Ach dat is het niet eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:40 schreef Rhalius het volgende:
was niet persoonlijk gericht, was in het algemeen bedoeld.![]()
Als iemand geen plezierige dingen in zijn of haar leven heeft, is het de moeite waard om daar wat aan te veranderen.
Maar je hoeft het niet plezierig te vinden, we zijn allemaal verschillend. Maar ik ben het wel eens dat altijd aardappelen saai is en misschien rijst iets verfrissend kan zijn wat tot andere dingen aanzet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach dat is het niet eens.
Mensen vinden uitgaan plezierig, ik kan daar niet warm of koud van worden. Snap je het probleem? Dat zit in mijn hoofd niet zozeer wat ik doe.
Ach ergens voel ik me ook wel opgesloten hoor daar niet van... Maar of dat de oorzaak is of een gevolg is het 2e...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:27 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet plezierig te vinden, we zijn allemaal verschillend. Maar ik ben het wel eens dat altijd aardappelen saai is en misschien rijst iets verfrissend kan zijn wat tot andere dingen aanzet.
Herken wel wat je zegt in mijn zelf. Misschien moeten we gewoon leren leven!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach ergens voel ik me ook wel opgesloten hoor daar niet van... Maar of dat de oorzaak is of een gevolg is het 2e...
Het leven roept me niet zo hard, ik wil wel op kamers maar durf niet helemaal geloof ik, maargoed daar staat een deadline op samen met een vriend dus dat is geregeld en komt goed...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:31 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Herken wel wat je zegt in mijn zelf. Misschien moeten we gewoon leren leven!
Op kamers gaan was voor mijn een van de leukste dingen van mijn leven. Misschien vind je het gewoon moeilijk nieuwe dingen aan te gaan. Ik kan natuurlijk hier vanaf mijn bank makkelijk praten maar het gaat niet over mijzelf en dus kan ik wat objectiever kijken. Dus begrijp mij niet verkeerd. Ik zou zeker als je dat leuk lijkt beginnen met die gitaar en vriend!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leven roept me niet zo hard, ik wil wel op kamers maar durf niet helemaal geloof ik, maargoed daar staat een deadline op samen met een vriend dus dat is geregeld en komt goed...
Ik heb een sms gestuurd naar een vriend of die me misschien even wat kleine dingetjes leert op een gitaar en zal er zelf een aanschaffen als dat een beetje leuk blijkt...
Hmm... Verder weet ik het nog niet.
Ik kan wel voor mezelf zorgen hoor..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef davo1979 het volgende:
Misschien bedoelen ze het niet slecht. Ze zijn misschien hun kleine jongen opgroeien in een jonge vent. Dat is hun probleem. Ga lekker bungeejumpen als je op kamers woont en zeg het niet tegen je ouders. Zorg wel dat je natuurlijk ten alle tijde veilig bent.
Ik zeg ook niet dat je niet voor jezelf kan zorgen. Dat zal ongetwijfeld wel! Je bedoeld dat het de meningen van anderen jouw beïnvloeden in de keuzes die je maakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel voor mezelf zorgen hoor..
Alleen als dingen doen zorgt voor negativiteit dan ga je dat niet leuk vinden natuurlijk..
Er zijn mensen die negativiteit ontvluchten door nooit thuis te zijn.. Die willen weg van huis etc.. Ik ben de verkeerde kant opgeslingerd.. Thuisblijven en te weinig wereld zien oid.
Dat niet zozeer, niet op korte termijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet voor jezelf kan zorgen. Dat zal ongetwijfeld wel! Je bedoeld dat het de meningen van anderen jouw beïnvloeden in de keuzes die je maakt?
Achja doodnormaal dat je emoties beinvloed worden... Maar negatief is nooit fijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef davo1979 het volgende:
Moeilijk Moeilijk herken het deels wel mijn emoties worden weleens beïnvloed door andere mensen. Daar ben ik nu dus ook mee bezig om dit te veranderen maar is moeilijk af en toe.
Heel goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef davo1979 het volgende:
Negatief is nooit fijn. Maar gelukkig heb ik de laatste tijd wel zoiets van dat is jouw probleem, maak het niet mijn probleem. Is nog steeds moeilijk maar ik kan wat beter weg lopen van de situatie en niet op mezelf betrekken.
Ik snap nie? Waarom? Wie hoe? Ik snap het niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik leer het ook nog met vallen en opstaan, geen ja zeggen als je nee voelt, klein vb: vd week was bij eem buurvrouw de sleutel vd toegangsdeur afgebroken, toen belde ze dus of ze mijn sleutel mocht lenen, maar daar voel ik mij niet prettig bij, dus zei ik nee! Nou daar snapte ze niks van en ze was ook nog beledigd, maar daar heb ik geen boodschap aan, terwijl ik voorheen toch overstag gegaan zou zijn..
Herkenbaar! De laatste tijd vraag ik ook tijd om over dingen na te denken. Want ik ben ook zn snelle ja zegger en later denk ik van wat heb ik weer over mijzelf heen laten lopen of op me hals gehaald. Maar het gevoel waar je zelf mee blijft zitten vind ik af en toe heel moeilijk. Terwijl een ander daar niet over nadenkt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik leer het ook nog met vallen en opstaan, geen ja zeggen als je nee voelt, klein vb: vd week was bij eem buurvrouw de sleutel vd toegangsdeur afgebroken, toen belde ze dus of ze mijn sleutel mocht lenen, maar daar voel ik mij niet prettig bij, dus zei ik nee! Nou daar snapte ze niks van en ze was ook nog beledigd, maar daar heb ik geen boodschap aan, terwijl ik voorheen toch overstag gegaan zou zijn..
Volgens mijn gedachten bedoeld gewoonmezelf87. Dat ze normaal altijd ja zegt omdat ze iemand is die graag mensen wil helpen. Maar stel je nou voor ze geeft die sleutel dan kan ze dus zelf tijden gaan leuren om die sleutel weer terug te krijgen terwijl het niet haar probleem was. Die buurvrouw heeft die sleutel afgebroken en het is dus haar probleem om op te lossen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap nie? Waarom? Wie hoe? Ik snap het niet helemaal.
Toegangsdeur van flat oid?
Achja ligt eraan hoe goed je ze kent denk ik...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die gedachtegang klopt idd! En daarbij kost die sleutel 45 euro als je m opnieuw aanvraagt, dus ik leen m gewoon niet uit! Mijn huis, mijn sleutel.
KT: ik woon in een flat dus idd de sleutel vd deur beneden.
Beter een goeie buur dan een verre vriend zeggen ze.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb heel veel voor hun gedaan maar ALS ik dan iets vraag (zelden) dan is het altijd moeilijk. Tja dat houd een keer op
Heel herkenbaar. En die mensen zuigen ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb heel veel voor hun gedaan maar ALS ik dan iets vraag (zelden) dan is het altijd moeilijk. Tja dat houd een keer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |