jaquote:
Pass je nummer g.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende: [..] Eey een vrouw, wat leuk. [..] Wanneer gaan wappen dan
.
doeiquote:
Bij rechten zou ik Uni verwachten eigenlijkquote:
mag nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komen alle vaste posters (zoals ik) in de OP?
Niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komen alle vaste posters (zoals ik) in de OP?
Samen met Pelle oke?quote:
Niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Wat doen jullie allemaal hier?
Ik had dit het eers ontdekt.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaan we dan samen naar Ajax? Al ben ik wel wat oud voor je denk ik.
maar in de vbl vinden ze me ook al stomquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Wat komen al die sahbi's van VBL hier doen, kssjt. Scheer jullie eens terug naar VBL, hup hup!
Wij worden daar buitengeslotenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Wat komen al die sahbi's van VBL hier doen, kssjt. Scheer jullie eens terug naar VBL, hup hup!
Pelle nog zemmelquote:
Nee, we doen toch gewoon normaal mee en we zijn uiteraad allemaal jong.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry ik versta je niet ik rij door een tunnel
Strootbaas moet er ook nog bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry ik versta je niet ik rij door een tunnel
Reageer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, we doen toch gewoon normaal mee en we zijn uiteraad allemaal jong.
Ewa vanwaar deze discriminatie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
ok iedereen uitgebreid voorstellen enz xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, we doen toch gewoon normaal mee en we zijn uiteraad allemaal jong.
Heb ik ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok iedereen uitgebreid voorstellen enz xd
ga je gang.
Heb ik al gedaan. Nu is Tyron aan de beurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok iedereen uitgebreid voorstellen enz xd
ga je gang.
Hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
En nee ga altijd met mijn broertje maar je mag er best bij.
Heb je al een chickie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Nu is Tyron aan de beurt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
gvd waarom een lelijke voetballer in OP en een mooie Nelly Furtado eruit ;s
jullie zijn hommo's/? ;s
ja een boerenzeug mag ik niet zeggen van hemquote:
Ik ben voor de bestequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hahahaha idd
Hoe kan je nou voor Ajax zijn
hallo hallo ik versta je niet ik hoor alleen ruisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
doe eens pic van Strootgod in de OP man
Vast op jonge leeftijd erin gestampquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hahahaha idd
Hoe kan je nou voor Ajax zijn
Ik moet mijn reputatie hoog houden hier.quote:
ik kijk degrassi nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik vind van Degrassi Fiona leuker maar zij is lesbo xd
Alsof je er over moet twijfelen ;')quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij was toch voor Feyenoord? Dan kan ik deze opmerking niet rijmen.
Ja boeie man voor wie iedereen is, ga ik echt niet bijhoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je er over moet twijfelen ;')
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Gezellig wel dat gezwam over voetbal hier
ik hou van sport maar voetbal is vrij kut xdquote:
Snij jij eens een interessant onderwerp aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Gezellig wel dat gezwam over voetbal hier
Welke sporten vind je leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
ik hou van sport maar voetbal is vrij kut xd
Nu herken ik je wel met die UI jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar special voor alle VBL-users hier
Onze held
Al een tijdje weg uit VBL jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu herken ik je wel met die UI ja
basketbal en hockeyquote:
Laterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
basketbal en hockey
maar ik zit op geen sport want geen tijd blabla en ik ben al sportief genoeg
bye even naar beneden
Celticsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
basketbal en hockey
bye even naar beneden
In ieder geval niet van voetbalquote:
Niveau nog welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEt enige subforum met nog een beetje niveau en normaal volk.
Ik mis Stijntje nog wel soms moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEt enige subforum met nog een beetje niveau en normaal volk.
Hockey ja? Dat is alleen leuk om naar de wijven te kijken, de sport zelf is natuurlijk geen klote aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
basketbal en hockey
bye even naar beneden
naar het strandquote:
Ik moest lachen.quote:
Iemand moet het zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een harde opmerking zeg. Dit kan echt niet.
grappug togquote:
mooiquote:
maar het is wel grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen, maar bedacht me toen dat het toch eigenlijk echt niet grappig was
Laat van begrip dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen, maar bedacht me toen dat het toch eigenlijk echt niet grappig was
Krijg griep.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
What’s Gucci, my nigga?
What’s Louis, my killa?
What’s drugs, my dealer?
What’s that jacket, Margiela?
maak jij eens een goed garpje danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef Tyron het volgende:
als dat het niveau van garpen hier is nou
Ik heb er niet zo vaak last van eigenlijkquote:
Heb ik al maar bedankt dat je me dubbel aansteekt.quote:
Maar misschien heb jij wel geen humorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo vaak last van eigenlijk
Tyron maakt alleen grappen in ONZquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
maak jij eens een goed garpje dan
waar is je aanhangsel GGMM?quote:
Ik moet me nu bewijzen, ik voel hetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar misschien heb jij wel geen humor
Laat je me achter met al die tbs-patienten hier?quote:
Jullie zijn toch een beetje 2 handen op 1 buik enzo?quote:
geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een beetje 2 handen op 1 buik enzo?
Jammer.quote:
Bezwijk je niet aan de drukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet me nu bewijzen, ik voel het
De druk? Waar heb je het over manquote:
Ja, j0rdiii is hulp-mod.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een beetje 2 handen op 1 buik enzo?
Soort hoofdpiet. wel schattig.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Stuart is een gevaarlijke papi.
niet weten
Die heupen zien er gewoon nep uit manquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heupen zien er gewoon nep uit man
maar dat is het niet man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie meiden poepen nietquote:
je hebt 2 weken een relatie en je doet nu al aan poepseks?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel ik heb het vandaag ondervonden xd
picsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel ik heb het vandaag ondervonden xd
nee, ze ging naar de wc xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt 2 weken een relatie en je doet nu al aan poepseks?
geestenquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zal ik jou eens heel hard op knie raken
Eerst een lening nemen he.quote:
ik reageer evenquote:
Ja iedereen wil aandacht van jou tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik reageer even
anders vind ik het zielig dat je telkens dingen tegen me zegt en ik maar niet reageer
ja al helemaal sinds die nominatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen wil aandacht van jou toch
voor?quote:
Probeer het eens om een andere tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
Is het in deze SC altijd zo rustig of is iedereen gevlucht?
iedereen ligt al op bed natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
iedereen behalve fok-it en stuart en ik zijn gevlucht ja, of waren al slapen want sommigen hebben wel leven, school of een baanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
Ah gezellig, zie je me morgen weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer het eens om een andere tijd
Varieert van 14 tot 26quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
iedereen ligt al op bed natuurlijk
gemiddelde leeftijd is hier 13 ofzo
Lijkt me leuk! Overigens, wat weet jij van snelle SC's? Je lijkt me nou niet het type dat een snelle SC bij kan houden gezien je posthistoriequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah gezellig, zie je me morgen weer
quote:
Ja jullie in VBl zijn natuurlijk geen vrouwmensen gewend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb GHB en roofies, ga ik op supersof gebruken.
Zoveel zit ik niet op FOK! gelukkig. Af en toe is een SC wel leuk, niet al te vaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Overigens, wat weet jij van snelle SC's? Je lijkt me nou niet het type dat een snelle SC bij kan houden gezien je posthistorie
Niet van die leeftijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jullie in VBl zijn natuurlijk geen vrouwmensen gewend.
Sowieso niemand toch? in de SC danquote:
ik ben er verslaafd aan geraaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoveel zit ik niet op FOK! gelukkig. Af en toe is een SC wel leuk, niet al te vaak.
Jawel. Feyenoordster helaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso niemand toch? in de SC dan
hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben er verslaafd aan geraaktals ik een dag nauwelijks heb kunnen fok!ken omdat leven of school haal ik het 's nachts in xd
alors?quote:
Ken ik niet.quote:
AppelCake van 14 jaartjes jongquote:
18quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is supersof dan, niet dat het illegaal is.
Ik wel. Die is hier nog in London geweestquote:
Met jou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel. Die is hier nog in London geweest
nét 18.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is supersof dan, niet dat het illegaal is.
houden zoquote:
Zij was hier met Kally en ik heb ze toen Noord London laten zien (de kroegen)quote:
En? was het wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zij was hier met Kally en ik heb ze toen Noord London laten zien (de kroegen)
Nergens o FOK!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen positieve toevoeging aan deze SC begrijp ik?
dan moet je bij mij wezenquote:
quote:
Iemand moet die verantwoordelijk nemen hier hequote:
Geen idee. Ik plaats mensen niet zo snel op een voetstuk eigenlijkquote:
iedereen is weer wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
Tyron waar heb je Davy nou weer gelaten man
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
A422 hield het ook niet lang volheeft hij een korfbalnet in zijn kamer?
Oh mag daar nog steeds niet over gesproken worden?quote:
Nee, de mensen die nu nog reageren doen dat middels een botquote:
Die is even aan het rukken joh, laat hemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
A422 hield het ook niet lang volheeft hij een korfbalnet in zijn kamer?
hee mattie xdxdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Oh speaking off the devil![]()
Meet AppelCake
he limbo-bimboquote:
Aangenaam kennis te maken. Ik heb gehoord dat jij een hele positieve bijdrage levert aan deze SCquote:
Stijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mag daar nog steeds niet over gesproken worden?
Ik kan niet slapen, gisteren ben ik ook pas om 8 uur in de morgen in slaap gekomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar bed nu
het is veel te laat voor jou
idkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
appelcake kwam ik niet een keer voor jou op in ONZ?
of was dat een andere appel
ONZ is de aids van FOK! manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
appelcake kwam ik niet een keer voor jou op in ONZ?
of was dat een andere appel
Zolang hij me niet met allerlei enge ziektes gaat uitschelden is hij wel okay ja.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken. Ik heb gehoord dat jij een hele positieve bijdrage levert aan deze SC
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan daar mijn onzinnigheid kwijt zodat ik hier en in vbl doodserieus kan zijn
Nty.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
krijg dan maar lekker de vogelgriep
kunnen veel users daar wat van lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk in
Ze vinden een enkel relletje op de avond al spectaculair. Maar dat is in VBL niet meer dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk in
Gewoon een luier omdoen, ja toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef AnimeFan het volgende:
Ik moest pissen man en gekke hooligans die de trein in wilde en 5 minuten vertraging. Toen ik eindelijk kon pissen was het zoo fijn
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben voordat ik in deze SC kwam nog nooit in dit subforum geweest, goed van mij he
hoezo zou je die moeten willen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen vogelgriep.
Kijk je uit dat je je onderbroekje schoon houdt?quote:
Af en toe wel leuk daar hoor. Mensen zijn heel makkelijk te trollenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vinden een enkel relletje op de avond al spectaculair. Maar dat is in VBL niet meer dan gebruikelijk
ik zie hier nergens een eriksen of lijkt iemand in deze sc op hem?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je onderbroekje schoon houdt?
AppelCake wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zie hier nergens een eriksen of lijkt iemand in deze sc op hem?
waaroverquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet ik niet, jij begint erover.
Eriksen lijkt niet veel ouderquote:
Waar zie je mij verzuurd zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo verzuurd?
Tjacka is blackaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe heet jij in het echt, voor Tjacka weet ik niks leuks
Trustenquote:
hoezoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:12 schreef AnimeFan het volgende:
Ik weet niks te typen maar ben gewoon blij ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |