Had ook de nieuwe dichter des vaderlands moeten worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste SBS6 presentator ooit.
Hij is ajacied.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef spiedermann het volgende:
Omg ajacied... Ooit gehoord van de laatste poster opent de nieuwe?
Die regel wordt zelden meer toegepast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef spiedermann het volgende:
Omg ajacied... Ooit gehoord van de laatste poster opent de nieuwe?
En je doet je naam trouwens echt eer aan... Teletekstajacied422 is beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die regel wordt zelden meer toegepast.
En dan expres geen nieuwe openen waardoor mensen zelf alsnog topics makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Glowmouse iets bedenken dat de laatste poster tijd krijgt om een nieuw topic te openen.
die kunnen niet voetballen manquote:
Het zit diep he? En ik had ook niet verwacht dat je het verschil zou snappen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Tyron het volgende:
Waar is ValHallen eigenlijk? Met zijn gezeik over lapos jatten
Ik snap het verschil wel. Het was jouw lapo niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zit diep he? En ik had ook niet verwacht dat je het verschil zou snappen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik loop even 10 seconden weg en goal.
Dat doe ik niet meer.
In live-topics geldt de regel itt club-topics niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap het verschil wel. Het was jouw lapo niet.
Steaua heeft geen shirtsponsor nodig als gigi becali de eigenaar isquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie shirtsponsor heeft Steaua
Die regel hebben jullie net even bedacht? Oke.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In live-topics geldt de regel itt club-topics niet.
Lief doen Tyron.
Zo snel is iedereen het al weer vergeten...quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lief doen Tyron.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo snel is iedereen het al weer vergeten...
[ afbeelding ]
Nee, die was er altijd al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die regel hebben jullie net even bedacht? Oke.
Maar het zou wel zo redelijk zijn als teletekstajacied422 niet continue loopt te geilen op het openen van het volgende topicquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lief doen Tyron.
Jij snapt het verschil tussen live- en clubtopics ook niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Maar het zou wel zo redelijk zijn als teletekstajacied422 niet continue loopt te geilen op het openen van het volgende topic
Krijgen we deze discussie weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Maar het zou wel zo redelijk zijn als teletekstajacied422 niet continue loopt te geilen op het openen van het volgende topic
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Wie maakt het nou uit wie het topic opent..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef spiedermann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wie maakt het nou uit wie het topic opent..
Zinloos deze discussie aan te gaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen live- en clubtopics ook niet?
Ik denk aan 100.000 slachtoffers!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wie maakt het nou uit wie het topic opent..
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
TATU is tog die russische lesbische groep.
Zijn niet echt lesbisch hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
Hoaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk aan 100.000 slachtoffers!!!!!
Dat waren mooie tijden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
the fak, meen je dat nouquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn niet echt lesbisch he
Dat hadden ze bedacht om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zijn achternaam Van 'tzelfde heet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Ferdii het volgende:
Nicolic, meest verotte achternaam die je kan hebben
Moet je voor je nieuwe functie eigenlijk de hele dag door sigaren roken en een snor laten staan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee wat is dat dan wat ik hier al die topics doe? Dat is geen journalistiek? Nee?
Roemenie heeft inna, alexandra stan, loredanaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ongeveer als jansen in roemeniequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Ferdii het volgende:
Nicolic, meest verotte achternaam die je kan hebben
dream shatteredquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)-arent-lesbians.html
alleen kunnen ze dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel het zou staan als Ajax goed zou spelen
Zieke diss ouwe.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
alleen kunnen ze dat niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
alleen kunnen ze dat niet.
Cheeky girls waren ook roemenen trouwensquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)-arent-lesbians.html
Cheeky girlsquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Cheeky girls waren ook roemenen trouwens
die waren fucking beest.quote:
op het toiletquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waar is die kleine neger op goal gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef dieselnoi het volgende:
Guus Hiddink is dan ook een tactisch meesterbrein. Hij doet z'n best zo veel mogelijk ziekenhuizen in Rusland te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef dieselnoi het volgende:
Met die redenatie hadden sommige basketballers in de NBA beter kunnen gaan korfballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Met die redenatie hadden sommige basketballers in de NBA beter kunnen gaan korfballen.
als ajax niet speelde zat ik vanavond in het winkelcentrum hier te genieten van Akcent ( die lui van kylie give me just a chance)quote:
Hoessenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Ludachrist het volgende:
Dus nu moet hij Sightorsson en Cuenca nog wisselen, maar dan kun je niet én Derk én Lukoki brengen.
Dat zeg ik. Of Derk of Lukoki zal op de bank blijven. En dat is een teleurstelling.quote:
Hij hoorde m aankomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blind hield 'm goed in de gaten
Inderdaad. Beter beiden op de bankquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Of Derk of Lukoki zal op de bank blijven. En dat is een teleurstelling.
Was een miskraam dan zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meer een zoon van een god
Dan ben jij kortzichtig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan snap je er niet veel van.
Hij boog ineens de goede kant op.quote:
Hoezo? Hij doet niet alles goed, maar aan al zijn aannames en dribbels kun je zien dat deze man goed kan voetballen. Dientengevolge laat hij zien dat hij, ook al mislukken enkele acties, kan voetballen.quote:
mijn moeder is overleden aan kwanker ja. Beetje respect graag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef dieselnoi het volgende:
kwanker
waar is hij echt mee bezig
Hij wordt betaald om te praten dus ik gok: wanneer hij met pensioen gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer gaat Driessen zijn bek eens houden.
Ik heb het geluid uitgezet, normaal wordt het daar saaier door, nu vind ik het toch beter zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer gaat Driessen zijn bek eens houden.
Gastquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef dieselnoi het volgende:
kwanker
waar is hij echt mee bezig
Leo is een beetje de Arno van RTLquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet, normaal wordt het daar saaier door, nu vind ik het toch beter zo.
Oh. In dat geval heeft de SP zojuist mijn stem gewonnen, gun Driessen zijn pensioen op zijn 65ste.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt betaald om te praten dus ik gok: wanneer hij met pensioen gaat.
Arno / Grueter / Reitsmaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo is een beetje de Arno van RTL
Voor voetbalcommentatoren gelden andere wetten, zo geeft Theo R. ook nog commentaar op zijn 87e.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. In dat geval heeft de SP zojuist mijn stem gewonnen, gun Driessen zijn pensioen op zijn 65ste.
Ik doel meer op het nut van zijn acties. Dat is er vrijwel niet. Wellicht was mijn woordkeus ietwat ongelukkig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet niet alles goed, maar aan al zijn aannames en dribbels kun je zien dat deze man goed kan voetballen. Dientengevolge laat hij zien dat hij, ook al mislukken enkele acties, kan voetballen.
Eerste ring ja lange zijde jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal rustig op hun stoeltje rond het veld?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor voetbalcommentatoren gelden andere wetten, zo geeft Theo R. ook nog commentaar op zijn 87e.
Ik ben m'n account hier speciaal opgestart om Evert te adoreren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Evert
![]()
![]()
ook, dat zou wel weer jammer zijn als die verdween.
Hij gaat zometeen een vPersie vs Sightorson discussie startenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Cara het volgende:
Moet van rhijn oranje in worden geluld, Leo?
Spurs - Lyonquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Komen er uberhaupt nog leuke EL wedstrijden vanavond?
PSV-ers houden zich toch niet bezig met de EL?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Komen er uberhaupt nog leuke EL wedstrijden vanavond?
Zeker met de uit-wedstrijd nog voor de boeg iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef tralalala het volgende:
Helemaal geen comfortabele voorsprong, 3-0 bitte.
?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV-ers houden zich toch niet bezig met de EL?
Ik voor Koning Sierd, maar Evert is ook absolute top.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben m'n account hier speciaal opgestart om Evert te adoreren.
De Cuil kan koeien melkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Seam het volgende:
De Cil kan tenminste wel meevoetballen
Dat zei hij toch?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef spiedermann het volgende:
JA! het is gebeurd! commentator heeft per ongeluk de telefoon opgehangen met zn dikke harses
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef spiedermann het volgende:
JA! het is gebeurd! commentator heeft per ongeluk de telefoon opgehangen met zn dikke harses
Serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef spiedermann het volgende:
Waar de neuk ging dat dan over? Kreeg ik niet mee.quote:
Hij heeft 8 maanden niet gespeeld, hij moet nog wat ritme opdoen.quote:
Nee maar ik verstond ook echt uit het niets Ten Rouwelaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waar de neuk ging dat dan over? Kreeg ik niet mee.
Ik doelde eerder op Poulsen erin. Totaal niet nodig in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft 8 maanden niet gespeeld, hij moet nog wat ritme opdoen.
Van der Wiel had altijd wel ritmequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft 8 maanden niet gespeeld, hij moet nog wat ritme opdoen.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar ik verstond ook echt uit het niets Ten Rouwelaar
Ging ook altijd naar hele stoere rap concerten. Dat fuck fuck fuck sprak me wel aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van der Wiel had altijd wel ritme
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen, zooooo matig in grote wedstrijden...
Prima tegen Zwolle en Nac, maar meneer is klaar voor een stap hogerop.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Als het een conditiekwestie is..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Cara het volgende:
Toch knap dat je conditioneel achterloopt tegen een team dat al twee maanden geen pot heeft gespeeld
Beste man van vandaag (was hij ook tegen city psv enzo) maar oke is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
vond je hem toen prima ja? ik vond hem eerlijk gezegd tegen manchester city en psv beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima tegen Zwolle en Nac, maar meneer is klaar voor een stap hogerop.
Wedstrijd tegen City nu alweer vergeten ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Stap toch op. Ricardo en Toby spelen beiden beter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beste man van vandaag (was hij ook tegen city psv enzo) maar oke is goed
En in kleine wedstrijden, ze hadden nog beter Atouba op het middenveld kunnen zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
1 wedstrijd in 3 jaar dus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen City nu alweer vergeten ja?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Blind en Eriksen de zwaksten bij Ajax.
oke vjennequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blind speelt inderdaad beter.
Ik ook en in de wedstrijd zie ik Eriksen belangrijk zijn, zowel verdedigend, aanvallend en met prachtige passen en hakjes en wat dan ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon de wedstrijd. Weet niet wat jij aan het doen bent?
Die jonge benen snakken naar meer jongen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, wedstrijdje in de benen. Op naar het weekend
Er gaat veel fout, maar het is de enige speler die iets lijkt te durven. Er zit nu eenmaal risico in zijn spel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook en in de wedstrijd zie ik Eriksen belangrijk zijn, zowel verdedigend, aanvallend en met prachtige passen en hakjes en wat dan ook.
Wel pas zondag 16:30, doorgaans lekkere tijd voor Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, wedstrijdje in de benen. Op naar het weekend
Ik ben zijn balverlies aan het tellen hoor, 3/4 keer ofzo waarvan 2 keer niet zijn schuld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er gaat veel fout, maar het is de enige speler die iets lijkt te durven. Er zit nu eenmaal risico in zijn spel.
Dan moet je maar cricket gaan kijken...quote:
Check, bij 2-1 hebben ze genoeg aan 1-0 thuis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Wedstrijd gewoon uitspelen; geen tegengoal is belangrijker dan de 3-0.
GVD zei ik het niet? Alsof Janmaat niet bestaatquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Cara het volgende:
Moet van rhijn oranje in worden geluld, Leo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |