En je ouders kijken niet af en toe of je nog leeft, op tijd gaat slapen?quote:
Je bent ook net 10 minuten wegquote:
How come?quote:
kwart voor 2 is ook te vroeg voor een student hequote:
nog wakker of weer wakker?quote:
gratzquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Een 7 voor wiskunde whoop whoop
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben mijn portemonnee met rijbewijs vergeten, domme ik
Niet slechtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen idee? Ik word namelijk NOOIT aangehouden dus wat is het probleem?quote:
ID-kaart om bij je te hebben is ook verplicht he.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee? Ik word namelijk NOOIT aangehouden dus wat is het probleem?
En hoe vaak wordt daar daadwerkelijk om gevraagd? Ik heb nog nooit mijn ID hoeven laten zien in NL anders dan bij de douane namelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ID-kaart om bij je te hebben is ook verplicht he.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef Ro-ald het volgende:
Goede morgen trouwens
Ik was al om 08:00 wakker
Morningquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef Ro-ald het volgende:
Goede morgen trouwens
Ik was al om 08:00 wakker
Alcohol kopen (soms xd)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hoe vaak wordt daar daadwerkelijk om gevraagd? Ik heb nog nooit mijn ID hoeven laten zien in NL anders dan bij de douane namelijk
Aha, dat is wel een goed puntquote:
Is het niet zo dat je een boete kan krijgen voor het niet bij je hebben van rijbewijs?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat is wel een goed punt
Maar het rijbewijs een dag vergeten is toch geen ramp?
Nou, die kans is erg klein. Ik zou me er niet druk om makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik word aangehouden ben ik de lul
Ja kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een boete kan krijgen voor het niet bij je hebben van rijbewijs?
Geen idee eigenlijk. Maar de kans dat je zomaar wordt aangehouden en gevraagd om je rijbewijs is zeer kleinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een boete kan krijgen voor het niet bij je hebben van rijbewijs?
Wat doe je dan op een dag? Je hoeft niet naar school of werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak de ochtend meestal niet mee
in 3,5 jaar is het ook nooit gebeurd maar zul je zien gebeurd het net op een moment dat je hem vergeten bentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar de kans dat je zomaar wordt aangehouden en gevraagd om je rijbewijs is zeer klein
Ik voer geen moer uit op een dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een dag? Je hoeft niet naar school of werk
Welnee joh. Echt, maak je niet drukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in 3,5 jaar is het ook nooit gebeurd maar zul je zien gebeurd het net op een moment dat je hem vergeten bent
Klinkt redelijk saai eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voer geen moer uit op een dag.
In april ga ik werken.
Rij jij eignlijk auto in dat gevaarlijke enge London?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt, maak je niet druk
Maar moet hem straks toch ophalen want heb mijn rijbewijs nodig om mijn id-kaart op te halenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt, maak je niet druk
Ja, heb je gisteren niet meegekregen dat er iemand tegen me aan is geredenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rij jij eignlijk auto in dat gevaarlijke enge London?
Je had nog geen ID-kaartquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar moet hem straks toch ophalen want heb mijn rijbewijs nodig om mijn id-kaart op te halen
neuh ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb je gisteren niet meegekregen dat er iemand tegen me aan is gereden
Ooh, nou een vrouw hier kwam van rechts aanstuiven en ik reed gewoon rechtdoor en toen pakte ze met haar linkervoorkant mijn rechterachterkantquote:
Jawel maar die heb ik achtergelaten bij het gemeentehuis omdat ik me toch met mijn rijbewijs kan legitimerenquote:
Okay. Vreemd dat ze het al hebben ingenomen thoughquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jawel maar die heb ik achtergelaten bij het gemeentehuis omdat ik me toch met mijn rijbewijs kan legitimeren
Is ook saai ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt redelijk saai eigenlijk
Waarom in april pas? Heb je wel al een baan maar je kunt pas in april beginnen?
Ga je op het strand werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is ook saai ja.
Omdat dan proefperiode begint en het warmer weer is .
waarom? Ik kan me toch legitimeren en anders krijg je hem terug met gaten terwijl hij toch al 4 maanden is verlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Vreemd dat ze het al hebben ingenomen though
pff brittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, nou een vrouw hier kwam van rechts aanstuiven en ik reed gewoon rechtdoor en toen pakte ze met haar linkervoorkant mijn rechterachterkant
Normaal mogen ze er geen gaten in maken als hij nog niet is verlopen en je de nieuwe nog niet hebt. Mij was natuurlijk niet bekend dat hij al 4 maanden was verlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom? Ik kan me toch legitimeren en anders krijg je hem terug met gaten terwijl hij toch al 4 maanden is verlopen
Ach, dat kan overal gebeuren. In Nederland rijden ze denk ik nog krampachtiger hoor. Daar geeft niemand elkaar de ruimtequote:
Aha, okay. Nou, hoop dat het zal bevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee als dierenverzorger als het warmer weer is zijn er meer taken.
Ja van Oktober tot Februari had ik geen geld om 40 euro er voor neer te leggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal mogen ze er geen gaten in maken als hij nog niet is verlopen en je de nieuwe nog niet hebt. Mij was natuurlijk niet bekend dat hij al 4 maanden was verlopen![]()
niet niemand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat kan overal gebeuren. In Nederland rijden ze denk ik nog krampachtiger hoor. Daar geeft niemand elkaar de ruimte
Als ik ze ruimte geef blijven ze naast me rijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat kan overal gebeuren. In Nederland rijden ze denk ik nog krampachtiger hoor. Daar geeft niemand elkaar de ruimte
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, okay. Nou, hoop dat het zal bevallen
Als je inkomen beneden een bepaald punt is krijg je deze gratis volgens mij. Moet je maar eens naar informerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja van Oktober tot Februari had ik geen geld om 40 euro er voor neer te leggen
Ik denk niet dat ze 400 per maand onder een bepaald punt vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je inkomen beneden een bepaald punt is krijg je deze gratis volgens mij. Moet je maar eens naar informeren
Ik denk het eigenlijk wel. Mensen in de bijstand krijgen het volgens mij ook gratis namelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 400 per maand onder een bepaald punt vinden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ik rij genoeg met mensen mee om te zien dat jouw ''niemand'' niet klopt.
Ja maar ik zou het dan kunnen krijgen van mijn ouders blablablablaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Mensen in de bijstand krijgen het volgens mij ook gratis namelijk
Je woont natuurlijk nog thuis. Ja, dat zal inderdaad wel een verschil maken. Even niet aan gedacht, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het dan kunnen krijgen van mijn ouders blablablabla
Dat valt wel mee hoor. Mijn gebruik is niet zo overdadigquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je woont natuurlijk nog thuis. Ja, dat zal inderdaad wel een verschil maken. Even niet aan gedacht, sorry
nee klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Mijn gebruik is niet zo overdadig
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorhet is goed gekomen
haha joepiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Promi je bent al twee dagen achter elkaar topposter
Ik snap niet dat je vrijwillig van London naar NL trektquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:33 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels ook al ingecheckt voor mijn vlucht van morgenmiddag
NL is leuk ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je vrijwillig van London naar NL trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |