PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was best sociaal toen ik dertig invites van verschillende mensen kreeg, kon ik populair doen tegen m'n mattiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik een beetje sociaal doen en jou continu inviten (tijdens de penals stopte ik maar), kom je niet. Ja beetje jammer vond ik dat.
Prima met Real tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ha mannetje Real gaat ff niet goed meteen andere UI he
Ja met dagpakkersquote:
Lui van je om niet effe een link te zoekenquote:
Zijn hoofd en stemquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lui van je om niet effe een link te zoekenmaar met het woord dagpakkers kom ik er zelf wel achter
Maar als dit em is, wat is er zo garpig?
Ik las rimt maar ik ben dan ook van de tarrelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pas op, anders trimt 'ie je in elkaar.
Hij heeft bijna een jaar geen wedstrijd gespeeld hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cuenca bakt er anders ook niet echt veel van. Bij Barcelona speelt hij ook bij geweldenaren en lijk je al snel goed terwijl hij een dertien in een dozijn speler is.
Daarom is het ook een rare huurquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij heeft bijna een jaar geen wedstrijd gespeeld heDuurt wel ff om i nte komen dan
/late reactie, hele wedstrijd gemist natuurlijk
Hij is nu al beter dan de concurrentiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is het ook een rare huur
Dat kan gauw met de vleugelspelers van Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij is nu al beter dan de concurrentie
Met Doner en kaas?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:40 schreef wieisboos het volgende:
Goede avond! Net fucking lekkere turkse pizza gehad![]()
5k daily gift
Jose Enrique-IF Skrtel-Reina en Leiva CDMquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jo lieve matties, ik heb echt jullie hulp nodig met dit team. Aanvallend is het heerlijk, maar verdedigend zo ontzettend kwetsbaar qua CB's. Diakite is wel goed, maar omdat Luiz altijd weg is word ik eruit gepaced op sommige momenten.
Hebben jullie een tof idee voor de verdediding? Vereiste is dat Jackson, James, Gotze, Reus en Gundogan blijven staan. Wel mogen ze van flank worden veranderd (dus de 3 bvb's naar links en Rodriguez naar RCAM)
CB Distin, CDM Sissoko (NUFC), LB Santon, GK Lloris oidquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jo lieve matties, ik heb echt jullie hulp nodig met dit team. Aanvallend is het heerlijk, maar verdedigend zo ontzettend kwetsbaar qua CB's. Diakite is wel goed, maar omdat Luiz altijd weg is word ik eruit gepaced op sommige momenten.
Hebben jullie een tof idee voor de verdediding? Vereiste is dat Jackson, James, Gotze, Reus en Gundogan blijven staan. Wel mogen ze van flank worden veranderd (dus de 3 bvb's naar links en Rodriguez naar RCAM)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee doner en salade, zonder sambal ()
Zou ipv Ramires sowieso een CDM met med/high nemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jose Enrique-IF Skrtel-Reina en Leiva CDM
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
CB Distin, CDM Sissoko (NUFC), LB Santon, GK Lloris oid
ik wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering is
[..]
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?
Kaboulquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden
Tot en met maandagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
Was de daily gift alleen een valentijns aadigheidje? Of krijgen we weer een mooie serie met kadotjes?
Ja nuquote:
Al bezigquote:
#SMLENOquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zette er net een Bungert op voor 1.2k en hij werd binnen 3 seconden verkochtNu blijkt hij ineens 2.5k waard te zijn. #iklettenietop
Hangt van je voorkeur af. Distin is groot en heeft High dwr, low awr geloof ik. Kaboul is het geworden zie ik inmiddelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering is
[..]
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?
?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken of iets anders ?
quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan CE om iets erop te zetten?
dat betekent dikke winstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon op de web app iets erop zetten?
Waarom komt 150 BIN niet terug
Ja, dat kan. En die 150 BIN hebben ze eruit gehaald, zodat mensen sneller dingen discarden en discarden betekent minder auctions en hogere prijzen. Allemaal in het voordeel van EA natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon op de web app iets erop zetten?
Waarom komt 150 BIN niet terug
Heb nu al meer dan terugverdiend van wat ik kwijt was aan FIFA zelf en BF3 die op mn gebande account stondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En die 150 BIN hebben ze eruit gehaald, zodat mensen sneller dingen discarden en discarden betekent minder auctions en hogere prijzen. Allemaal in het voordeel van EA natuurlijk.
Maar waar zij gierig zijn, kunnen wij dat ook. Gewoon geen packs openen en je coins voor echt geld verkopen = geen geld voor EA en wel geld voor mij.
waarvoor gekocht?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef Toefjes het volgende:
Hoera, een SIF Altidore voor 17.5K kunnen verkopen
350k door het putje? Hoe?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:25 schreef pascal08 het volgende:
Goede dag vandaag. Ook nog 350k door het putje dankzij greedy EA. Ach ja, ik verdien alleen maar geld aan dit spel op het moment.
voor hoeveel coins had je hem gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb nu al meer dan terugverdiend van wat ik kwijt was aan FIFA zelf en BF3 die op mn gebande account stond
Sorry, ik was een beetje flauw bezig. Ik heb een paar SIF Altidores gekocht. Allemaal rond de 11.5Kquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voor hoeveel coins had je hem gekocht?
En de site dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb deze editie al m'n voorgaande FIFA's terugverdiend. Ik hoop dat ik de rest van m'n EA collectie ook nog terug kan verdienen, want dit was de laatste FIFA die ik gekocht heb.
Ik had gisteren namelijk een live chat met een dude van EA. Ik vroeg waarom m'n account geblokkeerd was en hij zei dat het kwam doordat er geen online pass aan m'n account gekoppeld was. Klopt natuurlijk, maar de online pass geldt voor alle accounts op de console waarop de online pass is gedownload, zo werkt het licensiesysteem van content op de Xbox 360 nou eenmaal.
Hij bleef maar volhouden dat ik echt nog een online pass nodig had. Ik zei toen dat ik geen cent meer van mijn geld aan EA zou spenderen en toen escaleerde het nogal snel. Hij vroeg of hij de info mocht van m'n andere accounts en toen ging hij vragen naar m'n persoonlijke gegevens. Ik gaf antwoord op mijn geheime vraag en daarop zei hij dat het antwoord niet klopte. Gewoon een manier om mij snel af te poeieren, want ik heb die vraag op al m'n andere accounts ook met hetzelfde antwoord. Ik heb zelfs nog m'n antwoord gecheckt via m'n andere account.
Maar goed, het spel zelf is echt bagger, daar waren we al vrij snel achter, maar de support en de houding van EA is eigenlijk nog erger. Het zal even wennen worden om geen FIFA meer te spelen, maar ik ben er helemaal klaar mee. EA mag stikken van mij.
Ik heb nog wel even gezegd tegen 'm dat hij een vieze schoft is en dat hij zich moet schamen dat hij bij EA werkt.
flauw flauw, Zhano gaf ook zo'n antwoord, dus het zal wel aan de vraag liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje flauw bezig. Ik heb een paar SIF Altidores gekocht. Allemaal rond de 11.5K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik koop m wel weer denk ik. FF aanpassen en weer geld verdienenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb deze editie al m'n voorgaande FIFA's terugverdiend. Ik hoop dat ik de rest van m'n EA collectie ook nog terug kan verdienen, want dit was de laatste FIFA die ik gekocht heb.
Ik had gisteren namelijk een live chat met een dude van EA. Ik vroeg waarom m'n account geblokkeerd was en hij zei dat het kwam doordat er geen online pass aan m'n account gekoppeld was. Klopt natuurlijk, maar de online pass geldt voor alle accounts op de console waarop de online pass is gedownload, zo werkt het licensiesysteem van content op de Xbox 360 nou eenmaal.
Hij bleef maar volhouden dat ik echt nog een online pass nodig had. Ik zei toen dat ik geen cent meer van mijn geld aan EA zou spenderen en toen escaleerde het nogal snel. Hij vroeg of hij de info mocht van m'n andere accounts en toen ging hij vragen naar m'n persoonlijke gegevens. Ik gaf antwoord op mijn geheime vraag en daarop zei hij dat het antwoord niet klopte. Gewoon een manier om mij snel af te poeieren, want ik heb die vraag op al m'n andere accounts ook met hetzelfde antwoord. Ik heb zelfs nog m'n antwoord gecheckt via m'n andere account.
Maar goed, het spel zelf is echt bagger, daar waren we al vrij snel achter, maar de support en de houding van EA is eigenlijk nog erger. Het zal even wennen worden om geen FIFA meer te spelen, maar ik ben er helemaal klaar mee. EA mag stikken van mij.
Ik heb nog wel even gezegd tegen 'm dat hij een vieze schoft is en dat hij zich moet schamen dat hij bij EA werkt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
flauw flauw, Zhano gaf ook zo'n antwoord, dus het zal wel aan de vraag liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga maar eens naar lolshock.comquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Waaaaaarom zetten mensen dit op het internet?
De site gaat goed en die ga ik ook gewoon afmaken. Ik heb vorig week nog een code aangeschaft die ik nodig had en we zijn nu bezig alles in te passen. Het kan alleen nog maar beter worden voor jullie, want mocht EA mij weer bannen, dan ga ik mijn suicide-plan in werking zetten en die gaan ze niet liken.quote:
EA kapotmakenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De site gaat goed en die ga ik ook gewoon afmaken. Ik heb vorig week nog een code aangeschaft die ik nodig had en we zijn nu bezig alles in te passen. Het kan alleen nog maar beter worden voor jullie, want mocht EA mij weer bannen, dan ga ik mijn suicide-plan in werking zetten en die gaan ze niet liken.
DDOS Attack?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De site gaat goed en die ga ik ook gewoon afmaken. Ik heb vorig week nog een code aangeschaft die ik nodig had en we zijn nu bezig alles in te passen. Het kan alleen nog maar beter worden voor jullie, want mocht EA mij weer bannen, dan ga ik mijn suicide-plan in werking zetten en die gaan ze niet liken.
Geweldige kerel ben je soms ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
somsquote:
quote:
Ik was helemaal afgedaald naar divisie 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:53 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen op vakantie ga want ik verlies de laatste dagen zo verschrikkelijk veel.![]()
HAHAhAHAHA IKSDEE IK SNAP HEM!!! HIHAHO HAHAHAH HALLO HALLO SPREEK IK MET DE POLITIE DE BRANDWEER HALLO HALLO HAHAHAHAHAHAHAHAHAH IKSDEEquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dat klonk ook niet aardig inderdaad, maar zo bedoelde ik het niet. Ben benieuwd wat voor kamikaze actie hij voor ogen heeft
Iksdee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
HAHAhAHAHA IKSDEE IK SNAP HEM!!! HIHAHO HAHAHAH HALLO HALLO SPREEK IK MET DE POLITIE DE BRANDWEER HALLO HALLO HAHAHAHAHAHAHAHAHAH IKSDEE
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
xd.quote:
Jouw UI.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, same here.
inb4 DM van Luukie
Maar even zonder grappen, wat houdt dat plan precies in?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar even zonder grappen, wat houdt dat plan precies in?
Feest voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar even zonder grappen, wat houdt dat plan precies in?
Beter leer je een programmeertaalquote:
database hacken, iedereen gratis 100 Ronaldo's.quote:
Iedereen hier of iedereen in totaalquote:
Hier alleen natuurlijk. Straks help ik de hommo's van XBW nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen hier of iedereen in totaal?
Okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier alleen natuurlijk. Straks help ik de hommo's van XBW nog.
Niet voor mij, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeMaar dit keer wel met goede afloop?
Oke, naja ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet voor mij, dat lijkt me duidelijk.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier alleen natuurlijk. Straks help ik de hommo's van XBW nog.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je gaat een martelaarsbestaan tegemoetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is zo, maar toch hoop ik dat hij niet gebanned wordt. Als we weer een bizar gebeuren gaan krijgen wellicht slim om het elders te doen dan hier?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
Als het waar is wat Pascal zegt, krijgen we weer een paar legendarische FUT dagen.![]()
![]()
Graag niet tussen 1 en 31 mei in want anders kost het mij straks mijn examen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
Als het waar is wat Pascal zegt, krijgen we weer een paar legendarische FUT dagen.![]()
![]()
Zo legendarisch al de tamperdagen zal het niet worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:30 schreef Confetti het volgende:
Ik had vorig jaar nog een trucje dat je club van iemand kon deleten als ze een bepaalde website bezochten![]()
Was ook wel leuk geweest, die chaos.
Misschien een leuke binnenkomer voor de website van Pascal. Als die er ook een forum bij maakt kunnen we daar met een prive groep in alle rust naar het moment toe leven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, maar toch hoop ik dat hij niet gebanned wordt. Als we weer een bizar gebeuren gaan krijgen wellicht slim om het elders te doen dan hier?
Precies, en kunnen we allerlei snode plannetjes makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien een leuke binnenkomer voor de website van Pascal. Als die er ook een forum bij maakt kunnen we daar met een prive groep in alle rust naar het moment toe leven.
Dit keer met duidelijke afspraken en met verschillende fake accounts.
En IF Konkoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lloris Kaboul en SissokoMerk meteen dat het veel beter staat
Want die is Konko goed.quote:
quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Waaaaaarom zetten mensen dit op het internet?
Maar die had ik al effequote:
Is al 3/4 keer langs gekomen.quote:
Jebote ovjek?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is al 3/4 keer langs gekomen.
jebote ovjek
?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is al 3/4 keer langs gekomen.
jebote ovjek
Heb maar wat door de translate gedaan en vertaald naar Kroatisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dobar vicquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb maar wat door de translate gedaan en vertaald naar Kroatisch.
garpje was geowdquote:
Inderdaad, ik wil eigenlijk slapen, maar heb gewoon geen zin nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe vaag, 10 over half 3 snachts met google translate Kroatisch tikken op een internet forum
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil eigenlijk slapen, maar heb gewoon geen zin nog.
Kroatisch kwam door Iwan, omdat hij roots heeft uit Kroatie toch?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:58 schreef Thorb het volgende:
Scoort Iwan een keer ben ik niet online
en waar is pots
Tuurlijk niet Thorb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:20 schreef Thorb het volgende:
hehe was al bang dat je me in de steek liet
GM
Dit is hele rare praatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Thorb.
Iemand beweerde gisteren dat ik je paps was...en ik laat mijn kinderen nooit in de steek
Ik geef toe, deze knul denkt nogal eendimensionaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is de papa van Thorben, mensen verbeteren en dan denken dat ie slim is
Voor jou maak ik een uitzondering: geen twijfel over mogelijk: een stijging, zegt mijn glazen bol!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:49 schreef Toefjes het volgende:
Hey hallo allemaal, ik heb dit kaartje gekocht voor 200c. Wat denken jullie. gaat de prijs van dit kaartje stijgen, dalen of gelijk blijven?
[ afbeelding ]
Hoeraquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering: geen twijfel over mogelijk: een stijging, zegt mijn glazen bol!
Ik denk dat je ze gewoon voor het dubbele kwijt kunt. Dat is een ROI na tax van zo'n 95%quote:
Ik heb 100 van die kaartjes gekochtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze gewoon voor het dubbele kwijt kunt. Dat is een ROI na tax van zo'n 95%
60* 200 + 40 *250 = 22k geinvesteerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 100 van die kaartjes gekochtAlleen 40 van 250c. Wat wordt de ROI dan?
Haha, gewoon nog helemaal berekenen ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
60* 200 + 40 *250 = 22k geinvesteerd
Opbrengst: 100* 400 = 40k. 5% tax eraf: 38k
Winst: 16k
ROI = 16/22 = 72%
Trustequote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gewoon nog helemaal berekenen ook
Ik ga even tukken, tot later op de dag maar weer
Nee heb alleen ff mn accounts gecheckt, verder nog niks gedaan vandaag qua FUT.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik, jij nog wat leuke SMLENO koopjes op de vroege morgen?
SMLENO Oemtietiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo peer ik ze er met clubs ook in
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:39 schreef detennismaster het volgende:
Wie weet er nog iets leuks wat ik kan downloaden voor de reis zometeen?
quote:(Highres - Films)
Flight (2012) 720p BrRip x264 - YIFY
Skyfall (2012) 1080p BrRip x264 - YIFY
Wreck-It.Ralph.2012.1080p.WEB-DL.H264-CtrlHD [PublicHD]
TPB.AFK.2013.720p.h264-SimonKlose
Chinese Zodiac 2012 720p WEBRip x264 AC3-JYK
The.Impossible.2012.720p.BluRay.DTS.x264-PublicHD
Cloud Atlas (2012) 1080p BrRip x264 - YIFY
Argo (2012) 720p BrRip x264 - YIFY
Hotel Transylvania (2012) 720p BrRip x264 - YIFY
Battlestar.Galactica.Blood.and.Chrome.2012.720p.BluRay.x264-GECK
Argo.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS [PublicHD]
The imposible (2012) 1080p BrRip x264 - YIFY
Taken 2 (2012) 720p BrRip x264 - YIFY
Upside Down (2012) 720p BrRip x264 - YIFY
The Man with the Iron Fists (2012) UNRATED 1080p BrRip x264 - YI
Tuurlijk is ìedereen negatief. Al die bedrijven waren vroeger van de staat, en privatisering laat dan direct zijn sporen na. Klantgerichtheid nul, flexibiliteit nul, transparantie nulquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef Zhano het volgende:
Ik was ff op zoek naar wat recensies over energiebedrijven. Had ik beter niet kunnen doen, ze worden allemaal met de grond gelijk gemaakt99% van de recensies is negatief. Logisch, want als je tevreden bent zul je niet zo snel iets plaatsen. Ik denk dat ik maar gewoon een hometrainer koop en mn eigen stroom maak
Ben nu dan ook maar gewoon bij de goedkoopste gegaan. De duurdere bedrijven, wel bekendere namen, komen ook niet zo goed uit die recensies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk is ìedereen negatief. Al die bedrijven waren vroeger van de staat, en privatisering laat dan direct zijn sporen na. Klantgerichtheid nul, flexibiliteit nul, transparantie nul
De Essent´s zijn in mijn ervaringen wel de bedrijven waar je nog het meest van op aan kan. Maatschappijtjes als de Nederlandse Energie Maatschappij (van die reclames van Natasja Froger en Maurice de Hondt) zijn echt puur uit op winstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben nu dan ook maar gewoon bij de goedkoopste gegaan. De duurdere bedrijven, wel bekendere namen, komen ook niet zo goed uit die recensies.
Tap gewoon stroom af bij de burenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Essent´s zijn in mijn ervaringen wel de bedrijven waar je nog het meest van op aan kan. Maatschappijtjes als de Nederlandse Energie Maatschappij (van die reclames van Natasja Froger en Maurice de Hondt) zijn echt puur uit op winstIk heb ze wel eens aan de deur gehad: ze spelen echt schandalige spelletjes
Doe ik al voor mn planten, als ik de rest van mn elektronica daar ook op doe valt het op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tap gewoon stroom af bij de buren
Wilde net zeggen, zo rendabel zijn die wietplantages niet meer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe ik al voor mn planten, als ik de rest van mn elektronica daar ook op doe valt het op.
Gewoon buiten bij een random mais veld wat planten neer zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, zo rendabel zijn die wietplantages niet meer!
Komt me erg bekend voor... je woont niet heel toevallig in Groningen of wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon buiten bij een random mais veld wat planten neer zetten.
ik woon aan de andere kant van de afsluitdijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Komt me erg bekend voor... je woont niet heel toevallig in Groningen of wel?
Wie niet? Wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:29 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand al een linkje voor de nieuwe suits?
Als ik het ging vieren elke keer als ik wakker werd, had ik geen lever meer overquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en weer wakkerOm dat te vieren een SIF Altidore aangeschaft in 4-1-2-1-2 voor de zachte prijs van 12K. Zo goedkoop vind je ze tegenwoordig niet meer in dure formaties
Toch is dat het vieren wel waard, want het alternatief is vervelender.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik het ging vieren elke keer als ik wakker werd, had ik geen lever meer over
Ik vind het niks, zo'n touch screen. Gaat helemaal snel verrot als je je controller tegen de muur smijtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef Zhano het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oller-uitgelekt.html
TweakersDTM postte deze gister al
Van mij hoeft het ook niet. 3D pruim ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het niks, zo'n touch screen. Gaat helemaal snel verrot als je je controller tegen de muur smijt
Ik heb topspin 4 een keer gedaan in 3D. Was niet echt heel bijzonder. Maar goed, misschien als de techniek helemaal op de game aangepast wordt dat het wel vet kan worden, vooral met clubs uit oogpunt van je eigen pro kan het wel bijzonder worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. 3D pruim ik ook niet.
Zijn toch alleen maar kutgames in het beginquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef Djeetje het volgende:
Halen jullie meteen de PS4 als die uit is ?
Nee. Pas als Fifa een meerwaarde op de PS4 is t.o.v. de 3.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef Djeetje het volgende:
Halen jullie meteen de PS4 als die uit is ?
Ik haal hem denk ik als FIFA 14 uit komt en dan kan je meestal de PS4 met een spel er bij halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Pas als Fifa een meerwaarde op de PS4 is t.o.v. de 3.
Mayuka.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef Nickskuh het volgende:
Mensen die Agbonhalor en Mayuka hebben gehad? Wie is er beter?
puushje van controller ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Wat een spuuglelijke controller.
Overigens ga ik eerst de xbox tegen de ps4 afwegen voordat ik een beslissing maak. Ik ga niet blind een console kopen.
Ik ga je echt geen puushje geven. Die link staat lekkerlijk op deze paginaquote:
o niet gezien sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen puushje geven. Die link staat lekkerlijk op deze pagina
Downloaden op kat.ph ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:12 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand waar ik een windows 7 home premium 64 bit vandaan kan halen? Mijn laptop is fucking traag door alle pr0nz.
Kan ook wel een factory reset doen, maar mijn partities staan niet meer goed. Ik heb nu een windows 8 installatie hiernaast draaien. Dus heb een partitie erbij gemaakt.
uiteraard inderdaad eerst een afweging maken xbox/ps. Maar ik ken mezelf, ik ga toch voor het gratis internet. Dus als het internet op de PS4 niet betaald is, dan is de keuze toch voor 80% gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Wat een spuuglelijke controller.
Overigens ga ik eerst de xbox tegen de ps4 afwegen voordat ik een beslissing maak. Ik ga niet blind een console kopen.
Agbonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef Nickskuh het volgende:
Mensen die Agbonhalor en Mayuka hebben gehad? Wie is er beter?
Hmm als ik Agbon neem kan ik geen Kouyaté nemen dus.. Denk dat ik dan toch maar voor mayuka ga.quote:
Mayuka is ook duur geworden eerst had je hem voor 30k.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hmm als ik Agbon neem kan ik geen Kouyaté nemen dus.. Denk dat ik dan toch maar voor mayuka ga.
Vraag het dan nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hmm als ik Agbon neem kan ik geen Kouyaté nemen dus.. Denk dat ik dan toch maar voor mayuka ga.
waarom zo veel ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, we hebben er weer 1 binnen
170 discard IF's in de clubs nu
dat is het ook wel ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat ik dan bij elke 1000 coins waardestijging 150K winst pak. Dat leek me wel leuk
Alleen aan discardwaarde heb ik 1.6 miljoen. Voor het TOTY had ik 1.2 miljoen. Ik heb dus best goede zaken gedaanquote:
---> Klaagbaakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb sinds gisteravond pijn in pols. Was gisteravond eten aan het koken, hete pan met aardappelen en toen wilde ik het water afgieten in de gootsteen totdat er wat fout ging. Er ging een stroompje kokend water over mijn pols heen. Gedeelte is knalrood en deed echt knetter veel pijn gisteravond, helemaal branden enzo. Nu valt het wel mee maar ben er niet blij mee,
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een stuk roder dan op de foto,
Als ik jou was zou ik op zijn minst iets hydraterends smerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een stuk roder dan op de foto,
Precies, zo rood is het, het heeft nog een beetje een branderig gevoel. Kan je dus nagaan wat kokend water met je doet, niet tofquote:
Kokend water maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies, zo rood is het, het heeft nog een beetje een branderig gevoel. Kan je dus nagaan wat kokend water met je doet, niet tof
Bij voetbal was er vaak altijd iemand de sjaak die thee over zijn billen kreegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kokend water maakt meer kapot dan je lief is
Op de basisschool had je altijd een handenarbeid middag, bij een leraar moest je altijd solderen, elke week was er iemand die zo'n gloeiend hete soldeerbout aan de verkeerde kant vastpakte, zelf ook gehad en dat was ook gruwelijk. Je kon minimaal een week niks met je hand doen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Op de basisschool zat ik met een meisje in de klas die een waterkoker over zichzelf had laten vallen. Hele buik was verbrand, echt nasty shit.
Ouch, dat lijkt me inderdaad niet fijn,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de basisschool had je altijd een handenarbeid middag, bij een leraar moest je altijd solderen, elke week was er iemand die zo'n gloeiend hete soldeerbout aan de verkeerde kant vastpakte, zelf ook gehad en dat was ook gruwelijk. Je kon minimaal een week niks met je hand doen dan
Als je er niets aan doet heb je er wel langer last van, koelen heb je wel gedaan neem ik aan? Misschien dat je even langs de dokter ofzo moet voor een zalfjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ouch, dat lijkt me inderdaad niet fijn,
Knap vervelend is ook gewoon dat je je huid waar het rood is ook niet wilt aanraken, heel erg gevoelig ofzo. Nou ja ach, het zal wel weer bijtrekken
Ik heb het zeker wel laten koelen onder de waterkraan, dat voelt echt superfijn, dan is het branderige weg. Ik kijk het nog even aan en anders idd even langs de dokter voor een zalfjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je er niets aan doet heb je er wel langer last van, koelen heb je wel gedaan neem ik aan? Misschien dat je even langs de dokter ofzo moet voor een zalfje
Ja, dat zou weer mogelijk zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef over_hedge het volgende:
die tt samen ballen. kan ik daar uit opmaken dat je weer 2 vs 1 kan doen met fut? of gaat dit over heel wat anders.
*verstrekt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:29 schreef Toefjes het volgende:
Een brief van de tennis. Of ik geld over wil maken voor het nieuwe jaar. En: "Pasjes worden pas verstreken als de betaling binnen is"
Nice!quote:
Veel plezier, en doe voorzichtigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef detennismaster het volgende:
Of we go! Weekje boarden in Oostenrijk!![]()
zeventjes mentaliteitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik vind mijn diploma
was dat ding al even kwijt
wel lekker eentonig
7
7
7
7
7
7
7
5
7
Die 5 was maatschappijleer was de 5, die was nog van het vwo.
hoeveel teams heb je ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een team met IF Martinez maar ik heb geen inspiratie en veel spelers die ik wil gebruiken die heb ik al in andere teams
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
zeventjes mentaliteit
ik had scheikunde examen verneukt (mijn opa was die dag ervoor overleden), daardoor een 6 op de eindlijst en voor Duits ook, omdat Duits.
De rest allemaal 7/8/9
havo
3, dus er moet nog één bij.quote:
Oh hehequote:
Weinig ervoor gedaan + avond van te voren beginnen met leren mentaliteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je er wel wat voor gedaan?
Ik heb dat jaar geen ene flikker uitgespookt maar ik vond het dan ook heel erg makkelijk
VWO ging ik net niet naar de 6e omdat ik 3 vijfen had en geen compensatie
Toch een vernuftig volkje. Ik ga naar de hoeren, en doe er twee tegelijk, staat nog op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zaten de maya's er maar twee maandjes naast.
Zonder condoom, maakt toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch een vernuftig volkje. Ik ga naar de hoeren, en doe er twee tegelijk, staat nog op mijn bucketlist
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch een vernuftig volkje. Ik ga naar de hoeren, en doe er twee tegelijk, staat nog op mijn bucketlist
Pasquato vorig jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Wie heeft hier met Pasquato gespeeld deze editie? Is hij net zo goed als vorig jaar? Heb gister een team met hem gemaakt en hij schiet net in zijn eerste wedstrijd een bal van 25 meter diagonaal in de kruising
Ook 88 FKA en curve
Omdat ze anders genaaid worden door de politie etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom hebben al die russen een camera op hun dashboard.
Voor de verzekering geloof ik. Ik wil ook zo'n ding. Gisteren een bijna botsing vlak voor me. Een vrachtwagen die naar rechts opschoof en het arme Fiatje bijna van de weg afdrukte. Daarna volop met groot licht achter die Fiat rijden, echt mongool sommige gastenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom hebben al die russen een camera op hun dashboard.
Vind het maar een raar systeem, ik heb onderweg naar Turkije wel de iPad gebruikt om video's te maken van de rit, maar om zoiets elke keer aan te zetten als je gaat rijden is overdreven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de verzekering geloof ik. Ik wil ook zo'n ding. Gisteren een bijna botsing vlak voor me. Een vrachtwagen die naar rechts opschoof en het arme Fiatje bijna van de weg afdrukte. Daarna volop met groot licht achter die Fiat rijden, echt mongool sommige gasten
Ik vond hem helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef Philos het volgende:
Mensen kopen Donk, maar suckt die man niet enorm door oa zijn workrates?
Lucioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Braziliaanse CB?
Felipe Santana met Wiese als keeperquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Braziliaanse CB?
Keeper moet een dubbele link hebben!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Felipe Santana met Wiese als keeper
Dede met Diego Alves als keeper
Marceloquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Braziliaanse CB?
Tyton op goalquote:
DIe is veel te lang, die knalt steeds met zijn hoofd tegen de latquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neeej die is slecht. Neem Luciano
Frie kicksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |