twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 10:47:05@KLM tegenstrijdige berichten over kl 2457 naar Londen. Hoe laat vertrekken wij ? reageer retweet
Engeland is een kwartiertje zwemmen manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend mensen!! Zal Jack op tijd in Londen aankomen??twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 10:47:05@KLM tegenstrijdige berichten over kl 2457 naar Londen. Hoe laat vertrekken wij ? reageer retweet
Sjekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend mensen!! Zal Jack op tijd in Londen aankomen??twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 10:47:05@KLM tegenstrijdige berichten over kl 2457 naar Londen. Hoe laat vertrekken wij ? reageer retweet
vraag is ook of hij speelt... ik denk het eigenlijk niet, zal wel een kwartier, twintig minuten mogen invallenquote:
Ik kan KL 2457 niet vinden op flightboard??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met KLM naar Londenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
mayday mayday!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan KL 2457 niet vinden op flightboard??
...en dan zal hij wel weer na afloop van de wedstrijd als een kleuter gaan janken over zijn gebrek aan speeltijd en als er gescoord wordt (al dan niet door hemzelf) zal hij nauwelijks juichen omdat zijn ego is aangetast.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vraag is ook of hij speelt... ik denk het eigenlijk niet, zal wel een kwartier, twintig minuten mogen invallen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws voor de fans van Jack, hij leeft nog!
[ afbeelding ]
Gaat wel snel tegenwoordig, binnen twee minuutjes ben je in Londen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat wel snel tegenwoordig, binnen twee minuutjes ben je in Londen.
Denk wel dat hij in de basis begint, express rustig aan gedaan met hem dit weekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vraag is ook of hij speelt... ik denk het eigenlijk niet, zal wel een kwartier, twintig minuten mogen invallen
Tenzij Heynkes op het laatste moment nog gaat schuiven, zal Müller op rechts en Ribery op links spelen, Kroos centraal en Mandzukic in de spits..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Denk wel dat hij in de basis begint, express rustig aan gedaan met hem dit weekend.
Ik denk Robben in de basis als verrassingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tenzij Heynkes op het laatste moment nog gaat schuiven, zal Müller op rechts en Ribery op links spelen, Kroos centraal en Mandzukic in de spits..
Gomez en Robben op de wisselbank
[ afbeelding ]
bron: BILD
Denken of gewoon hopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk Robben in de basis als verrassing
Van Buytenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tenzij Heynkes op het laatste moment nog gaat schuiven, zal Müller op rechts en Ribery op links spelen, Kroos centraal en Mandzukic in de spits..
Gomez en Robben op de wisselbank
[ afbeelding ]
bron: BILD
Het zou toch mooi zijn dat de echte reden dat hij Robben op de bank houdt is is dat hij hem in kan zetten als "surprise-motherfuckers!" en dat Arsenal het helemaal niet verwacht en kapot gaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denken of gewoon hopen?
Robben is momenteel gewoon nog niet in topvorm (was ook lang geblesseerd, maar ook daarvoor niet erg doelgevaarlijk) en zowel Ribery als Müller heeft een hogere effectiviteit op dit moment... Robben is natuurlijk wel geschikt als 'joker', als hij er later inkomt (en mogelijk ook enigszins getergt is en zich wil bewijzen).
Het zou me erg verrassen als Heynkes hem al vanaf het begin zal brengen, maar ik denk ook niet dat zoiets een 'meesterzet' zou zijn.
Speel minder FIFA.quote:
Dit verwacht ik. Heyneckes zal Robben denk ik niet laten beginnen maar verwacht dat ALS het nog steeds 0-0 na de 1e helft dat Robben erin MOET komen voor Bayern.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het zou toch mooi zijn dat de echte reden dat hij Robben op de bank houdt is is dat hij hem in kan zetten als "surprise-motherfuckers!" en dat Arsenal het helemaal niet verwacht en kapot gaat.
[..]
Speel minder FIFA.
Robben snapt niet waarom hij niet zou spelen. Omdat het al het hele seizoen uitmuntend gaat zonder hem misschien? Omdat Müller het op zijn positie geweldig doet (11 goals en 9 assists in 20 wedstrijden)? Alleen maar met zichzelf bezig die Robben, kan ik me flink aan ergeren.quote:Geduld Robben op: 'Snap niet waarom ik níét zou spelen'
19/02/2013 13:11
Arjen Robben verwacht vanaf de eerste minuut in het veld te staan als Bayern München dinsdagavond in Londen tegen Arsenal speelt in de Champions League. Zijn geduld op de reservebank is op.
'Ik wil gewoon hoe dan ook spelen', is Robben duidelijk tegenover Voetbal International. 'Dat komt door mijn liefde voor het voetbal en omdat ik er zó lang uit ben geweest. Ik zie geen reden waarom ik níét zou spelen.'
Mocht Robben inderdaad starten, dan wacht een sleutelrol op de rechtervleugel. Arsenal kampt met defensieve problemen door de blessure van linksback Kieran Gibbs, terwijl het onduidelijk is of Laurent Koscielny kan spelen. Thomas Vermaelen speelt mogelijk linksback, hoewel zijn aanwezigheid in het centrum wellicht ook gevraagd is.
Robben maakte vrijdag het tweede doelpunt van Bayern München, dat daardoor de zege op VfL Wolfsburg niet meer kon ontgaan (2-0). Maar echt vrolijk maakte het de Oranje-international allerminst: pas elf minuten voor het eindsignaal kwam hij binnen de lijnen.
'Ik heb wel gescoord, maar ik kan daar niet blij over zijn', zei Robben na de overwinning. 'Want ik wil meer spelen. Natuurlijk ben ik blij voor de ploeg, maar ik kan zelf natuurlijk niet tevreden zijn. Daarom ga ik nu liever in de bus zitten, want ik wil niets verkeerds zeggen.' (Anton Lippold)
Begrijpelijk zo zou elke speler zich voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Robben snapt niet waarom hij niet zou spelen. Omdat het al het hele seizoen uitmuntend gaat zonder hem misschien? Omdat Müller het op zijn positie geweldig doet (11 goals en 9 assists in 20 wedstrijden)? Alleen maar met zichzelf bezig die Robben, kan ik me flink aan ergeren.
Als je niet begrijpt dat een trainer kiest voor een speler die al het hele seizoen uitstekend presteert op jouw positie, dan heb je gewoon een plaat voor je kop, ben je teveel met jezelf bezig of ben je gewoon voetbaldom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo zou elke speler zich voelen.
Robben is al heel zijn carriere met zichzelf bezig. Sommige medespelers kotsen hem al uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat een trainer kiest voor een speler die al het hele seizoen uitstekend presteert op jouw positie, dan heb je gewoon een plaat voor je kop, ben je teveel met jezelf bezig of ben je gewoon voetbaldom.
Wat moet hij dan doen? hele tijd op de bank zitten en het gezellig houden en zichzelf stil houden terwijl je weet dat hij een van de beste is als hij zelf vindt dat hij fit is? Hij zegt gewoon wat hij vindt en dat moedigt hem ook aan om te vechten voor zijn positie , niets mis mee joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat een trainer kiest voor een speler die al het hele seizoen uitstekend presteert op jouw positie, dan heb je gewoon een plaat voor je kop, ben je teveel met jezelf bezig of ben je gewoon voetbaldom.
Het gaat mij er niet om dat hij teleurgesteld is, dat kan ik best begrijpen, zeker na zo'n lange blessure. Echter, zoals ik al eerder zei, het gaat mij meer om de zin: 'Ik zie geen reden waarom ik níét zou spelen'.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen? hele tijd op de bank zitten en het gezellig houden en zichzelf stil houden terwijl je weet dat hij een van de beste is als hij zelf vindt dat hij fit is? Hij zegt gewoon wat hij vindt en dat moedigt hem ook aan om te vechten voor zijn positie , niets mis mee joh.
maar ik begrijp je wel ik vind het zelf ook te ego. Probeer het even alleen uit te leggen.
Hij is gewoon beter dan wie er op zijn positie staat, daarom begrijpt hij het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat hij teleurgesteld is, dat kan ik best begrijpen, zeker na zo'n lange blessure. Echter, zoals ik al eerder zei, het gaat mij meer om de zin: 'Ik zie geen reden waarom ik níét zou spelen'.
Heb jij Müller dit seizoen zien spelen? Ik betwijfel dat Robben het beter zou doen en daarnaast is Robben natuurlijk geen echte teamspeler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is gewoon beter dan wie er op zijn positie staat, daarom begrijpt hij het niet.
En Bayern speelt echt niet zooo goed, de resultaten zijn goed, maar soms is het gewoon alsof ze een half huur met poep aan hun schoen lopen
Toen Robben captain was werd hij ineens wel een teamspeler, waarschijnlijk dacht hij van:"Nu is het mijn verantwoordelijkheid dat het team goed functioneert"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb jij Müller dit seizoen zien spelen? Ik betwijfel dat Robben het beter zou doen en daarnaast is Robben natuurlijk geen echte teamspeler.
Wanneer was hij captain dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toen Robben captain was werd hij ineens wel een teamspeler, waarschijnlijk dacht hij van:"Nu is het mijn verantwoordelijkheid dat het team goed functioneert"
Aanvoerderschap Bayern was droom voor Robbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer was hij captain dan ?
Bij blessures van anderen ja. Helaas heeft hij zich weer neergezet als een egoist die blij moet zijn dat Bayern zijn salaris betaalt . Je kan er nooit echt op rekenen met zijn blessuresquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Aanvoerderschap Bayern was droom voor Robben
Heeft niks met Fifa te maken. Maar tijdens EK 2012 kwalificatiecampagne heeft Van Buyten tal van blunders gemaakt bij de Rode duivels , geen idee hoe hij al bijna een decennia lang deel uit maakt van Bayern munchen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het zou toch mooi zijn dat de echte reden dat hij Robben op de bank houdt is is dat hij hem in kan zetten als "surprise-motherfuckers!" en dat Arsenal het helemaal niet verwacht en kapot gaat.
[..]
Speel minder FIFA.
-nvm (again)-quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef RM-rf het volgende:
Van buyten is ook geen eerste keus, maar Badstuber is nu eenmaal geblesseerd en Boateng geschorst
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Schade schokolade.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Arsenal: Szczęsny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Koscielny, Arteta, Wilshere, Walcott, Ramsey, Santi Cazorla, Podolski.
SUBS: Mannone, Jenkinson, Diaby, Rosický, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Giroud.
Bayern: Neuer, Dante, Van Buyten, Lahm, Ribéry, Javi Martínez, T. Müller, Alaba, Schweinsteiger, Kroos, Mand¸ukić.
SUBS: Starke, Rafinha, Robben, Shaqiri, Luiz Gustavo, Tymoshchuk, Gomez.
Daar heeft Arsenal iig geen last vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef opreis het volgende:
Zonde dat de topteams zo veel goede spelers hebben dat ze niet allemaal tegelijk kunnen spelen.
Nee die zitten nu bij andere teams op de bank (Cesc)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heeft Arsenal iig geen last van
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Arsenal: Szczęsny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Koscielny, Arteta, Wilshere, Walcott, Ramsey, Santi Cazorla, Podolski.
SUBS: Mannone, Jenkinson, Diaby, Rosický, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Giroud.
Bayern: Neuer, Dante, Van Buyten, Lahm, Ribéry, Javi Martínez, T. Müller, Alaba, Schweinsteiger, Kroos, Mandžukić.
SUBS: Starke, Rafinha, Robben, Shaqiri, Luiz Gustavo, Tymoshchuk, Gomez.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Syntix het volgende:
/fucking care of robben speelt
Wilshere
Gelukkig speelt Strootman zondagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Robben op de bank, mooi hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn aidshoofd.
Ja maar niet bij Bayern.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef Lemsterr het volgende:
Volgend jaar speelt Robben toch weer gewoon
dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Robben op de bank, mooi hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn aidshoofd.
zit diep hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus
vieze kut ex-psver![]()
bazen zoals Wilshere willen we zien
Doosje aanstekers staat al klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Strootman zondag
Zeker niet afgevallen neequote:
Ik houd gewoon z'n Twitter in de gaten...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Aad de Mos bij Sport1, snel zappen iedereen.
Adamsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adams en Keown, de beste verdedigers aller tijden.
Drie kwart van de users in het Livestream topic zijn NOS analytici in vermommingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je analyseert bij de NOS is het verboden om een abonnement op Sport1 te hebben.
Misschien moeten we daar Knipping en Van Duren eens op zetten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drie kwart van de users in het Livestream topic zijn NOS analytici in vermomming
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drie kwart van de users in het Livestream topic zijn NOS analytici in vermomming
Hoe heet je kapper? Ik wil ook de Water-coupequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef alors het volgende:
[..]Okay ik geef toe, ik ben Ronald Waterreus.
Speelt de laatste tijd wel stukken beter, dus hopen dat hij het vandaag ook kan.quote:
Ja, dat heb ik al gezegd, Arsenal kan niet op tegen de Van Gaal filosofiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bang dat Arsenal helemaal kapot wordt gemaakt in Munchen.
Dat heeft weinig met angst te maken. Het zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bang dat Arsenal helemaal kapot wordt gemaakt in Munchen.
Ik volg Ruud Gullit op Twitter en die gast is de afgelopen drie weken lekker op reis geweest in Mexico, Kuweit en Zuid Afrika. Dit is echt een automatische piloot analysche die iedereen van ons zou kunnen geven, kan mij niet voorstellen dat ie veel wedstrijden (muv Afrika Cup) heeft gezien de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je analyseert bij de NOS is het verboden om een abonnement op Sport1 te hebben.
Dat was toch niet op rechts? Kwam in ieder geval veel meer naar binnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd wel stukken beter, dus hopen dat hij het vandaag ook kan.
Boskamp kijkt zelfs naar de tweede divisie van Japanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Ik volg Ruud Gullit op Twitter en die gast is de afgelopen drie weken lekker op reis geweest in Mexico, Kuweit en Zuid Afrika. Dit is echt een automatische piloot analysche die iedereen van ons zou kunnen geven, kan mij niet voorstellen dat ie veel wedstrijden (muv Afrika Cup) heeft gezien de laatste tijd.
Geef mij dan maar Vd Gijp of Boskamp van VI; heb wel het idee dat zij het voetbal wel op de voet volgen.
Daar staat Gullit ook om bekend, dat die nooit een wedstrijd kijkt. Zo getuige ook dit fragment:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Ik volg Ruud Gullit op Twitter en die gast is de afgelopen drie weken lekker op reis geweest in Mexico, Kuweit en Zuid Afrika. Dit is echt een automatische piloot analysche die iedereen van ons zou kunnen geven, kan mij niet voorstellen dat ie veel wedstrijden (muv Afrika Cup) heeft gezien de laatste tijd.
Geef mij dan maar Vd Gijp of Boskamp van VI; heb wel het idee dat zij het voetbal wel op de voet volgen.
Moet jij zeggen opa.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
Robben op de bank.Die moffen snappen er niks van
Die moffen hebben hem niet eens nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ah, daar ben je alweer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
Hij staat er gewoon terecht naast, zo simpel light het. Zet je oogkleppen eens af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die hun eigen landgenoot afkraken
Hoevaak kijk jij naar Bayern?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat er gewoon terecht naast, zo simpel light het. Zet je oogkleppen eens af.
Heeft die laatst ook al gedaan toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Robben moet straks gewoon ff invallen, balletje in het kruisinkie schieten (het liefst meerdere keren), dan is iedereen weer tevreden over 'm.
Als ze op zaterdagmiddag spelen kijk ik vaak wel.quote:
Haha ja en René van Rijswijk was een echte goaltjesdief.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
Robben is een van de beste buitenspelers in Europa. Moet altijd spelen.
Mensen die chauvinistisch zijn en daardoor compleet de realiteit uit het oog verliezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die hun eigen landgenoot afkraken
Haha oke dan man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja en René van Rijswijk was een echte goaltjesdief.
Dus dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef S0nic het volgende:
Kiezen tussen iemand die voor het team speelt of iemand die alleen maar naar binnen komt en over schiet is natuurlijk wel heel moeilijk. Robben is gewoon zwaar overschat.
Let even op manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
Waarom is dit relevant voor deze wedstrijd?
Je bent echt zielig met steeds weer op de man spelen.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
Waarom is dit relevantrullevant voor deze wedstrijd?
ruzie ruzie !!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent echt zielig met steeds weer op de man spelen.
Ik heb het over het voetballen.
De NOS spreekt het sentiment van de kijker aan om de CL bij de PO te houden. "Bord op het schoot" acties en zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
Waarom is dit relevant voor deze wedstrijd?
Rickazio?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef Nober het volgende:
Misschien komt Robben nog wel op fok vanavond hij heeft een account.
Die vind ik echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef Nober het volgende:
Misschien komt Robben nog wel op fok vanavond hij heeft een account.
Die afscheidswedstrijd destijds, 8-0 ofzo... Cruijff ook weer met beide benen op de grond. Bayernquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muller is belangrijker voor Bayern dan brekebeentje Robben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrijf z'n naam dan goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Muller is belangrijker voor Bayern dan brekebeentje Robben.
mwoa Neuer is ook een baasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Muller is belangrijker voor Bayern dan brekebeentje Robben.
Ok man. Fijn dat we dat nu weten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrijf z'n naam dan goed.
Verder heb ik niks tegen Bayern. Mooie club met goede leiding en mooi verleden.
Geef dan een argument waarom jij denk dat niet Muller maar Robben belangrijker is voor Bayern.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrijf z'n naam dan goed.
Verder heb ik niks tegen Bayern. Mooie club met goede leiding en mooi verleden.
Ik denk als je van plan bent zelfmoord te plegen je het niet gaat uitstellen om nog even naar 'Goed gezelschap' te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal het zelfmoordcijfer bewezen hoger liggen tijdens uitzendingen van 'Goed gezelschap' ?
Hij zegt nooit Koekoek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tong is de Sierd de Vos van Fok
Pleeg je dan ook zelfmoord in goed gezelschap?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal het zelfmoordcijfer bewezen hoger liggen tijdens uitzendingen van 'Goed gezelschap' ?
Niet echt, eerder Arno Vermeulen. Een man waar iedereen van kotst en verder niks te melden heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tong is de Sierd de Vos van Fok
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet echt, eerder Arno Vermeulen. Een man waar iedereen van kotst en verder niks te melden heeft.
Hoezo? Je ziet heel vaak dat mensen op een dusdanig moment op een teken van god wachten of iets dergelijks. Ik ken weinig betere redenen voor het laatste zetje dan dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk als je van plan bent zelfmoord te plegen je het niet gaat uitstellen om nog even naar 'Goed gezelschap' te kijken.
Oh, dat zal dan wel. Ik heb niet zulke korte lijntjes met God.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Je ziet heel vaak dat mensen op een dusdanig moment op een teken van god wachten of iets dergelijks. Ik ken weinig betere redenen voor het laatste zetje dan dit.
God werkt niet met toeval. Hij heeft de programmadirecteur opgedragen dit programma te maken en uit te zenden om de zwakkere verlossing te bieden.
Was dat de wedstrijd toen van Persie werd genaaid?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Messi tegen Arsenal in 2010.
Wel grappig als hij nu opstaat lijkt het net alsof hij een pamper om heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Messi tegen Arsenal in 2010.
Ik wel. Voornamelijk rond wedstrijden van Atletico Madrid of de Spaanse klassiekers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat zal dan wel. Ik heb niet zulke korte lijntjes met God.
Sierd zelfs via twitter.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tong geeft ook nooit restauranttips.
Zou best kunnen, kan de scheids niets aandoen dan Robin het fluitsignaal negeert.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was dat de wedstrijd toen van Persie werd genaaid?
Nee man, dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah Sierdgodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel. Voornamelijk rond wedstrijden van Atletico Madrid of de Spaanse klassiekers.
Waar kan ik het beste eten in Almerìa?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
weet ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar kan ik het beste eten in Almerìa?
Dat worden eerder thuisbezorgd.nl tips.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat moet je aan Sierd vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar kan ik het beste eten in Almerìa?
o o o waar is messi o o oquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
En waarom heeft die keeper een helm op?
Omdat uitdoelpunten dubbel tellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
Het is een Duitser hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
Vorig seizoen bedoelde ik eigenlijk. Je hebt gelijk.quote:
Van Persie deed toen niet mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het type speler Walcott, maar je kunt ook te ver gaan in je beledigingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Walcott in de spits trouwens. Een soort veredelde Lukoki vind ik dat en dan ga je dat als spits opstellen.
twitter:Footy_Jokes twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 20:41:37Arsenal vs Munich should be a brilliant game as both teams are on unbeaten runs....Bayern since October and Arsenal since Sunday. reageer retweet
Het was maart 2011.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Vorig seizoen bedoelde ik eigenlijk. Je hebt gelijk.
"Hey Ref, look at all the fucks i give."quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
twitter:Footy_Jokes twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 20:41:37Arsenal vs Munich should be a brilliant game as both teams are on unbeaten runs....Bayern since October and Arsenal since Sunday. reageer retweet
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
2 seizoenen geleden al?quote:
Dat maakt weinig verschil met hoe die in het veld staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Robben zal wel weer met een jankgezicht op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk loopt hij daar geen blessure op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk stikt hij erin. Wat een debiel dat hij na zoveel blessures en gezeik even een basisplek denkt af te kunnen dingen bij een Bayern in deze vorm.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk loopt hij daar geen blessure op.
Die murf staat standaard op onweer toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk loopt hij daar geen blessure op.
J. Alaba, da's iemand anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou op linksback bij Bayern....?
[ afbeelding ]
Weinig stabiele hamstringsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
Ik zie het talkpoeder voor Robben's billetjes nog steeds in beeld.
Nu zie ik d'r ook, verdraaid het is J Albaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou op linksback bij Bayern....?
[ afbeelding ]
Hai rolfjenquote:
Hij schijnt in andere finales ook weleens een kans te missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Muto het volgende:
Robben zit waar hij hoort. Bij Bayern hebben ze door dat hij bij belangrijke wedstrijd keihard faalt.
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Arsenal, maar als het TE slecht gaat wordt Wenger straks ontslagen, en dan kan het alleen maar beter worden en dat wil ik niet. Moeilijk.quote:
Jammerlijk dat er niemand liepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Jivis het volgende:
Nice, die lage voorzet naar een Bayern-verdediger.
Daar heeft Iniesta gelukkig nooit last van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt in andere finales ook weleens een kans te missen.
Bal ging wel redelijk door het midden...een goede keeper pakt deze bal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
hier kun je toch ook geen fuck aan doen man
zoals je het zegt, een goede keeper.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bal ging wel redelijk door het midden...een goede keeper pakt deze bal.
Drizzt, jij ook hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |