Generations was meer een een Ninja Storm 2.5. Ninja Storm 1 en 2 waren voor zover ik weet, heb namelijk alleen Storm 2 en Generations gespeeld, ook met een ''open wereld'' en quests. Je verkijkt je er denk ik wel een beetje op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond rise of a ninja voor de 360 van ubisoft toch echt een beter spel dan die hele ninja storm reeks.
Dat was tenminste een openworld achtig iets waar bij je side quests had ect/ maar adventure en platforming met fighting erbij.
De ninja storm reeks zijn net als dbz games gewoon vereedelde fighters.
Ps plus, instant game collectionquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Vince22 het volgende:
Misschien een beetje laat maareh.. hoe krijg je sleeping dogs gratis?
Niet gratis. PS+ abonnement nemen. Is op het moment 10 euro voor 90 dagen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Vince22 het volgende:
Misschien een beetje laat maareh.. hoe krijg je sleeping dogs gratis?
Ja zo doe ik het ook. Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh ik ben nooit zo goed in wachten. Ik doe gewoon de hele tijd vierkantje en als er iemand rood wordt driehoekje.
Het gaat me nu vrij goed af eigenlijk. Ik had ook nog geen health updates, maar nu een date gehad met Amanda dus ik zie nu al die paaltjes voorbij komen en dan gaat het health upgraden vrij snel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook. Dat bedoelde ik eigenlijk
BF3quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een rustige online shooter. Modern Warfare vind ik allemaal wel leuk en aardig... Maar online gaat het nergens over. Je bent nog geen 3 secnode bezig en je hebt al 3 granaten in je kont zitten.
Een paar jaar terug speelde ik SWAT op de PC.... dan is het meer 'zoeken naar tegenstanders'. Is er tegenwoordig nog zo'n populaire shooter op de PS3?
tipstipstipstipsiptsiptsisptsiptsitpsitpsittips
Is dat juist niet nog veel drukker? Met al die tanks, vliegtuigen etc. ??quote:
Ik vind BF3 extreem chaotisch vergeleken met BF:BC2.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Is dat juist niet nog veel drukker? Met al die tanks, vliegtuigen etc. ??
Tja, ik heb het een uurtje gespeeld ofzo, als sniper. Ergens op een bergje liggen en een kilometer verder mannetjes knallen was wel vet, maar verder was het mijn spel niet zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Is dat juist niet nog veel drukker? Met al die tanks, vliegtuigen etc. ??
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef nodig het volgende:
Wat een moeilijk en geweldadig spel zeg@
Volgens mij denk jij alleen maar in kleine donkere hokjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:28 schreef Ang3l het volgende:
t verkeerde hokje?
Ik heb geen hokjesgeest
Haha ja, lame was dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
PreciesEn ik ben met MK1,2,3 opgegroeid dus het is ook jeugdsentiment.
In de tijd dat de Nintendo groen bloed had en geen fatalities
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je een gang oprolt en vervolgens die camera hackt, kun je in je appartement die gang oprollen, als je moet aangeven welke opgepakt moet worden, krijg je dan meer 'experience' als je dat zo snel mogelijk doet? Want als je even wacht komt er gewoon een pijltje bij de juiste gast te staan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |