Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risicoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Haringkop het volgende:
De aflossingstermijn zal ook geen 10 jaar bedragen, ik gok zelf +/- 30 jaar. Anders is de aflossing nooit op te brengen. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of er wel 100% wordt afgelost.
Overigens deel ik wel de angst voor de te grote broek, die toch door iemand terug verdiend zal moeten worden.
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.
En de rest komt van mars?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
Het gaat volgens mij om een soort prestatiebonus. Hoe hoger de omzet, hoe hoger dat bedrag. Het bedrag kan ook nooit onder 0 uitkomen. In feite huur je het dus ook niet eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.
Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
Welke investeerders?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
quote:
quote:Feyenoord met fitte selectie naar Zwolle
Feyenoord reist aankomende zondag met een nagenoeg fitte selectie af naar Zwolle voor het competitieduel met PEC. Op Terence Kongolo na, die op de weg terug is van een knieblessure, kan trainer Ronald Koeman beschikken over een complete groep. Tijdens de training van vrijdagochtend op Varkenoord werkte Ruben Schaken grotendeels een apart programma af. ‘Bij oefeningen met voorzetten en afronden is de kans op een reactie van zijn lichaam wat groter’, lichtte Koeman vrijdagmiddag toe in De Kuip. ‘We doen voorzichtig met Ruben.’
In aanloop naar het competitieduel met PEC Zwolle staan drie Feyenoorders op scherp. Indien Graziano Pellè, Lex Immers en Daryl Janmaat een gele kaart krijgen van scheidsrechter Braamhaar, zijn zij geschorst voor de volgende wedstrijd van Feyenoord. PEC Zwolle – Feyenoord wordt aankomende zondag om 14.30 uur gespeeld in het IJsseldelta stadion.
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.quote:
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.
Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.
Ik weet voldoende.
Hoezo is dat knap? Dat plan is openbaar, iedereen kan het inzien. Daar kan je toch je mening op geven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
Het is ook een kutplan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
Vreemd, in een eerdere post in het vorige topic zei je dat je eigenlijk alles bij het oude wilde laten, maar je lijkt wel voorstander van het RDK plan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |