Ik zag laatst een Michael Schumacher Legend versie die ik heel erg mooi vond... soort Daytona hommage, maar dan van Omegaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Skv het volgende:
Maar het liefst wil ik een Omega Speedmaster.
ik ben bang dat 44 mm wat lomp is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Garbageman het volgende:
Een vriend van me heeft de zwarte versie van die Hamilton gehad. Erg goed en mooi horloge.
Fijn horloge. Heb hem ook al een aantal jaren met tevredenheid in mijn bezit. Inmiddels niet meer mijn eerste keuze, maar mooi horloge om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:26 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren aan mezelf cadeau gedaan.
Eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef habitue het volgende:
Meh er zijn andere dingen die meer prioriteit hebben momenteel. Sowieso koop ik liever 2 ubervette vakanties dan 1 horloge.
de PVD variant van de Hamilton- Khaki Field op een Nato is ook om te smullen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Skv het volgende:
Ik vind dit ook een mooi ding:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Maar het liefst wil ik een Omega Speedmaster.
http://www.ocabj.net/hamilton-khaki-field-auto/quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef RuckTape het volgende:
[..]
de PVD variant van de Hamilton- Khaki Field op een Nato is ook om te smullen.
#swaggaboiquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb ook een zwart horloge. Zeer content mee. Vandaag met zwarte das. Jaja.
Vandaag een bruine das met een zwart horloge, als ze er maar geen grapjes over makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
Geweldig mooi horloge inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef habitue het volgende:
IWC Portuguese![]()
![]()
Waarom ben ik geen miljonair
Zou je daar eens een foto van willen maken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
PVD coated El Primero toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:28 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Over die Breitling for Bentley, ik ben geen kenner, maar zie ik nu krassen op wat saffierglas zou moeten zijn? En wat is er aan de hand met die datumweergave? Kenners?
Uit de "How to spot a fake Breitling for Bentley" guideline voor handelaren en juweliers:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef RamteamJax het volgende:
Dit horloge, een originele Breitling for Bentley uit 2008, draag ik voornamelijk als ik naar zakelijke meetings ga:
[ link | afbeelding ]
Inderdaad erg kansloos. Wat schiet je ermee op? Alsof je beter bent een duur horloge. Met een budget van 100-500 euro zijn genoeg mooie horloges te koop. Ik vind mensen die neppers dragen niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:44 schreef Negakinu het volgende:
RamteamJax staat hier gewoon keihard te liegen. ZWAAR kansloos. Dit is de echte:
Hoe ze liefdeloos waren neergelegd voor de foto deed mij ook al vermoeden dat hij nep was, als die echt is ga je er wel netter mee omquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:53 schreef Tom het volgende:
[..]
Inderdaad erg kansloos. Wat schiet je ermee op? Alsof je beter bent een duur horloge. Met een budget van 100-500 euro zijn genoeg mooie horloges te koop. Ik vind mensen die neppers dragen niet te vertrouwen.
Ik draag nu wat horloges uit het hogere segment maar had daarvoor ook jaren relatief betaalbare horloges.
Nou.....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:01 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Hoe ze liefdeloos waren neergelegd voor de foto deed mij ook al vermoeden dat hij nep was, als die echt is ga je er wel netter mee om
Mooie GMT, zal zo maar mijn volgende horloge kunnen zijnquote:
Ik kocht deze eind 2009 en toen was de sub met keramische bezel en verbeterde sluiting er nog niet (behalve op het gouden model). Zou met de nieuwe Sub een lastigere keus worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:46 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Mooie GMT, zal zo maar mijn volgende horloge kunnen zijn. Waarom heb je deze boven de sub gekozen? Of heb je ook nog een sub?
Wat was destijds het prijsverschil met de sub?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Tom het volgende:
[..]
Ik kocht deze eind 2009 en toen was de sub met keramische bezel en verbeterde sluiting er nog niet (behalve op het gouden model). Zou met de nieuwe Sub een lastigere keus worden.
Volgens mij was de GMT een 1200 euro duurder? Ik weet het niet exact meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat was destijds het prijsverschil met de sub?
Dat zal best kunnen kloppen. Met de keramische bezel waren ze om en nabij de 1k duurder. Nieuw zijn ze tegenwoordig vrijwel identiek qua prijs en dat is toch wel apart gezien de GMT een complicatie meer heeft. Persoonlijk vind ik de sub iets cleaner, maar dat maakt de GMT weer bijzonderder.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Tom het volgende:
[..]
Volgens mij was de GMT een 1200 euro duurder? Ik weet het niet exact meer.
nu wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef ballenbak015 het volgende:
[..]
http://www.wereldhorloges(...)95/h/b/hb1512570.jpg
Nu ook niet?
Geweldig!quote:
same here... je ziet heel veel fout volk met een santos...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:08 schreef eriksd het volgende:
Ik zou juist de santos willen betitelen als een kermishorloge. Vind hem overigens mooi hoor, maar heeft toch ook behoorlijk last van een fout imago.
ik zie dat als iets positief. Fout volk probeert juist alles te kopen wat duur is. Denk daarbij aan Prada, Armani, BMW, Mercedes, etc. Fout volk koopt het om te showen. Normale mensen kopen het veelal omdat men smaak of oog hebben voor kwaliteit. Vrijwel alle merken wat overpriced is worden door dat soort mensen gekocht. Als je het zo bekijkt, kan je alleen maar mid-end produkten kopen, muv dingen die lastig te showen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
same here... je ziet heel veel fout volk met een santos...
Nou dat valt reuze mee. je ziet wel vaak een affiniteit met bepaalde merken en ook veel merken die juist niet fout volk trekken.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
ik zie dat als iets positief. Fout volk probeert juist alles te kopen wat duur is. Denk daarbij aan Prada, Armani, BMW, Mercedes, etc. Fout volk koopt het om te showen. Normale mensen kopen het veelal omdat men smaak of oog hebben voor kwaliteit. Vrijwel alle merken wat overpriced is worden door dat soort mensen gekocht. Als je het zo bekijkt, kan je alleen maar mid-end produkten kopen, muv dingen die lastig te showen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |