American Beautyquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand uit welke film deze ook alweer kwam?
[ afbeelding ]
Hij doet aan prijsvragen en gaat de vragen hier stellen.... dat moet niet teveel energie kosten natuurlijkquote:
Dat was hier niet het geval volgens mij, maar goed...was vrij makkelijk te vinden ook met die quote jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij doet aan prijsvragen en gaat de vragen hier stellen.... dat moet niet teveel energie kosten natuurlijk
http://www.medianed.com/2(...)et-gekke-opdrachten/quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef wikaie het volgende:
Ik zoek zowat de voorloper van Foute Vrienden (2BE), ik weet enkel dat het nog op een Nederlandse zender was, weet niet meer juist welke. Ik denk dat het twee mannen en twee vrouwen waren die elkaar dan ook via oortjes influisterden wat de andere moest doen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Disturbiaquote:Op zondag 21 april 2013 03:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die een lange tijd geleden op TV is geweest, maar deze nooit heb gezien.
Het gaat over een jongen die volgens mij huisarrest heeft en door het raam zit te loeren waarop hij op een dag ziet dat zijn overbuurman iemand(voor het raam dus) vermoordt en daarna recht in zijn ogen kijkt, daarna gaat er natuurlijk iets gebeuren tussen die twee, maar dat is het enige wat ik me kan herinneren.
Is ook best fijn dat zo'n film je zomaar te binnen schiet om 4 uur 's nachts
Het is 4 uur 's nachts en ik ben lui jaquote:Op zondag 21 april 2013 03:56 schreef arjan1212 het volgende:
Gozer, ik tik in google movie neighbor killer en het is de eerste
Echte meisjes op de prairie.quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat ene programma op rtl5 waarbij een groep in een western gebied zit en allemaal opdrachten moeten uitvoeren en de winnaar een geldbedrag krijgt
Ineens wist ik het weer; Y'aura t'il de la neige à Noël? (1996) - IMDbquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb er weer eentje waar ik niet op kan komen, volgens mij een franse film, over een stel ouders die nogal hippies zijn, ze hebben een aantal kinderen, er wordt in de film ook op een eigen boerderij gewerkt. De vader verlaat vrouw en kinderen (is al met een andere vrouw getrouwd ?), ze verhuizen naar een ander huis en hebben het arm.
En dan vraag je het natuurlijk hier in plaats van effe op tvgids.nl oid te kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar oké, was zonet beneden en zag dat het erop was.
Echt hčquote:Op woensdag 24 april 2013 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan vraag je het natuurlijk hier in plaats van effe op tvgids.nl oid te kijken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan vraag je het natuurlijk hier in plaats van effe op tvgids.nl oid te kijken.
Welkom in het leven, lieve kleine?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef Waaghals het volgende:
Ik zoek een documentaire van een Nederlandse filmer, die zijn eigen kinderen filmt als ze net geboren zijn in de jaren 60 en later nog eens opnieuw als tiener in 1980 ofzo.
In mijn herinnering was de titel iets als "welkom in de wereld...."
Met Google vind ik het helaas niet.
Iemand die het kent?
thnx
Haha! Graag gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Jaaa dat is hem. Thnx
Aargh het was dus welkom in het leven, vandaar dat ik hem niet vond
Beelden online nergens gevonden, ik heb het alleen op TV gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:43 schreef Dagonet het volgende:
Heb je toevallig dat filmpje zelf ook ergens gevonden online? Ik zie het niet zo snel op youtube iig.
Poetic Justice (1993): Poetic Justice (1993) - IMDbquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef Maartel het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren 80 (of heel misschien begin 90?) film die iets van Dangerous Minds weg had, alleen was de lerares getint, en had ze volgens mij ook een affaire met een leerling (of ze waren gewoon heel close).. en net als alles goed lijkt af te lopen wordt ofwel zijzelf of die leerling vermoord.
Ik besef dat het een enorm vage beschrijving is, ik was destijds ook nog vrij jong, maar de herinnering dat ik het destijds indrukwekkend vond is ergens vaag blijven hangen.
De lerares had zwarte krullen, was licht getint, en was destijds volgens mij best vaak in films en op tv te zien.
Hmm, ik ben niet 100% overtuigd omdat ik een andere actrice in mijn hoofd had dan Janet Jackson, maar mogelijk dat 2 herinneringen door elkaar lopen, dus ik zal deze iig eens bekijken, bedankt!quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Poetic Justice (1993): Poetic Justice (1993) - IMDb
Nu ik het plot lees van mijn suggestie weet ik het ook niet zeker, maar was iig eerste film die bij me opkomt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet 100% overtuigd omdat ik een andere actrice in mijn hoofd had dan Janet Jackson, maar mogelijk dat 2 herinneringen door elkaar lopen, dus ik zal deze iig eens bekijken, bedankt!
Ja, ik lees de plot nu ook en denk ook even 'hmmm'.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Nu ik het plot lees van mijn suggestie weet ik het ook niet zeker, maar was iig eerste film die bij me opkomt.
IMDb: The 80's hottest actresses - a list by jaykingston33quote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef Maartel het volgende:
Was er maar een gallery met foto's van alle 80s actrices om door te browsen!
quote:
Misery?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef h2o74 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waarin een man bij een huis komt (waar iemand woont) en daar volgens mij met een oude typmachine een boek gaat schrijven. Ik dacht dat die man Jack Nicholson Was, maar ik heb gekeken naar de films waarin hij speelt maar kon hem niet vinden. Waarschijnlijk was het een andere acteur.
Heeft iemand een idee?
Als het met Jack Nicholson is, kan het 'The Shining' zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef h2o74 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waarin een man bij een huis komt (waar iemand woont) en daar volgens mij met een oude typmachine een boek gaat schrijven. Ik dacht dat die man Jack Nicholson Was, maar ik heb gekeken naar de films waarin hij speelt maar kon hem niet vinden. Waarschijnlijk was het een andere acteur.
Heeft iemand een idee?
Secret Window?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef h2o74 het volgende:
Heeft iemand een idee?
De generaals , welk land ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zoek een scene uit een WO2 oorlogsfilm, waarin 2 generaals schuilen voor een bombardement in een kapotgeschoten huis, maar dan heeft 1 generaal er genoeg van en rent naar buiten en schiet op de cockpit van een overvliegend Duiste bommenwerper, die terug schiet maar de kogels van dat vliegtuig slaan links en rechts in op de grond en die generaal wordt niet geraakt.
Scene uit Pattonquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zoek een scene uit een WO2 oorlogsfilm, waarin 2 generaals schuilen voor een bombardement in een kapotgeschoten huis, maar dan heeft 1 generaal er genoeg van en rent naar buiten en schiet op de cockpit van een overvliegend Duiste bommenwerper, die terug schiet maar de kogels van dat vliegtuig slaan links en rechts in op de grond en die generaal wordt niet geraakt.
Dit. Die vrouw houd hem daar gevangen en eist dat hij een nieuw vervolg maakt op zijn boekenreeks. Ze is kwaad omdat hij haar favoriete karakter heeft laten sterven.quote:
Let's go to prison en Big Stan zijn wel grappige komedies over de gevangenis!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zoek niet perse een film die ik vroeger gezien..
Kent iemand films zoals Escape from Sobibor, Escape from Alcatraz, Shawshank Redemption.
Of gewoon een documentaires over personen die (geniaal) ontsnapt zijn uit de gevangenis.
Law Abiding Citizen (2009) - IMDbquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zoek niet perse een film die ik vroeger gezien..
Kent iemand films zoals Escape from Sobibor, Escape from Alcatraz, Shawshank Redemption.
Of gewoon een documentaires over personen die (geniaal) ontsnapt zijn uit de gevangenis.
De serie Break out op National geographicquote:Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef lafaard15 het volgende:
[..]
Let's go to prison en Big Stan zijn wel grappige komedies over de gevangenis!
Napola - Elite für den Führer?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef lafaard15 het volgende:
Ik zoek een duitse film, deze gaat over:
een jongen die bij het nazikamp voor jongeren wil maar hij mag niet van zijn ouders. Maar hij gaat toch (de stiekemerd). Als hij daar eenmaal is vindt hij het toch niet zo leuk als hij dacht dat het was.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!
The Captain's Paradise?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef CHANAS het volgende:
Voor mijn opa en oma ben ik op zoek naar een film.
Namelijk over een schipper, die in het ene land een saaie vrouw heeft en in het andere een vurige. Halverwege de reis draait hij in de cabine de foto van zijn ene vrouw om en op de achterkant staat de ander.
Ik probeer snel even uit te vinden welke film het was, vandaar dat ik, terwijl ik zoek, deze vraag post. Misschien dat een van jullie filmkenners het weet.
Edtv toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik heb een keer een film gezien, die was super goed maar ik weet niet hoe ie heet en ik weet er ook niet heel veel van. Hier wat dingen die ik nog weet:
1) een best wel rijke man (35 jaar ofzo) laat zijn leven filmen door ik geloof 2 of drie jongens.
2) in een restaurant wordt er ook gefilmd en dan wordt er gezoend
3) de man pleegt zelfmoord voor een eigen gemaakte camera, maar later blijkt dat dit niet echt was.
4) van het opgenomen materiaal wordt een film gemaakt en die wint filmprijzen
Helluuup :-)
Nee het is een thriller en geen comedy. En je wordt steeds op het verkeerde been gezet.quote:
Hmmm...geen idee maar ben wel benieuwd. Even zoeken...quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee het is een thriller en geen comedy. En je wordt steeds op het verkeerde been gezet.
Extreme Makeover: Home Edition?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef soufyan1223 het volgende:
vroeger keek ik naar een programma waar ze een huis bouwen binnen volgens mij 7 dagen (niet zeker). kennen jullie dat programma misschien, het is geen programma waar ze het huis inrichten, maar ook echt de muren maken enzo. weet iemand het???
Ik zie toch voor 70% overeenkomsten met The Game met Michael Douglasquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik heb een keer een film gezien, die was super goed maar ik weet niet hoe ie heet en ik weet er ook niet heel veel van. Hier wat dingen die ik nog weet:
1) een best wel rijke man (35 jaar ofzo) laat zijn leven filmen door ik geloof 2 of drie jongens.
3) de man pleegt zelfmoord voor een eigen gemaakte camera, maar later blijkt dat dit niet echt was.
Doet me vaag denken aan The Life of David Gale.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Dan zijn er 2 films met die titel, want de Life of David Gale die ik ken, lijkt er totaal niet opquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan The Life of David Gale.
Eagle eye?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef vigen98 het volgende:
ik heb eens een film gezien zo'n 1 jaar geleden en wil hem terug zien maar ben zo wat alles vergeten! ik weet nog wel dat het tussen 2003 / 2011 is gemaakt, het gaat geloof ik over een supergeheime computerrobot die een oog lijkt te hebben en opeens de macht overneemt, eerst word een klein jongen ontvoerd door de computer en de jongen gaat in een trein en dan belt de computer de moeder dat die iets moet doen als ze het niet doet laat de computer de trein ontsporen de rest weet ik niet meer! het speelt in amerika plaats
Klinkt als iets canadees of australisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef fenz123 het volgende:
Ik herinner me vaag een jeugdserie uit de jaren '80 of '90 waarin kinderen op zoek gingen naar middeleeuwse schatten of iets dergelijks.
jaaaa! Thnxquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef JayHovah het volgende:
Deze?
Franklin & Bash (TV Series 2011– ) - IMDb
*zondquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef Orenji het volgende:
Ben op zoek naar een programma wat een beetje lijkt op power rangers, alleen is hij in z'n eentje. Hij heeft een pratende auto en motor. Komt uit de jaren 90. Volgens mij zendde fox kids dat toentertijd uit
Zond* dank je wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*zond
Masked Rider?
http://en.wikipedia.org/wiki/Masked_Rider_(TV_series)
Je zit iig in het verkeerde topicquote:Op zondag 26 mei 2013 11:20 schreef Iwanius het volgende:
Klopt het dat er geen centraal topic is voor of van onderstaande series?
TV / [USA] House of Liesquote:Op zondag 26 mei 2013 11:20 schreef Iwanius het volgende:
Klopt het dat er geen centraal topic is voor of van onderstaande series?
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Hot Rod (2007) - IMDbquote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Jovatov het volgende:
Film in de stijl van Napoleon Dynamite. Kneuterige film in Amerika over een kereltje met een stuntfiets. Ook een scene waarin hij gaat zoenen waaar hij dan z'n mond opendoet en dat meisje dan zegt 'je mond staat open'. Eerst kan hij niks met die stuntfiets, in zijn eigen straat is hij een dikke loser, later doet hij z'n trucje op een groot podium/stage.
De film is uit/voor 2009, denk van na 2000.
2001 Maniacsquote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
Ben opzoek naar een super gare horror/comedy film.
De dingen die ik me nog kan herinneren zijn o.a.;
*Een groepje tieners komt op een of andere manier in een super conservatief dorpje terecht.
*Als ze aankomen verblijven ze volgens mij in een hostel.
*Een, of meerdere, persoon(en) werd(en) gedurende een barbecue aan het spit geregen.
*Op het einde wordt een jongen uit het groepje onthoofd omdat er op de weg tussen twee bomen staaldraad is gespannen.
Bij voorbaat dank!
Deze?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef LadyQ het volgende:
Ik zoek de titel van een nieuwe amerikaanse tv serie. Het gaat over een man die opgenomen is geweest in een psychiatrische kliniek en over wat er daarna met hem gebeurd als die vrijkomt. Hoop dat iemand het weet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |