Ik download met m'n laptop gemiddeld 3-4MB/s. Met mijn Playstation zat ik gister op een gemiddelde snelheid van 1,5MB/s.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
75 minuten?
Vraag me af wtf er aan de hand is met bandbreedte van Sony netwerk(Japan of USA)?Zelfs met mijn Ziggo Ai1+ snelheid,duurt een PSN demo van nog geen 1 gig een kwartier.
Terwijl ik vorige jaar april een BD film(full HD .mkv) van 8.5 gig in 27 minuten heb gedownload.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal niks voor X360,want Japan heeft een hekel aan M$ console![]()
![]()
Pre-order the game and free shipping
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 16-02-2013 18:05:36 ]
Dat 1e zie ik helemaal voor mequote:Op zondag 17 februari 2013 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Al flink wat uur in Sleeping Dogs zitten trouwens. Gaaf spel!
Wel al veel kleine ergenissen gehad. Tijdens achtervolgingen hijacken en dan opeens op een andere auto springen. Of tegen een héél klein hoekje aan rijden en meteen alles kapot.
Ik zag idd MGS ook staan.. 3.4GB demo... met 250kb/s duurt dat bijna 4 uur.. laat maar. Laat ik 'm 's nachts ook niet voor aan staan. Is toch een heel ander spel dan voorgaande MGS games, niets voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Staan kekke demo's in de store.
Heb nu de nieuwe MGS, DmC en Dead Space 3 in de lijst staan
Ja, ik laat hem vannacht brullen. Zal even gameplay opzoekenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zag idd MGS ook staan.. 3.4GB demo... met 250kb/s duurt dat bijna 4 uur.. laat maar. Laat ik 'm 's nachts ook niet voor aan staan. Is toch een heel ander spel dan voorgaande MGS games, niets voor mij.
Schijf gekocht? Best zonde dan, met ps4 in het vooruitzichtquote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja PS3 is nu back up aan het maken en gaat straks nieuwe 320 GiB hard disk inbouwen
![]()
HDD is al 7 maanden geleden(medio Juli) gekocht,ik wacht wel op PS4(ergens in 2015)quote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schijf gekocht? Best zonde dan, met ps4 in het vooruitzicht
Ahh, waarom zolang wachten?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HDD is al 7 maanden geleden(medio Juli) gekocht,ik wacht wel op PS4(ergens in 2015)
PS3 moet 10 jaar meegaan volgens Sonyquote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, waarom zolang wachten?
Als 'ie te koop is koop ik hem meteen de eerste dag
Ik zit er ook aan te denken om er nu nog een grotere HDD erin te doenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schijf gekocht? Best zonde dan, met ps4 in het vooruitzicht
Zonde geld imoquote:Op maandag 18 februari 2013 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om er nu nog een grotere HDD erin te doen
Heb nog 120gb maar die zit zo goed als vol.
En nu ik PS+ heb wil daar wel gebruik van maken eigenlijk.. heb geen zin om steeds dingen te deleten
Inderdaad, het is Bayonetta in een Metal Gear-jasje. Ik heb in het weekend kort de demo gespeeld, maar deze heeft me nog niet warm gemaakt om het spel te kopen.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, waarom zolang wachten?
Als 'ie te koop is koop ik hem meteen de eerste dag
Fifa is het enige wat ik speel bijnaquote:Op maandag 18 februari 2013 16:24 schreef xminator het volgende:
[..], teveel betalen en dan heb je nog te weinig games. Games die er zullen zijn, zullen niet vernieuwend zijn.
Ik wacht wel lekker een paar jaartjes totdat er topgames uitgekomen zijn en de prijs van de PS4 gedaald is. Heb de ps3 ook pas één jaar geleden gekocht voor een dumpprijs en heb er van genoten.
vond rise of a ninja voor de 360 van ubisoft toch echt een beter spel dan die hele ninja storm reeks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jeeeeetje, die Naruto Ultimate Ninja Storm 3 demo was echt wreed zeg. Was dan wel dezelfde demo als op Firstlook 2012, maar wat heb ik genoten!Staat al een poosje in de pre-order bij Zavvi, heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |