SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
ROFLquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Thaboel het volgende:
@Klaus: de vloer is zeker stofvrij te krijgen... En als je dat niet gelukt is doe je je best niet verdomme!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als de operationele troepen eindelijk een keer op de eerste plaats zetten ipv opleiding.
Laat staan V&V...
quote:Korps Nationale Reserve
Van 28 januari tot en met 8 februari hebben 19 deelnemers aan de Algemene Militaire Opleiding (AMO) in Assen, hun spijkerbroek ingeruild voor het bloemetjespak gecombineerd met de nieuwste gevechtslaars. Samen met de andere AMO die tegelijkertijd in Oirschot plaatsvond zijn zij de eerste lichting met deze nieuwe kisten.
Dat was de lichting van Samquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
Jo, Rave! Wat zei ik!
[..]
[..]
I know, waarom denk je dat ik dit bericht gevonden heb...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was de lichting van Sam
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
I know, waarom denk je dat ik dit bericht gevonden heb...
Ik wil ook camouflage-ductape!quote:
Ow wacht, dat lijkt wel verbandrol....quote:
De lua natuurlijk, de rest kneep er tussenuit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
AchJa, welk wapen gebruikte het Nederlandse leger in 1940? Ik heb een weddenschap met iemand
Sorry zit op mijn mobiel. Scrollde erlangs en nam automatisch aan dat het ductape was.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, dat lijkt wel verbandrol....
Wat de neuk is het dan?quote:
Schijtlint...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat de neuk is het dan?
Ik weet verdomme wat bibrozalo betekent, waarom weet ik dit niet
Had ik nooit geraden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |