Wat doe je dan op een dag? Je hoeft niet naar school of werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak de ochtend meestal niet mee
in 3,5 jaar is het ook nooit gebeurd maar zul je zien gebeurd het net op een moment dat je hem vergeten bentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar de kans dat je zomaar wordt aangehouden en gevraagd om je rijbewijs is zeer klein
Ik voer geen moer uit op een dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een dag? Je hoeft niet naar school of werk
Welnee joh. Echt, maak je niet drukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in 3,5 jaar is het ook nooit gebeurd maar zul je zien gebeurd het net op een moment dat je hem vergeten bent
Klinkt redelijk saai eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voer geen moer uit op een dag.
In april ga ik werken.
Rij jij eignlijk auto in dat gevaarlijke enge London?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt, maak je niet druk
Maar moet hem straks toch ophalen want heb mijn rijbewijs nodig om mijn id-kaart op te halenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt, maak je niet druk
Ja, heb je gisteren niet meegekregen dat er iemand tegen me aan is geredenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rij jij eignlijk auto in dat gevaarlijke enge London?
Je had nog geen ID-kaartquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar moet hem straks toch ophalen want heb mijn rijbewijs nodig om mijn id-kaart op te halen
neuh ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb je gisteren niet meegekregen dat er iemand tegen me aan is gereden
Ooh, nou een vrouw hier kwam van rechts aanstuiven en ik reed gewoon rechtdoor en toen pakte ze met haar linkervoorkant mijn rechterachterkantquote:
Jawel maar die heb ik achtergelaten bij het gemeentehuis omdat ik me toch met mijn rijbewijs kan legitimerenquote:
Okay. Vreemd dat ze het al hebben ingenomen thoughquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jawel maar die heb ik achtergelaten bij het gemeentehuis omdat ik me toch met mijn rijbewijs kan legitimeren
Is ook saai ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt redelijk saai eigenlijk
Waarom in april pas? Heb je wel al een baan maar je kunt pas in april beginnen?
Ga je op het strand werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is ook saai ja.
Omdat dan proefperiode begint en het warmer weer is .
waarom? Ik kan me toch legitimeren en anders krijg je hem terug met gaten terwijl hij toch al 4 maanden is verlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Vreemd dat ze het al hebben ingenomen though
pff brittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, nou een vrouw hier kwam van rechts aanstuiven en ik reed gewoon rechtdoor en toen pakte ze met haar linkervoorkant mijn rechterachterkant
Normaal mogen ze er geen gaten in maken als hij nog niet is verlopen en je de nieuwe nog niet hebt. Mij was natuurlijk niet bekend dat hij al 4 maanden was verlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom? Ik kan me toch legitimeren en anders krijg je hem terug met gaten terwijl hij toch al 4 maanden is verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |