quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, haar hersenen worden afgekneld door haar hoofdhaar.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat jullie meedoen aan de BH-loze actie, al is het maar voor een maand. En mocht het echt niet helpen bij jullie, dan schik ik
Ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?
Er zitten al gaatjes in, om te ademen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die kan je als theezakjes gebruiken, wel even wat gaatjes erin prikken dan.
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zitten al gaatjes in, om te ademen.
Theezakjessuggestie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Al klinkt die theezakjessuggestie ook wel goed. Even een prikkert zoeken.
Het aantal mogelijkheden neemt toe bij de cupmaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja
Hoewel dat misschien ook weer beter werkt met grotere zwaardere borsten.
Maar volgens TS moet je afvallen. Scheelt toch weer een paar gram.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.
Misschien kan je er wat zuurstof in blazen. Je weet wel, om het goed te maken voor al die jaren dat je ze in BH's hebt geproptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.
Een fietspompje meenemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef Scissor het volgende:
[..]
Misschien kan je er wat zuurstof in blazen. Je weet wel, om het goed te maken voor al die jaren dat je ze in BH's hebt gepropt
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef BrandX het volgende:
Dit is echt een hilarisch topic![]()
Poepje_miauw snapt het allemaal niet zo
elke avond weer als ik ga slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?
Wil je beweren dat alleen vrouwen met overgewicht cup G kunnen hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?
Aantal jaren geleden werd ik ook te zwaar, heb toen de knoop doorgehakt
En de nodige beweging?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?
Wel een schort voor doen hoor. Als dat vet in die ademgaatjes spat stikken je borsten alsnog! en het doet pijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben straks terug. Ik ga bh-loos aardappeltjes bakken,
Kijk uit dat je borsten niet een beetje meegebakken worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
Je zou niet willen dat je met gestorven borsten moet rondlopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En oppassen bij het badderen, ze verzuipen in een oogwenk!
Heel erg herkenbaar en ik was zeer zeker niet van plan dat buiten op straat ook te moeten doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:59 schreef Xaryna het volgende:
En in huis houd ik ze vast als ik de trap op en af loop.
Ik geef 1 bh voor je topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
Wanneer hadden die tietjes van die oermensen ons dan op moeten vallen?quote:Erodome schreef: Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.
Is het je trouwens dan ook niet opgevallen dat grotere borsten niet zo heel voor voorkomen onder rimboemensen en dat oermensen echt hele kleine tietjes hadden?
Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
Alsof ze in strakke truitjes wel kunnen ademhalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.
In de oertijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer hadden die tietjes van die oermensen ons dan op moeten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |