Vandaag toch geen 2de elftal , enkel marinquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die stellen het 2e elftal op
Ja maar Manchester City hebben we ook geklopt over twee wedstrijden. Bovendien kan Nederland meestal wel goed spelen tegen Engelse clubs. Als Ajax inzet, karakter en mentaliteit toont zal Chelsea het afleggen en daarna moet de finale haalbaar zijn. De finale zelf in de Arena geeft Ajax natuurlijk flink thuisvoordeel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ze komen volgende ronde tegen Chelsea uit
Nou wel lekker als Atletico er uit gaat, die zag ik toch als een van de favorieten voor de EL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
één woord:
metsj fiksing
nee spaanse clubs moeten verliezen, kosten mijn belastinggeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom ropen mensen yes....russische en oekrainse teams moeten juist verliezen.
aan wie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
"is dit één van de mooiste avonden van je leven?"![]()
wat een vraag
Atletico kan voor het eerst in weet ik veel hoeveel jaar boven Real Madrid eindigen (En directe CL plaatsing) Het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze met een tweede elftal speelde.quote:
Het is idd geen volledig A-elftalquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Atletico kan voor het eerst in weet ik veel hoeveel jaar boven Real Madrid eindigen (En directe CL plaatsing) Het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze met een tweede elftal speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |