Was boven Rusland, over Cuba niets gehoord verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Mender het volgende:
http://investmentwatchblo(...)h-this-time-in-cuba/
for real?
weet ik. Maar nu mogelijk dus ook boven Cubaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was boven Rusland, over Cuba niets gehoord verder.
Staat niets over op CNN dus gok van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Mender het volgende:
[..]
weet ik. Maar nu mogelijk dus ook boven Cuba
MENDER HOI MENDERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Mender het volgende:
het lijkt er wel op
http://rt.com/news/line/2013-02-15/#id45233
Ja dat zeker, ongelofelijk dat zo'n zootje ongeregeld TBP opgezet heeft. Iets zegt me wel dat er meer achter zit dan alleen die paar vage gasten. Dat kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:17 schreef Mender het volgende:
true. Desondanks wel leuk om te kijken, die vage types
ILLUMINATI!!!!11!!!11!!!!!11EINZ!1!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ongelofelijk dat zo'n zootje ongeregeld TBP opgezet heeft. Iets zegt me wel dat er meer achter zit dan alleen die paar vage gasten. Dat kan haast niet anders.
ALLEBEI!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
Had begrepen dat hij wel erg interessant en typisch was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Brony docuDaar wil je zover mogelijk vandaan blijven
Mag ik een hulplijn inschakelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
Nah, kroegje maar geen trek aan. Moet nog boekhouding doen, huisjes kijken enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Moeten jullie niet naar de disco of zo, het is vrijdag avond
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb geen antwoord gestuurd? Echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |