nee, ze ging naar de wc xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt 2 weken een relatie en je doet nu al aan poepseks?
geestenquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zal ik jou eens heel hard op knie raken
Eerst een lening nemen he.quote:
ik reageer evenquote:
Ja iedereen wil aandacht van jou tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik reageer even
anders vind ik het zielig dat je telkens dingen tegen me zegt en ik maar niet reageer
ja al helemaal sinds die nominatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen wil aandacht van jou toch
voor?quote:
Probeer het eens om een andere tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
Is het in deze SC altijd zo rustig of is iedereen gevlucht?
iedereen ligt al op bed natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
iedereen behalve fok-it en stuart en ik zijn gevlucht ja, of waren al slapen want sommigen hebben wel leven, school of een baanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
Ah gezellig, zie je me morgen weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer het eens om een andere tijd
Varieert van 14 tot 26quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
iedereen ligt al op bed natuurlijk
gemiddelde leeftijd is hier 13 ofzo
Lijkt me leuk! Overigens, wat weet jij van snelle SC's? Je lijkt me nou niet het type dat een snelle SC bij kan houden gezien je posthistoriequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah gezellig, zie je me morgen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |