SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)![]()
goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Winterefteling was tot 3 febrquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:02 schreef Koen66 het volgende:
geen Winter Efteling met meer? :
valt me nu pas op![]()
kunt ook veel beter naar de zomeravonden in de efteling gaan veel gezelligerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah that figures
weer een meet die de mist in is dus![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
kunt ook veel beter naar de zomeravonden in de efteling gaan veel gezelliger
Welkom, onzijdige nieuwling
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hahaha dank u. Te lui om mijn wachtwoord uit de mail te halen en mijn profiel aan te passen. Maar ben geheel mannelijk met wellicht wat metro trekjes maar goed niet iedereen is perfect.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad
Welkom, onzijdige nieuwling![]()
Owke, al bekend welke datum?quote:
8e gaat sowieso niet lukken, 15e geen idee (weet niet wat klas van plan is)
1e mogelijk wel![]()
![]()
Fotootje wil meeten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Owke, al bekend welke datum
1e mogelijk wel![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meeten dat is engmoet je van je zolderkamer af
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Maar wij hebben niet echt een zolderkamer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Kelder mag ook hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wij hebben niet echt een zolderkamer.
14 SHADES OF GREY
Stel je voor al dat daglicht.......... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Nog erger andere mensenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Stel je voor al dat daglicht.......... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja nou Arnhem is misschien nog wel te doen op een vervelende avond![]()
ik zal ook eens kieken hoe het gaat met vrijdagen, in principe tot mei liever niet, moet vaak vroeg op op zaterdagen, na die tijd ligt het kinder voetbalseizoen stil
maar ik ga er van tussen alweer, ben nog op werk en tiet zit er op![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, weet niet welkequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Owke, al bekend welke datum?
1e mogelijk wel![]()
![]()
Daarom ook pas de deur uit gaan als het donker isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Stel je voor al dat daglicht.......... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ok! Ik heb ook liever geen vrijdagen, maar hoeft niet per se een nee te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal ook eens kieken hoe het gaat met vrijdagen, in principe tot mei liever niet, moet vaak vroeg op op zaterdagen, na die tijd ligt het kinder voetbalseizoen stil
maar ik ga er van tussen alweer, ben nog op werk en tiet zit er op![]()
![]()
Fijne avond![]()
![]()
Wat voor dingen liggen daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niks tegen mijn enorme koopjesopslagkamer he14 SHADES OF GREY
Extreme Couponing?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aanbiedingen van de winkels
Zoals enorme hoeveelheden potjes hak enzo![]()
![]()
Gaat hardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe ik
Pff zelfs Arnhem is al 100 kilometer. Ik heb echt geen benul van afstanden meer![]()
![]()
Ik dacht 70 km ofzo, maar dat is Nijmegen pasquote:
Einhoven ook 60 (ik dacht 40)
Leeuwarden 250, dacht ik 350-400 ofzo!!
![]()
Ik heb dat laatst gezien jaquote:
Wil ik ook wel..![]()
![]()
Mja, ik denk zo.. waarom nu, ik zeg maar wat, 1 euro betalen als het de week erna weer 1.40 euro kost. Dat spul in blikken en potjes blijft toch altijd een paar jaar goed
En voordat de voorraad op is, is het alweer opnieuw in de aanbieding. Nieuwste spul achteraan neerzetten en zo blijft het systeem goed werken. Liever ook dat niemand daar aan komt![]()
![]()
![]()
Apeldoorn - Gorinchem dacht ik 70km. Bleek 100km te zijn... toen zat ik vlak voor Arnhem ineens zonder benzinequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht 70 km ofzo, maar dat is Nijmegen pas
Einhoven ook 60 (ik dacht 40)
Leeuwarden 250, dacht ik 350-400 ofzo!!
![]()
![]()
Dat is wel kut danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn - Gorinchem dacht ik 70km. Bleek 100km te zijn... toen zat ik vlak voor Arnhem ineens zonder benzine![]()
![]()
Je zou zo die serie in kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gezien ja
Wil ik ook wel..![]()
![]()
Mja, ik denk zo.. waarom nu, ik zeg maar wat, 1 euro betalen als het de week erna weer 1.40 euro kost. Dat spul in blikken en potjes blijft toch altijd een paar jaar goed
En voordat de voorraad op is, is het alweer opnieuw in de aanbieding. Nieuwste spul achteraan neerzetten en zo blijft het systeem goed werken. Liever ook dat niemand daar aan komt![]()
![]()
![]()
C1000 is wel kut. Mag je maar 4x de aanbieding meenemen. Moet ik soms drie keer achterelkaar die winkel in, want ja, dan mag het wel. Ben ik steeds een nieuwe klantquote:
AH mag je gelukkig zo met 32 pakken drinken naar buiten lopen![]()
![]()
Oh, wel geluk gehad danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig net bij de afslag van mijn werkDus nog 400 meter en dan kon ik tanken
Volgende tankstation zou maar iets van 15 km verderop zijn![]()
![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
C1000 is wel kut. Mag je maar 4x de aanbieding meenemen. Moet ik soms drie keer achterelkaar die winkel in, want ja, dan mag het wel. Ben ik steeds een nieuwe klant
AH mag je gelukkig zo met 32 pakken drinken naar buiten lopenWaarom zoveel?
![]()
![]()
Jup. Maar dat had ik niet gehaaldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, wel geluk gehad dan
Volgende tankstation zou maar iets van 15 km verderop zijn![]()
![]()
Omdat sapjesquote:
En aangezien hier wel een pak per dag op gaat, is dat wel slim van me. Had ik toch mooi iets van een tientje bespaard![]()
![]()
Jaquote:Ben pas om half 10 thuis ofzo. :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Succes dan nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JaBen pas om half 10 thuis ofzo. :/
Ik ben weg![]()
![]()
![]()
Weekend
14 SHADES OF GREY
Wat? Dan pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JaBen pas om half 10 thuis ofzo. :/
Niet half 10 in Arnhem?![]()
![]()
Nee, ik moet echt lang werken en ben dan pas om half 10 thuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Dan pas
Niet half 10 in Arnhem?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Je komt dus niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt lang werken en ben dan pas om half 10 thuis.
Er komen mensen uit Den Haag, R'dam en Gorinchem voor jou naar Arnhem.![]()
Ik heb verder niks doorgekregen van die mensen en ik moet dus morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je komt dus niet?
Er komen mensen uit Den Haag, R'dam en Gorinchem voor jou naar Arnhem.
Succesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb verder niks doorgekregen van die mensen en ik moet dus morgen ook werken![]()
![]()
is dat zo ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oorverdovend stilquote:14 SHADES OF GREY
![]()
14 SHADES OF GREY
En toen was het weer uitgestorven
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In de hoek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IK it anders nog steeds waar ik al de hele dag zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, is het erg als ik dit niet volg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IK it anders nog steeds waar ik al de hele dag zitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de hoek.Op mijn dikke reet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je die dan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thnx, vind het wel kut, mja. Thx voor je wa's!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Snap ik, maar kan gebeuren. Geen probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thnx, vind het wel kut, mja. Thx voor je wa's!![]()
![]()
Sjee wat een luxe, al die mensen met een leven..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pfft. Word gek hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar kan gebeuren. Geen probleem
Maarre, het is weekend...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt geenstijl gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De meeste plaatjes van daar mogen hier niet helaasquote:
in het artikeltje stonden idd een aantal leuke NSFW plaatjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste plaatjes van daar mogen hier niet helaas![]()
Dopen in sjokomel....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Van bitterkoekjes krijg je ook lamme kakenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lamme kaken krijg ik liever van het beffen en bekkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Van bitterkoekjes krijg je ook lamme kaken![]()
![]()
sjokolaaaaaquote:Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lamme kaken krijg ik liever van het beffen en bekkenmaarja
![]()
Ik bezorg iemand liever lamme kakenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lamme kaken krijg ik liever van het beffen en bekken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: