De Jumbo beviel niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Werk je überhaupt wel bij Albert Heijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Noem er zelf eens een paar, wij vullen jou wel aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Eerst TLVK nu TLVA? Hoezo de switch? Denk je dat het makkelijker is? Misschien handig dat je de handboeken op Plaza erop naleest...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Kan aantrekkelijk zijn als ze hard mensen zoeken tot een uur of 15:00. Maar of je ergens fulltime aan de bak komt is de vraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 04:11 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraag:
Voor de kosten van het filiaal; hoe aantrekkelijk is het om een 21-jarige met veel ervaring aan te nemen die fulltime beschikbaar is tot en met de zomervakantie?
Kassa, deli en brood ben ik al volledig ingewerkt en kan ik zelfstandig draaien. Voor andere functies (groente en houdbaar) heb ik wel veel productkennis, weet waar het staat, snap fifo enzo, kan logisch nadenken wat dat betreft, maar heb ik nog nooit echt gewerkt. Ik ben wel bereid om hier te werken als dat zo uitkomt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waarvoor? Welke functie?
Nope, ik ben eind juli 1 weekje weg en that's it.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Als je ruimte hebt in je bestand ben je gek als je het niet doet.
Mits "t/m de zomervakantie" ook echt tot en met is, en je dus niet een paar weken op vakantie bent.
Super, dankjewel voor de tip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
Dan moet je het geluk hebben een filiaal te treffen dat plek voor je heeft, dat is natuurlijk een voorwaarde, maar dan geef ik je wel kans.
Mijn tip (maar jouw feestje): laat de sollicitatieformulieren even links liggen, ga een winkel binnen en spreek de (A)SM even direct aan. Als hij zelf geen ruimte heeft weet ie vaak wel bij welk filiaal in de buurt je wel terecht kan. Kun je daarna altijd nog je gegevens op papier zetten.
Oh wauw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
Tsja, als je een echte regelneuker tegenkomt stuurt hij je alsnog naar de balie, maar ik kon een stukje assertiviteit altijd wel waarderen. Je wil gewoon niet tussen de stapel terecht komen, zeker nu niet want er solliciteren nogal wat schoolverlaters in februari. Vraag gewoon om informatie ("Weet u waar...") en dan een beetje geluk hebben.
Voorbeeldje: óók rond februari solliciteren er altijd een hoop BBL'ers die een werkplek nodig hebben. Ik had al een stuk of zeven brieven liggen die ik nog door moest lezen, toen er een jongen de winkel binnenkwam, mij aansprak, me uitlegde wat ie zocht en waarom ie dat in mijn winkel ging vinden. Functionele bluf noemen we dat, ik heb hem aangenomen. En hij werkt nog steeds in die winkel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oh wauw.
Oke, dan spring ik zo onder de douche en dan zal ik die kant op.
Dankjewel!
Oh ja natuurlijk. Daar doe ik hem geen plezier mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Succes!
Kijk je een beetje uit voor de vrijdagmiddagdrukte...
Ik vraag me echt af of je hier nou serieus mee bent. Met naam en toenaam kritiek geven op je werkgever is niet iets wat normale mensen doen. (slimme mensen dan) Netwerken als Facebook en Google+ zijn privé, die moet je gescheiden houden van het werkdomein. Werk is werk, vrije tijd is vrije tijd. Zo denkt elke Nederlander, en die instelling ga je niet veranderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:58 schreef vrs99 het volgende:
Ik zit sinds een jaartje in de OR van Albert Heijn (vorig jaar hier ook een berichtje geplaatst). Nu heb ik het idee voor een online platform voor medewerkers. Een plek dus waar álle medewerkers over en weer kunnen overleggen/chatten/informatie delen etc.. Dit zou dan binnen de Plaza omgeving zijn, je bent dus automatisch ingelogd met je echte naam (en evt functie).
Ikzelf dacht daarbij aan een forum in de stijl van Fok, zodat alles per topic/functie/werkplek besproken kan worden. 2 andere mogelijkheden die nu worden geopperd zijn het gebruik van Facebook (wordt nu bv al gebruikt door filialen) en Google+. Ik gebruik die allebei wel, maar niet hardcore, maar het lijkt me dat die 2 platformen nooit zo overzichtelijk alle medewerkers bij elkaar kunnen brengen zoals iets in de trant van het Fok-forum.
Wie kan hier input op geven?
Daar is ssc toch voor? Voor als er vragen zijn kun je iig een hele hoop teruglezen daar. Er is dan alleen geen uitgebreide chatmogelijkheid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef TommieAH het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is, maar niet zoals VRS99 het voorstelt. Het moet een portaal worden waarin je met andere winkels in de omgeving kan ''chatten''. Zo kan je bijzondere gebeurtenissen met klanten doorgeven aan elkaar. Daarnaast is het voor vestigingen met een zelfscan erg makkelijk. Zo kan je andere filialen ondersteunen als zij problemen hebben met bijvoorbeeld de zs, klanten en software
Ik denk zeker dat dit een goede stap zou kunnen zijn, want AH is in mijn mening op dit moment teveel opgesplitst in verschillende filialen. Het moet eigelijk meer een geheel worden. Dus dat we van elkaar kunnen leren maar ook elkaars gegevens kunnen inkijken met bijvoorbeeld bonnetjes via SRVP.
Greets!
Ben ik in mijn filiaal nog niet van op de hoogte!? Maar is het via ''SSC'' ook mogelijk om bijvoorbeeld foto's van klanten die een diefstal hebben begaan naar elkaar door te sturen? Dat lijkt mij juist handig. Dat als bijvoorbeeld in filiaal in Amsterdam een man wat steelt er via de cameras direct een foto met de andere filialen kan worden gedeeld.quote:Daar is ssc toch voor? Voor als er vragen zijn kun je iig een hele hoop teruglezen daar. Er is dan alleen geen uitgebreide chatmogelijkheid.
Nope dat kan dan weer niet. Maar je kunt wel vragen stellen, die zijn dan ook zichtbaar voor andere filialen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Ben ik in mijn filiaal nog niet van op de hoogte!? Maar is het via ''SSC'' ook mogelijk om bijvoorbeeld foto's van klanten die een diefstal hebben begaan naar elkaar door te sturen? Dat lijkt mij juist handig. Dat als bijvoorbeeld in filiaal in Amsterdam een man wat steelt er via de cameras direct een foto met de andere filialen kan worden gedeeld.
Dat zou zeer handig zijn, had enkele weken iemand aan de counter die inderdaad vroeg hoe het met een bepaald brood zat. Zelfs de ASM wist daar geen antwoord op te geven want dit was ook nergens terug te vinden. Uiteindelijk is er maar een nummer van de leverancier van het brood aan de klant meegegeven. Maar ook voor medicijnen] zou het makkelijk zijn, als je met een terminal precies kan zien waar je dat bepaalde medicijn niet mee samen zou moeten nemen etc.quote:Waar ik trouwens persoonlijk veel waarde aan zou hechten zijn goede productboeken. Ik heb net even op plaza gekeken en er staat wel wat op, maar ik vind dat de informatie vaak onduidelijk is wat betreft allergieën. Ook mis ik een productboek voor de bakkerij (!). Het meest ideale zou eigenlijk zijn dat dergelijke ingrediëntenlijsten in de terminals geladen zouden kunnen worden of in de zelfscanterminals voor klanten zodat ze zelf ook kunnen bekijken welke ingrediënten een product bevat. Ideaal lijkt me, aangezien het verkooppersoneel niet uitvoerig op productkennis wordt opgeleid.
Er loopt een het moment een pilot waarbij dat wordt gerealiseerd. Alle medewerkers hebben een soort van PDA, waarbij die ingredienten ook zijn ingeladen. Ik weet zo niet meer welke winkel van de pilot mag genieten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nope dat kan dan weer niet. Maar je kunt wel vragen stellen, die zijn dan ook zichtbaar voor andere filialen.
Waar ik trouwens persoonlijk veel waarde aan zou hechten zijn goede productboeken. Ik heb net even op plaza gekeken en er staat wel wat op, maar ik vind dat de informatie vaak onduidelijk is wat betreft allergieën. Ook mis ik een productboek voor de bakkerij (!). Het meest ideale zou eigenlijk zijn dat dergelijke ingrediëntenlijsten in de terminals geladen zouden kunnen worden of in de zelfscanterminals voor klanten zodat ze zelf ook kunnen bekijken welke ingrediënten een product bevat. Ideaal lijkt me, aangezien het verkooppersoneel niet uitvoerig op productkennis wordt opgeleid.
Oh fijn dat er al aan gewerkt wordt. Hoop dat ze het gaan uitbreiden in ieder geval!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er loopt een het moment een pilot waarbij dat wordt gerealiseerd. Alle medewerkers hebben een soort van PDA, waarbij die ingredienten ook zijn ingeladen. Ik weet zo niet meer welke winkel van de pilot mag genieten.
Zoek dan lekker een andere baan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef FokNederland het volgende:
Plaza is troep, vul twee keer mijn wachtwoord verkeerd in... BAM account geblokeerd.
Heb sowieso al de pest aan Albert Heijn, maar dit breekt toch wel de klomp.
En daar is dus Google-mail voor. Met enige regelmaat ontvangen wij vanuit andere filialen meldingen over fraude met zegelboekjes en foto's van (vermoedelijke) winkeldieven. En voor de meeste hard- en software vragen kan er gebeld worden met 2929 of kan er een vraag worden gesteld via het SSC. En is het heel erg dringend, dan kun je altijd een filiaal in de buurt bellen. SSC is trouwens alleen voor de communicatie tussen Winkel en Hoofdkantoor / DC, niet tussen winkels onderling, daar is de Google Mail weer voor. SSC is gewoon een grote database met vraag- en antwoord en ook een middel om vragen te stellen aan HK / DC.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef TommieAH het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is, maar niet zoals VRS99 het voorstelt. Het moet een portaal worden waarin je met andere winkels in de omgeving kan ''chatten''. Zo kan je bijzondere gebeurtenissen met klanten doorgeven aan elkaar. Daarnaast is het voor vestigingen met een zelfscan erg makkelijk. Zo kan je andere filialen ondersteunen als zij problemen hebben met bijvoorbeeld de zs, klanten en software
Dit dus. Zolang mijn naam, functie en filiaal zichtbaar is zou ik het forum niet gebruiken. Een verkeerd woord en ik mag me op kantoor melden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je hier nou serieus mee bent. Met naam en toenaam kritiek geven op je werkgever is niet iets wat normale mensen doen. (slimme mensen dan) Netwerken als Facebook en Google+ zijn privé, die moet je gescheiden houden van het werkdomein. Werk is werk, vrije tijd is vrije tijd. Zo denkt elke Nederlander, en die instelling ga je niet veranderen.
Haha altijd dat soort argumenten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zoek dan lekker een andere baan.Als je toch zo'n pest aan je werkgever hebt.
Er is een Werkgeversbelofte waarin staat dat ieder kwartier dat je werkt ook daadwerkelijk moet worden uitbetaald in tijd of in geld. Kijk maar op Plaza, ohnee daar kan je niet opquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Haha altijd dat soort argumenten.
Wees reeel, in deze tijden krijg je op 18 jarige leeftijd weinig werk naast studeren.
Daar maakt Albert Heijn gewoon misbruik van, zeker met vulnormen die nergens op slaan.
Overwerken zonder uitbetalen, en andere ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |