Stijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mag daar nog steeds niet over gesproken worden?
Ik kan niet slapen, gisteren ben ik ook pas om 8 uur in de morgen in slaap gekomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar bed nu
het is veel te laat voor jou
idkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
appelcake kwam ik niet een keer voor jou op in ONZ?
of was dat een andere appel
ONZ is de aids van FOK! manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
appelcake kwam ik niet een keer voor jou op in ONZ?
of was dat een andere appel
Zolang hij me niet met allerlei enge ziektes gaat uitschelden is hij wel okay ja.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken. Ik heb gehoord dat jij een hele positieve bijdrage levert aan deze SC
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan daar mijn onzinnigheid kwijt zodat ik hier en in vbl doodserieus kan zijn
Nty.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
krijg dan maar lekker de vogelgriep
kunnen veel users daar wat van lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk in
Ze vinden een enkel relletje op de avond al spectaculair. Maar dat is in VBL niet meer dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In VBL voeren wij altijd discussies op een hoog niveau, daar heb je gelijk in
Gewoon een luier omdoen, ja toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef AnimeFan het volgende:
Ik moest pissen man en gekke hooligans die de trein in wilde en 5 minuten vertraging. Toen ik eindelijk kon pissen was het zoo fijn
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben voordat ik in deze SC kwam nog nooit in dit subforum geweest, goed van mij he
hoezo zou je die moeten willen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen vogelgriep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |