Homo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien moet je me dan nog maar een keertje voor homo uitschelden.
of je hebt misvormde tietenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef kwiwi het volgende:
Je koopt trouwens ook wel de verkeerde BH's als ze niet comfortabel zitten.
ken meisjes die slapen met hun bh aan dat snap ik dan wel nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef kwiwi het volgende:
Je koopt trouwens ook wel de verkeerde BH's als ze niet comfortabel zitten.
Ik ook hoor, ze zitten zo lekker dat ik soms gewoon vergeet dat ik er één aan hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ken meisjes die slapen met hun bh aan dat snap ik dan wel niet
serieus hoe dan ? Nee ik absoluut niet. Als je op je buik/zij lig voel je toch die beugel en alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ze zitten zo lekker dat ik soms gewoon vergeet dat ik er één aan heb
Nee hoor.. Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
serieus hoe dan ? Nee ik absoluut niet. Als je op je buik/zij lig voel je toch die beugel en alles.
Dat snap ik dan niet wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ken meisjes die slapen met hun bh aan dat snap ik dan wel niet
Oke, een pic van mijn bh speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, een pic van mijn bh speciaal voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, een pic van mijn bh speciaal voor jou:Dan vind ik het model uit de OP toch gewaagder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Ik ook, maar ja ik hou niet zo van dat gewaagde beigequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan vind ik het model uit de OP toch gewaagder.
maar nu de hamvraag: Hoe staat die BH jou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja ik hou niet zo van dat gewaagde beigeDoe mij maar gewoon een saaie roze.
Prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu de hamvraag: Hoe staat die BH jou?
quote:
Maar als ik dan, afgaand op jouw posts, veronderstel dat je lelijke borsten hebt scheld je me uit voor homo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Gatverdamme... Dat ziet er toch niet uit zonder BH!
Liefje, als je zo zit te aasgieren op het kunnen voelen, zeg dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Maar als ik dan, afgaand op jouw posts, veronderstel dat je lelijke borsten hebt scheld je me uit voor homo?![]()
![]()
Maar die 'hangen' toch minder waardoor waardoor het minder onconfortabel is zonder bh? (althans heb ik me altijd zo voorgesteld)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:
Met een beetje borsten is het juist erg oncomfortabel om BH-loos rond te lopen.
Ik bedoel met 'een beetje borsten' 'een aardige borstpartij'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Maar die 'hangen' toch minder waardoor waardoor het minder onconfortabel is zonder bh? (althans heb ik me altijd zo voorgesteld)
Owquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'een beetje borsten' 'een aardige borstpartij'.
Ik stel voor dat TS haar bewering gaat staven door 5 jaar lang één borst te ondersteunen en de ander vrij te laten veren/stuiteren/hangen. Met een kleine aanpassing van de BH's moet dat goed te doen zijn en dan is dat raadsel voor eeuwig opgelost.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
In de OP staat de bewering dat het tegenovergestelde waar is.
dan zie je zo die tepels door het bloesje heen prikken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Gatverdamme... Dat ziet er toch niet uit zonder BH!
Dat idd. Is best irritant als je het koud hebt, hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dan zie je zo die tepels door het bloesje heen prikken.
Veel te lastig. De hele dag geile kerels om je heen door die schuddende tietjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat idd. Is best irritant als je het koud hebt, hoorEn verder bewegen ze te veel als je loopt.
Hmmm. Zal ik het zo even testen en daarna een gif voor jou maken ter beoordeling?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Veel te lastig. De hele dag geile kerels om je heen door die schuddende tietjes.
Dat is eigenlijk mijn enigste zorg. Dat mannen (en vrouwen) gaan staren. Waarom mogen mannen wel doorschijnende tepels hebben en wij niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dan zie je zo die tepels door het bloesje heen prikken.
Ik vind dit wel een bazenoplossing.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat TS haar bewering gaat staven door 5 jaar lang één borst te ondersteunen en de ander vrij te laten veren/stuiteren/hangen. Met een kleine aanpassing van de BH's moet dat goed te doen zijn en dan is dat raadsel voor eeuwig opgelost.
oh, dat hoeft bij mannen ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn enigste zorg. Dat mannen (en vrouwen) gaan staren. Waarom mogen mannen wel doorschijnende tepels hebben en wij niet?
Dat mag best, alleen moet je dan niet teveel oogcontact verwachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn enigste zorg. Dat mannen (en vrouwen) gaan staren. Waarom mogen mannen wel doorschijnende tepels hebben en wij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |