abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122890366


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Onderstaande toeslagen ontvang je alleen bij meer dan 12 uur per week of bij een contract van meer dan 12 uur per week.
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100% (geldt altijd, ongeacht de hoogte van je contract/uren)

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag (Nieuwjaarsdag, Kerst, Hemelvaart, Pasen, Koninginnedag en Pinksteren. Dus niet op Oudjaardag) valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week op minimaal 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij naast de BCD-uren, mocht je op de feestdag wel werken.

Maaltijdvergoeding? Wat is dat?
Je hebt recht op maaltijdvergoeding wanneer je dienst minimaal 5 uren lang is, je voor 19:00 begint en na 19:00 klaar bent. Het maximale bedrag voor de maaltijdvergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december


www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

  donderdag 14 februari 2013 @ 21:21:33 #2
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_122890397
eindelijk :)
pi_122890434
zo deel 111 alweer.

Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
pi_122890451
haha, ik dacht ik doe het even zelf, np.

zat je er allang op te wachten? haha
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:26:17 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122890761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
De Jumbo beviel niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:41:59 #6
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_122891694
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.

Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Werk je überhaupt wel bij Albert Heijn?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_122892821
Een Jumbo-medewerker die een AH-Medewerkers topic aanmaakt. Hilariteit alom.
pi_122893033
Wat een gebruikersnaam :')
pi_122895663
haha, grapjassen nee hoor AH all the way! ^O^

Nee ik had even gauw een gebruikersnaam nodig.
Ik kan m nu niet meer veranderen maarja, heb je er last van dan? O~)

iemand die de vraag kan beantwoorden?
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:58:59 #10
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_122896101
Je zou toch bij jumbo gaan werken?
BAM dit is 3KB
pi_122896159
ja, maar uiteindelijk na een gesprek toch niet mijn ding.
Werk nu nog steeds bij ah, heb het er echt naar mijn zin.
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:00:47 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122896206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.

Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Noem er zelf eens een paar, wij vullen jou wel aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122896216
maarja, van die verrekte gebruikersnaam kom ik niet meer af haha
pi_122896323
mensenkennis, overzicht houden, leiderschap kunnen tonen
pi_122897745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.

Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo deel 111 alweer.

Weet iemand trouwens wat voor kwaliteiten je moet hebben om teamleider verkoopafhandeling te worden?
Eerst TLVK nu TLVA? Hoezo de switch? Denk je dat het makkelijker is? Misschien handig dat je de handboeken op Plaza erop naleest...
pi_122898804
Toendertijd werkte ik nog (noodgedwongen, want toen was ik er zelf ook nog niet uit of VA of VK bij mij paste) op VK, uiteindelijk bleek dat VA meer bij mij paste, dat vond ik zelf ook. Toen ik nog bij VK werkte toen zag ik dat er bij de jumbo een functie open stond als vulploegleider, en omdat ik het toen totaal niet naar min zin had, heb ik daarop gesolliciteerd. alleen bleek tijdens het gesprek dat ik echt meer op de kassa gericht ben en de mensen. Nu werk ik inmiddels al een tijdje bij VA, snap je?

Dus nee niet makkelijker, VA is mijn ding.
pi_122902792
Even een vraag:
Voor de kosten van het filiaal; hoe aantrekkelijk is het om een 21-jarige met veel ervaring aan te nemen die fulltime beschikbaar is tot en met de zomervakantie?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 08:23:56 #18
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_122903602
Waarvoor? Welke functie?
pi_122905360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 04:11 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraag:
Voor de kosten van het filiaal; hoe aantrekkelijk is het om een 21-jarige met veel ervaring aan te nemen die fulltime beschikbaar is tot en met de zomervakantie?
Kan aantrekkelijk zijn als ze hard mensen zoeken tot een uur of 15:00. Maar of je ergens fulltime aan de bak komt is de vraag.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_122905476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waarvoor? Welke functie?
Kassa, deli en brood ben ik al volledig ingewerkt en kan ik zelfstandig draaien. Voor andere functies (groente en houdbaar) heb ik wel veel productkennis, weet waar het staat, snap fifo enzo, kan logisch nadenken wat dat betreft, maar heb ik nog nooit echt gewerkt. Ik ben wel bereid om hier te werken als dat zo uitkomt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:57:35 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122908730
Als je ruimte hebt in je bestand ben je gek als je het niet doet.

Mits "t/m de zomervakantie" ook echt tot en met is, en je dus niet een paar weken op vakantie bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122909165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Als je ruimte hebt in je bestand ben je gek als je het niet doet.

Mits "t/m de zomervakantie" ook echt tot en met is, en je dus niet een paar weken op vakantie bent.
Nope, ik ben eind juli 1 weekje weg en that's it.
Wel heb ik hiernaast nog een baantje voor 3 avonden maar daar valt wel in te onderhandelen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:20:09 #23
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122909418
Dan moet je het geluk hebben een filiaal te treffen dat plek voor je heeft, dat is natuurlijk een voorwaarde, maar dan geef ik je wel kans.
Mijn tip (maar jouw feestje): laat de sollicitatieformulieren even links liggen, ga een winkel binnen en spreek de (A)SM even direct aan. Als hij zelf geen ruimte heeft weet ie vaak wel bij welk filiaal in de buurt je wel terecht kan. Kun je daarna altijd nog je gegevens op papier zetten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122909468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
Dan moet je het geluk hebben een filiaal te treffen dat plek voor je heeft, dat is natuurlijk een voorwaarde, maar dan geef ik je wel kans.
Mijn tip (maar jouw feestje): laat de sollicitatieformulieren even links liggen, ga een winkel binnen en spreek de (A)SM even direct aan. Als hij zelf geen ruimte heeft weet ie vaak wel bij welk filiaal in de buurt je wel terecht kan. Kun je daarna altijd nog je gegevens op papier zetten.
Super, dankjewel voor de tip.
Spreek je uit ervaring?
Is het niet vreemd? Denken ze dan niet van wtf, waarom voelt zij zich te goed voor de standaard sollicitatieprocedure? :p
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:32:13 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122909808
Tsja, als je een echte regelneuker tegenkomt stuurt hij je alsnog naar de balie, maar ik kon een stukje assertiviteit altijd wel waarderen. Je wil gewoon niet tussen de stapel terecht komen, zeker nu niet want er solliciteren nogal wat schoolverlaters in februari. Vraag gewoon om informatie ("Weet u waar...") en dan een beetje geluk hebben.

Voorbeeldje: óók rond februari solliciteren er altijd een hoop BBL'ers die een werkplek nodig hebben. Ik had al een stuk of zeven brieven liggen die ik nog door moest lezen, toen er een jongen de winkel binnenkwam, mij aansprak, me uitlegde wat ie zocht en waarom ie dat in mijn winkel ging vinden. Functionele bluf noemen we dat, ik heb hem aangenomen. En hij werkt nog steeds in die winkel
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122909854
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
Tsja, als je een echte regelneuker tegenkomt stuurt hij je alsnog naar de balie, maar ik kon een stukje assertiviteit altijd wel waarderen. Je wil gewoon niet tussen de stapel terecht komen, zeker nu niet want er solliciteren nogal wat schoolverlaters in februari. Vraag gewoon om informatie ("Weet u waar...") en dan een beetje geluk hebben.

Voorbeeldje: óók rond februari solliciteren er altijd een hoop BBL'ers die een werkplek nodig hebben. Ik had al een stuk of zeven brieven liggen die ik nog door moest lezen, toen er een jongen de winkel binnenkwam, mij aansprak, me uitlegde wat ie zocht en waarom ie dat in mijn winkel ging vinden. Functionele bluf noemen we dat, ik heb hem aangenomen. En hij werkt nog steeds in die winkel
Oh wauw.
Oke, dan spring ik zo onder de douche en dan zal ik die kant op.
Dankjewel!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:39:14 #27
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122910017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oh wauw.
Oke, dan spring ik zo onder de douche en dan zal ik die kant op.
Dankjewel!
^O^ Succes!

Kijk je een beetje uit voor de vrijdagmiddagdrukte...
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122910079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

^O^ Succes!

Kijk je een beetje uit voor de vrijdagmiddagdrukte...
Oh ja natuurlijk. Daar doe ik hem geen plezier mee.
Misschien een goed idee om hem te bellen, het wat uit te leggen en een afspraak te maken?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:46:42 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122910242
Bellen zou ik niet doen, gewoon gaan. Als je het vanmiddag niet aandurft, gewoon maandag of dinsdag.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122925429
Dus ik ben vandaag een dag bezig geweest met rondbellen en formulieren inleveren. 2 filialen hebben meteen kunnen melden dat ze geen ruimte voor me hadden.
Nu kwam ik een vacature tegen van een AH to go voor 30 uur pw maar weet iemand of dit onder dezelfde cao valt als een 'gewoon' AH filiaal?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:43:01 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122925723
De CAO is hetzelfde, maar een paar dingen werken een klein beetje anders. Heb wel wat voetstappen liggen in de To Go-organisatie, PM me maar even als je meer wil weten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:00:57 #32
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_122938439
@janneke141,

Heb je nog een aanvulling op de competenties die ik noemde welke eenTLVA heeft?
Kan jij mij ook zo wat meer informatie geven over het zijn/ doen en laten of wat tips van een TLVA? Ik wil dit graag en hoor met veel pleziee van je (pm me maar)
  maandag 18 februari 2013 @ 15:59:47 #33
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_123033586
iemand anders nog tips/ervaringen/valkuilen waar je niet in kan vallen?
pi_123090507
Nog bedankt voor dat mailadres voor het aanmelden voor de enquete
pi_123104216
Heeft iemand misschien een idee hoe je gepromoveert kunt worden naar Cassière B? Ik werk sinds mei 2012 in de appie als cassière A en de teamleiders lijken best tevreden met mij. Ik zou graag afwisseling hebben, zoals bij de countet werken, omdat 3-4 uur lang op een stoel zitten me soms teveel wordt. Iemand tips?
Bedankt!
Lol.
pi_123105516
Ik zit sinds een jaartje in de OR van Albert Heijn (vorig jaar hier ook een berichtje geplaatst). Nu heb ik het idee voor een online platform voor medewerkers. Een plek dus waar álle medewerkers over en weer kunnen overleggen/chatten/informatie delen etc.. Dit zou dan binnen de Plaza omgeving zijn, je bent dus automatisch ingelogd met je echte naam (en evt functie).

Ikzelf dacht daarbij aan een forum in de stijl van Fok, zodat alles per topic/functie/werkplek besproken kan worden. 2 andere mogelijkheden die nu worden geopperd zijn het gebruik van Facebook (wordt nu bv al gebruikt door filialen) en Google+. Ik gebruik die allebei wel, maar niet hardcore, maar het lijkt me dat die 2 platformen nooit zo overzichtelijk alle medewerkers bij elkaar kunnen brengen zoals iets in de trant van het Fok-forum.

Wie kan hier input op geven?
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:10:57 #37
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123109346
Via fok ben je nog redelijk anoniem en kun je gemakkelijker je mening kwijt dan via plaza. Want dan is de kans heel groot dat je baas meeleest ;').

Ik zou er iig weinig tot geen gebruik van maken.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_123110401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:58 schreef vrs99 het volgende:
Ik zit sinds een jaartje in de OR van Albert Heijn (vorig jaar hier ook een berichtje geplaatst). Nu heb ik het idee voor een online platform voor medewerkers. Een plek dus waar álle medewerkers over en weer kunnen overleggen/chatten/informatie delen etc.. Dit zou dan binnen de Plaza omgeving zijn, je bent dus automatisch ingelogd met je echte naam (en evt functie).

Ikzelf dacht daarbij aan een forum in de stijl van Fok, zodat alles per topic/functie/werkplek besproken kan worden. 2 andere mogelijkheden die nu worden geopperd zijn het gebruik van Facebook (wordt nu bv al gebruikt door filialen) en Google+. Ik gebruik die allebei wel, maar niet hardcore, maar het lijkt me dat die 2 platformen nooit zo overzichtelijk alle medewerkers bij elkaar kunnen brengen zoals iets in de trant van het Fok-forum.

Wie kan hier input op geven?
Ik vraag me echt af of je hier nou serieus mee bent. Met naam en toenaam kritiek geven op je werkgever is niet iets wat normale mensen doen. (slimme mensen dan) Netwerken als Facebook en Google+ zijn privé, die moet je gescheiden houden van het werkdomein. Werk is werk, vrije tijd is vrije tijd. Zo denkt elke Nederlander, en die instelling ga je niet veranderen.
pi_123112743
Ik denk dat het een goed idee is, maar niet zoals VRS99 het voorstelt. Het moet een portaal worden waarin je met andere winkels in de omgeving kan ''chatten''. Zo kan je bijzondere gebeurtenissen met klanten doorgeven aan elkaar. Daarnaast is het voor vestigingen met een zelfscan erg makkelijk. Zo kan je andere filialen ondersteunen als zij problemen hebben met bijvoorbeeld de zs, klanten en software

Ik denk zeker dat dit een goede stap zou kunnen zijn, want AH is in mijn mening op dit moment teveel opgesplitst in verschillende filialen. Het moet eigelijk meer een geheel worden. Dus dat we van elkaar kunnen leren maar ook elkaars gegevens kunnen inkijken met bijvoorbeeld bonnetjes via SRVP.

Greets!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:42:52 #40
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123112878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef TommieAH het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is, maar niet zoals VRS99 het voorstelt. Het moet een portaal worden waarin je met andere winkels in de omgeving kan ''chatten''. Zo kan je bijzondere gebeurtenissen met klanten doorgeven aan elkaar. Daarnaast is het voor vestigingen met een zelfscan erg makkelijk. Zo kan je andere filialen ondersteunen als zij problemen hebben met bijvoorbeeld de zs, klanten en software

Ik denk zeker dat dit een goede stap zou kunnen zijn, want AH is in mijn mening op dit moment teveel opgesplitst in verschillende filialen. Het moet eigelijk meer een geheel worden. Dus dat we van elkaar kunnen leren maar ook elkaars gegevens kunnen inkijken met bijvoorbeeld bonnetjes via SRVP.

Greets!
Daar is ssc toch voor? Voor als er vragen zijn kun je iig een hele hoop teruglezen daar. Er is dan alleen geen uitgebreide chatmogelijkheid.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_123112991
quote:
Daar is ssc toch voor? Voor als er vragen zijn kun je iig een hele hoop teruglezen daar. Er is dan alleen geen uitgebreide chatmogelijkheid.
Ben ik in mijn filiaal nog niet van op de hoogte!? Maar is het via ''SSC'' ook mogelijk om bijvoorbeeld foto's van klanten die een diefstal hebben begaan naar elkaar door te sturen? Dat lijkt mij juist handig. Dat als bijvoorbeeld in filiaal in Amsterdam een man wat steelt er via de cameras direct een foto met de andere filialen kan worden gedeeld.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:52:47 #42
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123113259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Ben ik in mijn filiaal nog niet van op de hoogte!? Maar is het via ''SSC'' ook mogelijk om bijvoorbeeld foto's van klanten die een diefstal hebben begaan naar elkaar door te sturen? Dat lijkt mij juist handig. Dat als bijvoorbeeld in filiaal in Amsterdam een man wat steelt er via de cameras direct een foto met de andere filialen kan worden gedeeld.
Nope dat kan dan weer niet. Maar je kunt wel vragen stellen, die zijn dan ook zichtbaar voor andere filialen.

Waar ik trouwens persoonlijk veel waarde aan zou hechten zijn goede productboeken. Ik heb net even op plaza gekeken en er staat wel wat op, maar ik vind dat de informatie vaak onduidelijk is wat betreft allergieën. Ook mis ik een productboek voor de bakkerij (!). Het meest ideale zou eigenlijk zijn dat dergelijke ingrediëntenlijsten in de terminals geladen zouden kunnen worden of in de zelfscanterminals voor klanten zodat ze zelf ook kunnen bekijken welke ingrediënten een product bevat. Ideaal lijkt me, aangezien het verkooppersoneel niet uitvoerig op productkennis wordt opgeleid.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_123113675
quote:
Waar ik trouwens persoonlijk veel waarde aan zou hechten zijn goede productboeken. Ik heb net even op plaza gekeken en er staat wel wat op, maar ik vind dat de informatie vaak onduidelijk is wat betreft allergieën. Ook mis ik een productboek voor de bakkerij (!). Het meest ideale zou eigenlijk zijn dat dergelijke ingrediëntenlijsten in de terminals geladen zouden kunnen worden of in de zelfscanterminals voor klanten zodat ze zelf ook kunnen bekijken welke ingrediënten een product bevat. Ideaal lijkt me, aangezien het verkooppersoneel niet uitvoerig op productkennis wordt opgeleid.
Dat zou zeer handig zijn, had enkele weken iemand aan de counter die inderdaad vroeg hoe het met een bepaald brood zat. Zelfs de ASM wist daar geen antwoord op te geven want dit was ook nergens terug te vinden. Uiteindelijk is er maar een nummer van de leverancier van het brood aan de klant meegegeven. Maar ook voor medicijnen] zou het makkelijk zijn, als je met een terminal precies kan zien waar je dat bepaalde medicijn niet mee samen zou moeten nemen etc.
pi_123113818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:52 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nope dat kan dan weer niet. Maar je kunt wel vragen stellen, die zijn dan ook zichtbaar voor andere filialen.

Waar ik trouwens persoonlijk veel waarde aan zou hechten zijn goede productboeken. Ik heb net even op plaza gekeken en er staat wel wat op, maar ik vind dat de informatie vaak onduidelijk is wat betreft allergieën. Ook mis ik een productboek voor de bakkerij (!). Het meest ideale zou eigenlijk zijn dat dergelijke ingrediëntenlijsten in de terminals geladen zouden kunnen worden of in de zelfscanterminals voor klanten zodat ze zelf ook kunnen bekijken welke ingrediënten een product bevat. Ideaal lijkt me, aangezien het verkooppersoneel niet uitvoerig op productkennis wordt opgeleid.
Er loopt een het moment een pilot waarbij dat wordt gerealiseerd. Alle medewerkers hebben een soort van PDA, waarbij die ingredienten ook zijn ingeladen. Ik weet zo niet meer welke winkel van de pilot mag genieten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:14:29 #45
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123114101
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Er loopt een het moment een pilot waarbij dat wordt gerealiseerd. Alle medewerkers hebben een soort van PDA, waarbij die ingredienten ook zijn ingeladen. Ik weet zo niet meer welke winkel van de pilot mag genieten.
Oh fijn dat er al aan gewerkt wordt. Hoop dat ze het gaan uitbreiden in ieder geval!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_123124809
Plaza is troep, vul twee keer mijn wachtwoord verkeerd in... BAM account geblokeerd.
Heb sowieso al de pest aan Albert Heijn, maar dit breekt toch wel de klomp.
pi_123124974
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef FokNederland het volgende:
Plaza is troep, vul twee keer mijn wachtwoord verkeerd in... BAM account geblokeerd.
Heb sowieso al de pest aan Albert Heijn, maar dit breekt toch wel de klomp.
Zoek dan lekker een andere baan. ;) Als je toch zo'n pest aan je werkgever hebt.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:36:17 #48
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_123124999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef TommieAH het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is, maar niet zoals VRS99 het voorstelt. Het moet een portaal worden waarin je met andere winkels in de omgeving kan ''chatten''. Zo kan je bijzondere gebeurtenissen met klanten doorgeven aan elkaar. Daarnaast is het voor vestigingen met een zelfscan erg makkelijk. Zo kan je andere filialen ondersteunen als zij problemen hebben met bijvoorbeeld de zs, klanten en software
En daar is dus Google-mail voor. Met enige regelmaat ontvangen wij vanuit andere filialen meldingen over fraude met zegelboekjes en foto's van (vermoedelijke) winkeldieven. En voor de meeste hard- en software vragen kan er gebeld worden met 2929 of kan er een vraag worden gesteld via het SSC. En is het heel erg dringend, dan kun je altijd een filiaal in de buurt bellen. SSC is trouwens alleen voor de communicatie tussen Winkel en Hoofdkantoor / DC, niet tussen winkels onderling, daar is de Google Mail weer voor. SSC is gewoon een grote database met vraag- en antwoord en ook een middel om vragen te stellen aan HK / DC.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef Froop het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of je hier nou serieus mee bent. Met naam en toenaam kritiek geven op je werkgever is niet iets wat normale mensen doen. (slimme mensen dan) Netwerken als Facebook en Google+ zijn privé, die moet je gescheiden houden van het werkdomein. Werk is werk, vrije tijd is vrije tijd. Zo denkt elke Nederlander, en die instelling ga je niet veranderen.
Dit dus. Zolang mijn naam, functie en filiaal zichtbaar is zou ik het forum niet gebruiken. Een verkeerd woord en ik mag me op kantoor melden.

Misschien is het sowieso handig dat voordat AH allerlei functies aan Plaza gaat toevoegen, ze er eerst eens voor gaan zorgen dat de huidige versie van Plaza werkt zoals het moet werken.

Er is laatst een mooi productboek AGF uitgegeven. Ik weet niet of iedere winkel die heeft. In het geval dat een klant iets wilt weten of allergieën kun je de klant het beste doorverwijzen naar de klantenservice onder telefoonnummer 0800-0305.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_123125183
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zoek dan lekker een andere baan. ;) Als je toch zo'n pest aan je werkgever hebt.
Haha altijd dat soort argumenten.
Wees reeel, in deze tijden krijg je op 18 jarige leeftijd weinig werk naast studeren.
Daar maakt Albert Heijn gewoon misbruik van, zeker met vulnormen die nergens op slaan.
Overwerken zonder uitbetalen, en andere ongein.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:46:46 #50
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_123125359
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef FokNederland het volgende:

[..]

Haha altijd dat soort argumenten.
Wees reeel, in deze tijden krijg je op 18 jarige leeftijd weinig werk naast studeren.
Daar maakt Albert Heijn gewoon misbruik van, zeker met vulnormen die nergens op slaan.
Overwerken zonder uitbetalen, en andere ongein.
Er is een Werkgeversbelofte waarin staat dat ieder kwartier dat je werkt ook daadwerkelijk moet worden uitbetaald in tijd of in geld. Kijk maar op Plaza, ohnee daar kan je niet op :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')