Aha, okay. Nou, hoop dat het zal bevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee als dierenverzorger als het warmer weer is zijn er meer taken.
Ja van Oktober tot Februari had ik geen geld om 40 euro er voor neer te leggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal mogen ze er geen gaten in maken als hij nog niet is verlopen en je de nieuwe nog niet hebt. Mij was natuurlijk niet bekend dat hij al 4 maanden was verlopen![]()
niet niemand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat kan overal gebeuren. In Nederland rijden ze denk ik nog krampachtiger hoor. Daar geeft niemand elkaar de ruimte
Als ik ze ruimte geef blijven ze naast me rijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat kan overal gebeuren. In Nederland rijden ze denk ik nog krampachtiger hoor. Daar geeft niemand elkaar de ruimte
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, okay. Nou, hoop dat het zal bevallen
Als je inkomen beneden een bepaald punt is krijg je deze gratis volgens mij. Moet je maar eens naar informerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja van Oktober tot Februari had ik geen geld om 40 euro er voor neer te leggen
Ik denk niet dat ze 400 per maand onder een bepaald punt vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je inkomen beneden een bepaald punt is krijg je deze gratis volgens mij. Moet je maar eens naar informeren
Ik denk het eigenlijk wel. Mensen in de bijstand krijgen het volgens mij ook gratis namelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 400 per maand onder een bepaald punt vinden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ik rij genoeg met mensen mee om te zien dat jouw ''niemand'' niet klopt.
Ja maar ik zou het dan kunnen krijgen van mijn ouders blablablablaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Mensen in de bijstand krijgen het volgens mij ook gratis namelijk
Je woont natuurlijk nog thuis. Ja, dat zal inderdaad wel een verschil maken. Even niet aan gedacht, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het dan kunnen krijgen van mijn ouders blablablabla
Dat valt wel mee hoor. Mijn gebruik is niet zo overdadigquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je woont natuurlijk nog thuis. Ja, dat zal inderdaad wel een verschil maken. Even niet aan gedacht, sorry
nee klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Mijn gebruik is niet zo overdadig
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorhet is goed gekomen
haha joepiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Promi je bent al twee dagen achter elkaar topposter
Ik snap niet dat je vrijwillig van London naar NL trektquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:33 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels ook al ingecheckt voor mijn vlucht van morgenmiddag
NL is leuk ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je vrijwillig van London naar NL trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |