hardere cultuur en omstandigheden, maar in Nederland heb je dat achterdochtige en scherpe gedrag niet nodig. Zal voor veel Marokkanen wennen zijn geweest. Nog steeds gaat wat dat betreft veel mis.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:46:52 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122939938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:45 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft zijn die culturen twee uitersten. Marokkanen zijn/waren eeuwen gewend om te leven in een hardere cultuur en omstandigheden, maar in Nederland heb je dat achterdochtige en scherpe gedrag niet nodig. Zal voor veel Marokkanen wennen zijn geweest. Nog steeds gaat wat dat betreft veel mis.
van god los die nederlanders _O_
pi_122939961
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik, hoe je het noemt het is rationeel gezien onzin, het is simpelweg een superieure beschaving tov de beschaving waar het doel wordt bereikt door brute kracht
er is namelijk geen voordeel te halen door alle mensen te vermoorden, ...
Wut :o ?
pi_122939971
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

van god los die nederlanders _O_
Oh, dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik benoem alleen gedragskenmerken en hun oorsprong. Dingen die al eeuwen normaal zijn voor een volk, verdwijnen niet in 2 generaties.
pi_122939979
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
HOMMO!
#freefrederike
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:49:49 #48
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_122940015
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niets mis met kunstschaatsen, maar zijn hoofd/uiterlijk ziet er niet echt hetero uit als je het mij vraagt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_122940052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef rakotto het volgende:

[..]

Niets mis met kunstschaatsen, maar zijn hoofd/uiterlijk ziet er niet echt hetero uit als je het mij vraagt.
Haha, jullie zetten mijn woorden kracht bij. Dank jullie, jongens. Verder niks mis met die jongeman.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:51:08 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122940056
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik benoem alleen gedragskenmerken en hun oorsprong. Dingen die al eeuwen normaal zijn voor een volk, verdwijnen niet in 2 generaties.
Ben jij ook zo benieuwd naar de komende generatie?
pi_122940080
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ben jij ook zo benieuwd naar de komende generatie?
Jazeker, ik ben daar zelfs heel benieuwd naar.
pi_122940104
Bovendien is er in Nederland ook nog eens een sterk individualistische maatschappij tegenover een veel meer groepsgerichte Marokkaanse maatschappij.

Ik vind dat we beiden van elkaar kunnen leren zowel qua, feminiene vs masculiene alsook
individualistische vs groepsgerichte maatschappij.
Zolang het uitgangspunt voor hun maar is dat ze zich zo goed mogelijk weten aan te passen aan onze cultuur.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:53:21 #53
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_122940108
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, jullie zetten mijn woorden kracht bij. Dank jullie, jongens. Verder niks mis met die jongeman.
Zijn gladde hoofd straalt het gewoon uit. Zo glad en alles. Ik zeg dan precies hetzelfde over Christian Ronaldo, omdat hij precies dezelfde typertje is. :') Tenminste dat is hoe ik het zie. Ook al zou je zeggen dat het een Deense is ipv Marokkaan.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:53:49 #54
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122940125
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik begin bijna medelijden te krijgen met hen na het lezen van deze post
Dan heb je het hart op de juiste plek zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door tarantism op 16-02-2013 01:16:03 ]
pi_122940139
quote:

[..]
NL'se meisjes daar kan je dan alleen seks mee hebben en mag je eigenlijk niet verliefd op worden.
Wait, what? Waar heb je dit gehoord dan? Dat mensen het doen betekent niet dat je het ook mag doen.

De regels binnen de Islam zijn heel simpel. Niet getrouwd is geen seks. Als je seks wilt moet je getrouwd zijn(met je partner, niet met de buurvrouw). Trouwen kan met een Islamitische, Christelijke of joodse partner.

Nationaliteit of etniciteit speelt niet mee.

Of mensen zich hier aan houden is een ander verhaal.
pi_122940148
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef tarantism het volgende:

[..]

Dan heb je het hard op de juiste plek zitten
In before de verbetering :D
pi_122940202
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wait, what? Waar heb je dit gehoord dan? Dat mensen het doen betekent niet dat je het ook mag doen.

De regels binnen de Islam zijn heel simpel. Niet getrouwd is geen seks. Als je seks wilt moet je getrouwd zijn(met je partner, niet met de buurvrouw). Trouwen kan met een Islamitische, Christelijke of joodse partner.

Nationaliteit of etniciteit speelt niet mee.

Of mensen zich hier aan houden is een ander verhaal.
Seks kan je nou eenmaal heel wat makkelijker hebben dan een lange relatie in de openheid.
En als jij toch al weet dat een lange relatie geen optie is.....dan ga je ook heel wat minder zorgvuldig met zo'n meisje om.
pi_122940302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Seks kan je nou eenmaal heel wat makkelijker hebben dan een lange relatie in de openheid.
En als jij toch al weet dat een lange relatie geen optie is.....dan ga je ook heel wat minder zorgvuldig met zo'n meisje om.
Tjah dat doen die jongens helemaal zelf. Ik denk niet dat de ouders er achter staan
pi_122940336
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 01:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah dat doen die jongens helemaal zelf. Ik denk niet dat de ouders er achter staan
Nee, en als ze het zouden weten dan doen ze er vaak alles aan om dat 'niet te weten' .
Nog zoiets waarin onze culturen lijnrecht tegenover staan. Eer is veel minder belangrijk bij ons.
pi_122940366
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is normaal om te verwachten dat die ene % hetzelfde reageert als 99% van de groep Marokkanen. Dat er goede Marokkanen zijn wil niet zeggen dat ze allemaal goed zijn, integendeel zelfs. Er zijn meer slechte dan goede(gebaseerd op mijn omgeving).
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')