SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.firstrow1.eu/w(...)-vs-galatasaray.htmlquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Mercan het volgende:
Iemand een goede stream voor Galatasaray?
Die ik nu heb is klote.
Ok zal die ff checken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.firstrow1.eu/w(...)-vs-galatasaray.html
Deze gebruik ik.
nopequote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Heb je misschien een goede stream?
Je kunt me ook DM sturen!
Thnx
Stadion is zeker mooi!quote:
Heeft ie vast geleerd bij Fenerbahçe.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef xminator het volgende:
Burak Yilmaz, faker 1e klas:
http://s14.directupload.net/images/130225/epim6oro.swf
http://inciswf.com/yer%C3%A7ekimietkisi.swf
Er kunnen nog tig van zulke flash filmpjes gevuld worden met zulke vieze acties van hem
Klopt, alleen daar heeft hij zoiets toevallig nooit geflikt. Bij gs al minstens 10x.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heeft ie vast geleerd bij Fenerbahçe.
Rondom dicht op het veld, dat blijft toch het mooiste.quote:
CimBom slechtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Slayage het volgende:
huh? 0-2?
is gs slecht of gewoon pech?
serieus? wtf!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Mercan het volgende:
Fatih Terim is naar de tribune gestuurd
Dat gras ligt echt los ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Mercan het volgende:
[..]
CimBom slecht
Veld slecht
Scheids slecht
Tsjah, en terecht. Heeft hij dik verdiend.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Mercan het volgende:
Fatih Terim is naar de tribune gestuurd
wat heeft ie gedaan dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, en terecht. Heeft hij dik verdiend.
Ik heb het niet gehoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat werd er omgeroepen? Ik verstond het niet..
Heb je de eerste goal gezien?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat werd er omgeroepen? Ik verstond het niet..
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Heb je de eerste goal gezien?
Jou grote fan maakte wel een erg grote fout![]()
ze hadden er al 1 moeten krijgenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef Mercan het volgende:
100% dat er een rode kaart gaat komen deze wedstrijd voor een speler van Galatasaray
Was wel erg ongelukkig.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien.
Wat moet ik doen, boos worden? Net of hij het express deed.
No wayquote:
Rustig aan .....de wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Böyle hakemin gelmisine, geçmisine basliyacam simdi, ama neyse.![]()
![]()
Ik heb die wedstrijd niet gezien. Hadden zij ook zo een scheids?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef Mercan het volgende:
[..]
Rustig aan .....de wedstrijd is nog niet afgelopen.
Fener kreeg gister in de 89min een penalty. Kan nog van alles gebeuren.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Böyle hakemin gelmisine, geçmisine basliyacam simdi, ama neyse.![]()
![]()
Is Fener weer bezig met zakken geld?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef Mercan het volgende:
Scheids fluit de hele wedstrijd kapot!!
Klopt ze hebben ook hun spelers omgekocht zoals Muslera en Selcuk Inan.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is Fener weer bezig met zakken geld?
Die sticker heb ik thuis ook nog liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Mercan het volgende:
Ultraslan (Ultras van Galatasaray) in Porto.
[ afbeelding ]
Vorige week hadden we niet 1 kans, we boeken dus vooruitgang.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil zulke dingen niet zeggen, maar wow.. Hamit = paal.
twitter:UnalBasgan twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:01:56Hamit'i "evlerinin önü boyalı direk" şarkısını dinlerken yakaladım.
reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vorige week hadden we niet 1 kans, we boeken dus vooruitgang.
[..]twitter:UnalBasgan twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:01:56Hamit'i "evlerinin önü boyalı direk" şarkısını dinlerken yakaladım.
reageer retweet
iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Burağa nazar değdi herhalde.
De 2-1 was naar mijn mening wel een overtreding op de keeper.quote:
Ja denk het ook, de grensrechter had het doelpunt niet willen geven, dat zeiden de spelers van Bursa ook tegen de scheids volgens mij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Mercan het volgende:
wel een overtreding op de keeper.
Maar wel verdiend gewonnen.
Het is allemaal nog erger.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja denk het ook, de grensrechter had het doelpunt niet willen geven, dat zeiden de spelers van Bursa ook tegen de scheids volgens mij.
Men denkt in Turkije niet anders dan in Nederland of in welk ander ontwikkeld land.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Even terug naar Galatasaray met Sneijder en Drogba en de verloren thuiswedstrijd van een tijdje terug. Heeft dat daar nog invloed gehad op hun populariteit of moet er echt veel gebeuren wil onvrede over dit soort vedetten plaatsvinden.
De reden van deze vraag is vanwege de gedachte dat men in Turkije in extremen denkt en doet.
Opvolger van Terim.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Bilge het volgende:
2-0 Burak Yilmaz![]()
Je ziet Mourinho ijverig pennen. Waarom laten ze hem toe tot het stadion?
Als Mourinho een stadionverbod had gehad kon hij de zwakke en sterke punten van GS niet live analyseren, maar slechts via de tv-beelden. Ik weet ook wel waarom hij daar zit, badeend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eskimo Joe
Istanbul BSBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
GALATASARAY: Muslera, Eboue, Semih, Dany, Hakan, Melo, Hamit, Sneijder, Selçuk, Burak, Drogba
İSTANBUL BŞB: Eduardo, Geraldes, Can, Metin, Ekrem, Tom, Serhat, Mahmut, Efe, Doka, Zenke
Haten op Bashyboy.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Istanbul BSBWat een tyfus wedstrijd gaat dat zijn.
beter olsunlarquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef zarGon het volgende:
Sivas 2-0 tegen Trabzon..
.
(Türkiye Kupası.)
2-1quote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef zarGon het volgende:
Sivas 2-0 tegen Trabzon..
.
(Türkiye Kupası.)
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Watser?.
[..]
Ah mooi, vééél beter dan 2-0..
quote:'uA' 1905
Yeni moda teknik direktörü oyundan atmak...Teknik Adam Kendi Oyuncusuna Bağırıyor Ne Yapması Gerektiğini Anlatmak İçin Hakem Tribüne Gönderiyor Geçen Hafta Fatih Terim, Az Önce Rıza Çalımbay Bu İşin İyice Cıvığını Çıkardı Hakemler....
je weetquote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Watser?.
[..]
Ah mooi, vééél beter dan 2-0..
Bij UPC kan ik niets vinden, Ziggo heeft https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/turks-uitgebreid/. Ook dit nog gevonden: http://teleturk.nl/nl/turkse-tv/.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Misschien niet de juiste plaats maar ik probeer het alvast en wie een beter advies heeft, laat maar horen:
Weet iemand of de Turkse Liga volgend seizoen (vanwege de hoeveelheid landgenoten die daar nu heentrekken) eventueel bij Sport 1 o.i.d. te zien zal zijn. En zo nee, zijn er speciale abonnementen om de Turkse Liga te kunnen volgen en wat kost dat zoal?
Galatasaray heeft de titel zo goed als binnen. Fenerbahce heeft 4 punten minder en een drukker speelschema (Europees en beker).quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef Iwanius het volgende:
Bedankt i.i.g voor de moeite zarGon.
Trouwens hoe goed lift GS op koers voor de landstitel? Beetje hetzelfde als AFC Ajax?
twitter:UnalBasgan twitterde op zondag 21-04-2013 om 20:51:3433. haftadan önce şampiyonluğu garantileyelim de yine sahalarında kupa kaldırmayalım diye yapılan puan kayıpları...Sizi gidi uyanıklar sizi. reageer retweet
yupquote:Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, als het zo blijft zijn ze bijna kampioen?
Ik vind ze ook wel beter voetballen dan Fenerbahce.quote:
Dat zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel beter voetballen dan Fenerbahce.
Dirkie?quote:
gotluk yapacaklarya....quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En wat een epic fail van die GS spelers, proberen een feestje te vieren als je net hebt verloren, doe dat dan als je gewonnen hebt, dit is gewoon dom
quote:Oh en Emenike weer terug bij Fenerbahçe
Onderstaand gifje is beter:quote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef Julis het volgende:
Volkan Demirel is naar huis vertrokken na de protesten tijdens de warming-up. https://vine.co/v/O5IOWZ3E6Bq
Turkije – Kazachstan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |