naizz !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef Flurry het volgende:
Oef is die Blancpain van iemand hier? Wat een schoonheid!
Mijn horloge vandaag: Seiko Sea Urchin met aangepaste bezel op mesh
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef SeculasStatius het volgende:
Wat ik hier nog in een doosje heb liggen:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Is een automatisch skelet horloge. Zijn wel wat robijnen zichtbaar.
Geen merk. One of a kind. Lang geleden door mijn vader de Ambachtelijke Horlogemaker in elkaar gezet met onderdelen van overal en nergens. Ooit getaxeerd op 5 cijfertjes.
Draag het nooit. Heel af en toe, op bruiloften en dat soort gelegenheden.
Prachtig! Betere pics?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef SeculasStatius het volgende:
Wat ik hier nog in een doosje heb liggen:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Is een automatisch skelet horloge. Zijn wel wat robijnen zichtbaar.
Geen merk. One of a kind. Lang geleden door mijn vader de Ambachtelijke Horlogemaker in elkaar gezet met onderdelen van overal en nergens. Ooit getaxeerd op 5 cijfertjes.
Draag het nooit. Heel af en toe, op bruiloften en dat soort gelegenheden.
Beidequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ehmmm, ik weet niet of me lumia dat kan. Voorkant achterkant?
Vind dit niet eens mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Garbageman het volgende:
Deze heeft niemand van jullie denk ik
[ afbeelding ]
Niet als 2 van de 5 cijfers achter de komma is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Jackal_Omega het volgende:
Denk dat de taxatie ook wel iets te optimistisch is
Dit is een grapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef RamteamJax het volgende:
Ik heb nu overigens dit horloge in bestelling staan:
Zit helaas een levertijd van 4 weken op
Wat een draakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef RamteamJax het volgende:
Ik heb nu overigens dit horloge in bestelling staan:
Zit helaas een levertijd van 4 weken op
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Garbageman het volgende:
Deze heeft niemand van jullie denk ik
[ afbeelding ]
ik vind 'm schitterendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Garbageman het volgende:
Vind ik niet raar, ik vind hem zó lelijk dat ie weer mooi is. Toch een 40 jaar oud horloge...
wowquote:
heb je een betere foto van die breitling ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef RamteamJax het volgende:
Dit is zeg maar mijn vrijetijdshorloge. Een heuse Fossil CH-2694 t.w.v. (toentertijd) ¤249.-
[ link | afbeelding ]
Dit horloge, een originele Breitling for Bentley uit 2008, draag ik voornamelijk als ik naar zakelijke meetings ga:
[ link | afbeelding ]
Wat vinden klanten daarvan? In mijn sector wordt dat niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef RamteamJax het volgende:
Dit is zeg maar mijn vrijetijdshorloge. Een heuse Fossil CH-2694 t.w.v. (toentertijd) ¤249.-
[ link | afbeelding ]
Dit horloge, een originele Breitling for Bentley uit 2008, draag ik voornamelijk als ik naar zakelijke meetings ga:
[ link | afbeelding ]
Erg mooi. Welke zijn het?quote:
Allebei een Omega speedmaster. De ene een day/ date (blauw) de andere professional cal 1861quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Erg mooi. Welke zijn het?
Flink prijskaartjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Javi het volgende:
[..]
Allebei een Omega speedmaster. De ene een day/ date (blauw) de andere professional cal 1861
valt mee, je kan een pro redelijk goed tweedehands kopen met een 861 uurwerk erin.quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef Flurry het volgende:
Oef is die Blancpain van iemand hier? Wat een schoonheid!
Mijn klanten zijn gek op horloges hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vinden klanten daarvan? In mijn sector wordt dat niet gewaardeerd
Alsjeblieft:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:45 schreef Javi het volgende:
[..]
heb je een betere foto van die breitling ?
teven een andere post, ik wil voor op mijn werk een gshock kopen, maar ben een beetje bang voor de rubberen band die erop zit, is die te vervangen voor een nato ?
Waar berg jij nou horloges van deze waarde op? (uitgaande van dat ze echt zijn)quote:
Waar anders dan thuis zal je hem anders bewaren? Horloges moet je nou eenmaal dragen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar berg jij nou horloges van deze waarde op? (uitgaande van dat ze echt zijn)
Dat is zeker zo, maar als we het hebben over een verzameling met een nieuwprijs van meer dan 10k (bijvoorbeeld) kan een bankkluis ook een optie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Waar anders dan thuis zal je hem anders bewaren? Horloges moet je nou eenmaal dragen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar als we het hebben over een verzameling met een nieuwprijs van meer dan 10k (bijvoorbeeld) kan een bankkluis ook een optie zijn.
Alleen de ING nog geloof ik toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |