Die sticker heb ik thuis ook nog liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Mercan het volgende:
Ultraslan (Ultras van Galatasaray) in Porto.
[ afbeelding ]
Vorige week hadden we niet 1 kans, we boeken dus vooruitgang.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil zulke dingen niet zeggen, maar wow.. Hamit = paal.
twitter:UnalBasgan twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:01:56Hamit'i "evlerinin önü boyalı direk" şarkısını dinlerken yakaladım.
reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vorige week hadden we niet 1 kans, we boeken dus vooruitgang.
[..]twitter:UnalBasgan twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:01:56Hamit'i "evlerinin önü boyalı direk" şarkısını dinlerken yakaladım.
reageer retweet
iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Burağa nazar değdi herhalde.
De 2-1 was naar mijn mening wel een overtreding op de keeper.quote:
Ja denk het ook, de grensrechter had het doelpunt niet willen geven, dat zeiden de spelers van Bursa ook tegen de scheids volgens mij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Mercan het volgende:
wel een overtreding op de keeper.
Maar wel verdiend gewonnen.
Het is allemaal nog erger.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja denk het ook, de grensrechter had het doelpunt niet willen geven, dat zeiden de spelers van Bursa ook tegen de scheids volgens mij.
Men denkt in Turkije niet anders dan in Nederland of in welk ander ontwikkeld land.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Even terug naar Galatasaray met Sneijder en Drogba en de verloren thuiswedstrijd van een tijdje terug. Heeft dat daar nog invloed gehad op hun populariteit of moet er echt veel gebeuren wil onvrede over dit soort vedetten plaatsvinden.
De reden van deze vraag is vanwege de gedachte dat men in Turkije in extremen denkt en doet.
Opvolger van Terim.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Bilge het volgende:
2-0 Burak Yilmaz![]()
Je ziet Mourinho ijverig pennen. Waarom laten ze hem toe tot het stadion?
Als Mourinho een stadionverbod had gehad kon hij de zwakke en sterke punten van GS niet live analyseren, maar slechts via de tv-beelden. Ik weet ook wel waarom hij daar zit, badeend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eskimo Joe
Istanbul BSBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
GALATASARAY: Muslera, Eboue, Semih, Dany, Hakan, Melo, Hamit, Sneijder, Selçuk, Burak, Drogba
İSTANBUL BŞB: Eduardo, Geraldes, Can, Metin, Ekrem, Tom, Serhat, Mahmut, Efe, Doka, Zenke
Haten op Bashyboy.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Istanbul BSBWat een tyfus wedstrijd gaat dat zijn.
beter olsunlarquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef zarGon het volgende:
Sivas 2-0 tegen Trabzon..
.
(Türkiye Kupası.)
2-1quote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef zarGon het volgende:
Sivas 2-0 tegen Trabzon..
.
(Türkiye Kupası.)
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Watser?.
[..]
Ah mooi, vééél beter dan 2-0..
quote:'uA' 1905
Yeni moda teknik direktörü oyundan atmak...Teknik Adam Kendi Oyuncusuna Bağırıyor Ne Yapması Gerektiğini Anlatmak İçin Hakem Tribüne Gönderiyor Geçen Hafta Fatih Terim, Az Önce Rıza Çalımbay Bu İşin İyice Cıvığını Çıkardı Hakemler....
je weetquote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Watser?.
[..]
Ah mooi, vééél beter dan 2-0..
Bij UPC kan ik niets vinden, Ziggo heeft https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/turks-uitgebreid/. Ook dit nog gevonden: http://teleturk.nl/nl/turkse-tv/.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Misschien niet de juiste plaats maar ik probeer het alvast en wie een beter advies heeft, laat maar horen:
Weet iemand of de Turkse Liga volgend seizoen (vanwege de hoeveelheid landgenoten die daar nu heentrekken) eventueel bij Sport 1 o.i.d. te zien zal zijn. En zo nee, zijn er speciale abonnementen om de Turkse Liga te kunnen volgen en wat kost dat zoal?
Galatasaray heeft de titel zo goed als binnen. Fenerbahce heeft 4 punten minder en een drukker speelschema (Europees en beker).quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef Iwanius het volgende:
Bedankt i.i.g voor de moeite zarGon.
Trouwens hoe goed lift GS op koers voor de landstitel? Beetje hetzelfde als AFC Ajax?
twitter:UnalBasgan twitterde op zondag 21-04-2013 om 20:51:3433. haftadan önce şampiyonluğu garantileyelim de yine sahalarında kupa kaldırmayalım diye yapılan puan kayıpları...Sizi gidi uyanıklar sizi. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |