cymbalta, dipiperonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wow dat is wel beetje heftig.
Ik kom net in het topic, maar wat slikken jullie zoal'?
Aardig wat zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
cymbalta, dipiperon
Oxazepam, temazepam en naproxem voor zo nodig.
Alleen abilify.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
En helpt het op ten duur? Of komen problemen later alsnog terug.quote:
Wist niet dat het topic bestond! Thanx gelijk ook maar een vraagje stellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:30 schreef Nijna het volgende:
Boef, volgens mij verschilt dat per persoon. Sommigen kunnen wel stoppen zonder terug te vallen, anderen niet volgens mij...
Maar er is ook een medicatietopic, dus als je specifiek daar vragen over hebt, kan het daar ook...
R&P / [Centraal] Medicatie bij psychische klachten #18
Dankje! Zal er een kijkje nemen en daar vragen stellen erover.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:30 schreef Nijna het volgende:
Boef, volgens mij verschilt dat per persoon. Sommigen kunnen wel stoppen zonder terug te vallen, anderen niet volgens mij...
Maar er is ook een medicatietopic, dus als je specifiek daar vragen over hebt, kan het daar ook...
R&P / [Centraal] Medicatie bij psychische klachten #18
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef Nijna het volgende:
Heb je het er nog met de verpleging over gehad erna, summer?
Gebruik ik nu lang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:35 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Aardig wat zeg
En gebruik je het al lang? Kun je ook nog afbouwen en stoppen met zoiets?
Ik slik het, maar de klachten zoals jij beschrijft herken ik niet direct. Alleen bij het opbouwen voelde ik me duizelig en oorsuizen heb ik altijd al. Ik vraag me alleen soms wel eens af of het uberhaupt iets doet bij me.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen,
Ik val gewoon even binnen zonder bijgelezen te zijn maar is er iemand die sertraline gebruikt heeft en hier slecht op reageerde? Als in meer lichamelijke klachten?
Ik slik het nu sinds 4 maanden en zit nu op 150 mg per dag maar ik ga mij lichamelijk alleen maar rotter voelen, veel onrust in mn lijf, hartkloppingen, trillen, hoofdpijn, misselijk, duizelig, oorsuizen.
En eerst dacht ik dat het aan het ophogen lag maar dat zou nu toch echt minder moeten zijn, maar het is eerder tegenover gesteld...
Ja ik heb ook behoefte aan rust en aan mezelf werken.. Ik wil niet door gaan met de "marteling" alleen zegt mijn lief dan weer: wat wil je dan, een half jaar thuis hangen?. Terwijl hij aan de andere kant ook wel ziet dat het steeds slechter gaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:38 schreef Nijna het volgende:
Ik zou inderdaad even bellen om te overleggen gewoonmezelf!
Duvelli, je omgeving vindt dat je maar door moet gaan... Maar als ik jouw woorden lees dan lees ik dat je meer behoefte hebt aan rust. Kan je de opleiding tijdelijk pauzeren misschien?
Kan je nog eens contact opnemen met die psychiater? Aangeven dat je je alleen maar slechter gaat voelen? En slik je nog medicijnen?
Zou idd even contact opnemen met de psych. Na zo een periode last van bijwerkingen krijgen lijkt me raar!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen,
Ik val gewoon even binnen zonder bijgelezen te zijn maar is er iemand die sertraline gebruikt heeft en hier slecht op reageerde? Als in meer lichamelijke klachten?
Ik slik het nu sinds 4 maanden en zit nu op 150 mg per dag maar ik ga mij lichamelijk alleen maar rotter voelen, veel onrust in mn lijf, hartkloppingen, trillen, hoofdpijn, misselijk, duizelig, oorsuizen.
En eerst dacht ik dat het aan het ophogen lag maar dat zou nu toch echt minder moeten zijn, maar het is eerder tegenover gesteld...
Geen antidepressiva, wel ritalin en concerta, wat me helpt met rust in mijn hoofd krijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Heel verhaal getypt als reactie en weg was het. Piekeren is SM op jezelf. Er bestaat een boek wat misschien handig is in jouw situatie. Zal de titel op moeten zoeken. Heeft mij veel geholpen met piekeren. 2x per dag mag je piekeren 15 minuten en de rest van de dag niet. Ik val nog weleens terug maar weet mezelf altijd weer te corrigeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Duvellie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook behoefte aan rust en aan mezelf werken.. Ik wil niet door gaan met de "marteling" alleen zegt mijn lief dan weer: wat wil je dan, een half jaar thuis hangen?. Terwijl hij aan de andere kant ook wel ziet dat het steeds slechter gaat.
Ik ben ook gewoon bang om een keuze te maken, gezien te worden als aansteller of om te falen.
Vanmiddag weer een enorme paniekaanval, gelukkig helpt de oxa dan wel even maar ik blijf piekeren en bang om weer te moeten gaan werken. Mensen die op mijn vingers kijken en ik heb t gevoel dat t veelste veel is en ik t niet geordend krijg.
Ik durf de laatste tijd ook steeds minder de deur uit te gaan en dingen te regelen bijv. Heb er gewoon geen energie meer voor en t voelt allemaal zo doelloos.
Morgen ga ik idd maar even de psychiater bellen want ik raak steeds verder in de put!
Sorry als t erg chaotisch overkomt!
Kan soms na een paar dagen pas komen.. Je bent een "spiegel" aan het opbouwen en wanneer deze een bepaald level bereikt krijg je vaak pas bijwerkingen. Kan dus wel pas na een paar dagen optreden..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Prozac... Nouja... Een middel met prozac als actief middel heb ik nu.
Bijwerkingen horen toch juist in het begin het hevigste te zijn? Of komt dat soms pas na een paar dagen?
Misschien dat ik wat meer slaap nodig heb atm oid.. Meer niet echt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Duvellie het volgende:
[..]
Kan soms na een paar dagen pas komen.. Je bent een "spiegel" aan het opbouwen en wanneer deze een bepaald level bereikt krijg je vaak pas bijwerkingen. Kan dus wel pas na een paar dagen optreden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |