PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was best sociaal toen ik dertig invites van verschillende mensen kreeg, kon ik populair doen tegen m'n mattiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik een beetje sociaal doen en jou continu inviten (tijdens de penals stopte ik maar), kom je niet. Ja beetje jammer vond ik dat.
Prima met Real tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ha mannetje Real gaat ff niet goed meteen andere UI he
Ja met dagpakkersquote:
Lui van je om niet effe een link te zoekenquote:
Zijn hoofd en stemquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lui van je om niet effe een link te zoekenmaar met het woord dagpakkers kom ik er zelf wel achter
Maar als dit em is, wat is er zo garpig?
Ik las rimt maar ik ben dan ook van de tarrelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pas op, anders trimt 'ie je in elkaar.
Hij heeft bijna een jaar geen wedstrijd gespeeld hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cuenca bakt er anders ook niet echt veel van. Bij Barcelona speelt hij ook bij geweldenaren en lijk je al snel goed terwijl hij een dertien in een dozijn speler is.
Daarom is het ook een rare huurquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij heeft bijna een jaar geen wedstrijd gespeeld heDuurt wel ff om i nte komen dan
/late reactie, hele wedstrijd gemist natuurlijk
Hij is nu al beter dan de concurrentiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is het ook een rare huur
Dat kan gauw met de vleugelspelers van Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij is nu al beter dan de concurrentie
Met Doner en kaas?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:40 schreef wieisboos het volgende:
Goede avond! Net fucking lekkere turkse pizza gehad![]()
5k daily gift
Jose Enrique-IF Skrtel-Reina en Leiva CDMquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jo lieve matties, ik heb echt jullie hulp nodig met dit team. Aanvallend is het heerlijk, maar verdedigend zo ontzettend kwetsbaar qua CB's. Diakite is wel goed, maar omdat Luiz altijd weg is word ik eruit gepaced op sommige momenten.
Hebben jullie een tof idee voor de verdediding? Vereiste is dat Jackson, James, Gotze, Reus en Gundogan blijven staan. Wel mogen ze van flank worden veranderd (dus de 3 bvb's naar links en Rodriguez naar RCAM)
CB Distin, CDM Sissoko (NUFC), LB Santon, GK Lloris oidquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jo lieve matties, ik heb echt jullie hulp nodig met dit team. Aanvallend is het heerlijk, maar verdedigend zo ontzettend kwetsbaar qua CB's. Diakite is wel goed, maar omdat Luiz altijd weg is word ik eruit gepaced op sommige momenten.
Hebben jullie een tof idee voor de verdediding? Vereiste is dat Jackson, James, Gotze, Reus en Gundogan blijven staan. Wel mogen ze van flank worden veranderd (dus de 3 bvb's naar links en Rodriguez naar RCAM)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee doner en salade, zonder sambal ()
Zou ipv Ramires sowieso een CDM met med/high nemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jose Enrique-IF Skrtel-Reina en Leiva CDM
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
CB Distin, CDM Sissoko (NUFC), LB Santon, GK Lloris oid
ik wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering is
[..]
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?
Kaboulquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden
Tot en met maandagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
Was de daily gift alleen een valentijns aadigheidje? Of krijgen we weer een mooie serie met kadotjes?
Ja nuquote:
Al bezigquote:
#SMLENOquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zette er net een Bungert op voor 1.2k en hij werd binnen 3 seconden verkochtNu blijkt hij ineens 2.5k waard te zijn. #iklettenietop
Hangt van je voorkeur af. Distin is groot en heeft High dwr, low awr geloof ik. Kaboul is het geworden zie ik inmiddelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah weet niet of dat heel erg verbetering is
[..]
Die kant dacht ik ook al op. Misshien M'biwa ipv Distin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |