abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131510207
ISTP

Grappige is, ik meen me te kunnen herinneren dat ik deze test al eerder gedaan heb :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beschrijving komt wel aardig in de buurt trouwens. Alleen het laatste vind ik een beetje raar want aandacht geven is juist iets waar ik weinig aandacht aan kan geven :P
En ik geef wel degelijk ruimte voor de gevoelens van anderen, alleen beinvloedt dat m'n besluitvorming meer dan eens niet echt.
pi_131512508
Ik was een INFJ of een INTJ toen ik de test nam, een tijdje terug. Daar kon ik me wel in vinden, al was het zeker niet 100%.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:27:28 #78
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_131514916
Ik vind de beschrijvingen altijd een beetje te 'astrologisch'. Het is dermate ruim dat het bijna geen betekenis meer heeft.
Ik heb nu al enkele keren zo'n test gehad met wat opdrachten er aan vast, en ik heb óf een erg veranderlijke persoonlijkheid, óf het moet niet al te serieus worden genomen ;)

Zeker met van die valkuilen die eigenlijk nog steeds zeggen dat die persoon fantastisch is.

[ Bericht 11% gewijzigd door kingmob op 24-09-2013 15:32:58 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_131547072
TLDR
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
pi_131547155
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef kenkerlekker het volgende:
TLDR
Tsja, ik zou ook een kloontje aanmaken als ik 6 regels tekst te lang zou vinden om te lezen :P
pi_131547163
Wat een fucking bullshit test. Je ziet zo duidelijk waar elke vraag op zinspeelt. :') En dat hele zwart-wit gedoe staat me al helemaal niet aan. Derhalve is dit bullshit.
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_131553623
ESTP, voel ik me wel thuis :P
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_131556138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef aardappelvlees het volgende:
Wat een fucking bullshit test. Je ziet zo duidelijk waar elke vraag op zinspeelt. :') En dat hele zwart-wit gedoe staat me al helemaal niet aan. Derhalve is dit bullshit.
Als iets je niet aanstaat is het derhalve bullshit?
  woensdag 25 september 2013 @ 17:08:45 #84
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131557208
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Zo ongenuanceerd als de neten, die post. Maar wat dat zwart-witte betreft heeft hij imho wel een beetje een punt: in theorie zouden bepaalde profieletjes goed met elkaar moeten matchen, maar volgens mij kun je op basis van MB helemaal niet voorspellen hoe een groep verschillende mensen op elkaar gaan reageren. Eerste indrukken, de tijd krijgenom elkaar te leren kennen en de omstandigheden waarin men elkaar ontmoet lijken me eigenlijk wel van grotere invloed op het functioneren van een groep mensen dan selectie op basis van ingevulde vragenlijsten.
  woensdag 25 september 2013 @ 17:33:13 #85
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_131558005
ENTP, klopt opzich wel.
Kaleidoscopiklimax
pi_131563732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
ISTP

Grappige is, ik meen me te kunnen herinneren dat ik deze test al eerder gedaan heb :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beschrijving komt wel aardig in de buurt trouwens. Alleen het laatste vind ik een beetje raar want aandacht geven is juist iets waar ik weinig aandacht aan kan geven :P
En ik geef wel degelijk ruimte voor de gevoelens van anderen, alleen beinvloedt dat m'n besluitvorming meer dan eens niet echt.
Het idee is juist dat een ISTP in een (stress)situatie, waarin snel handelen gewenst is, ook snel tot een oplossing kan komen, op nuchtere en geconcentreerde wijze. Bij het bepalen van die oplossing wordt er alleen meestal geen rekening gehouden met gevoelens van anderen en of dit de meest politiek correcte aanpak is van het probleem.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_131564350
INTJ, EFNJ en INTP passen het best bij mij.
Maar om dit soort hokjes als een reële beschouwing te zien is natuurlijk vrij onzinnig. Niet meer dan veralgemenisering van typen.
pi_131567526
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het idee is juist dat een ISTP in een (stress)situatie, waarin snel handelen gewenst is, ook snel tot een oplossing kan komen, op nuchtere en geconcentreerde wijze. Bij het bepalen van die oplossing wordt er alleen meestal geen rekening gehouden met gevoelens van anderen en of dit de meest politiek correcte aanpak is van het probleem.
Vetgedrukte is absoluut magnetronkoffie :P

Ik probeer wel degelijk rekening te houden met andermans gevoelens, maar dat is secundair aan het oplossen van het probleem. En bovendien, door mijn autisme ben ik vrij slecht in het me inleven in andermans gevoelens :@
pi_131579504
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, niet omdat het me niet aanstaat. Omdat het onder het vlaggetje psychologie gegooid wordt terwijl het daar in mijn optiek geen bal mee te maken heeft.
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
  donderdag 26 september 2013 @ 13:14:59 #90
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_131583860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:19 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

Nee, niet omdat het me niet aanstaat. Omdat het onder het vlaggetje psychologie gegooid wordt terwijl het daar in mijn optiek geen bal mee te maken heeft.
Elaborate
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_131584140
ENTP
Weet niet of het echt bij mij past.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:40:09 #92
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_131613774
ENFP

Heb me een periode erg verdiept in de theorie en zie er nog steeds veel waarheid in voor mezelf en voor anderen. Het is wel moeilijk om je vinger op te leggen uiteindelijk, maar er zit wel meer in dan een leuk beredeneerd horoscoopachtige beschrijving waar iedereen wel iets uit haalt.

Er zijn ook veel variaties en afgeleiden van de mbti, welke weer afgeleid is van de archetypen van Jung. Keirsey heeft er zelf weer een draai aangegeven en tegenwoordig is socionics (ook bekend als mbti 2.0) ook erg populair, al gaat deze wel ver met het toekennen van uiterlijke kenmerken aan functies.

Functies, eigenlijk de kern van de systematiek. De letters zelf zeggen niet zoveel en als je twijfelt of je nou infj of intj bent, kijk dan naar de onderliggende functies. Functies voor ENFP zijn Ne, Fi, Te, Si. Dus voornamelijk gericht op het leggen van verbanden naar buiten (Ne), maakt interne beslissingen op gevoel (Fi), moet leren objectief en praktisch te kijken wat realiseerbaar is in de realiteit (Te) en heeft een broertje dood aan stilstand, traditie, in het verleden hangen, behoudend zijn (Si). Dit is even in een nuttshell, er zit veel meer achter de functies. Voor de geïnteresseerden verwijs ik even door naar het kanaal van Davesuperpowers op youtube en deze website :)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:43:56 #93
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_131613862
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Vrind, wat doe je in dagelijks leven? Een jongen die ik ken is belastingadviseur (ook ISTJ, misschien overeenkomsten te vinden?)
Zeer geschikte baan voor de istj ja hahah de administrateurs pur sang, werken volgens regels, protocollen en structuur. Niet afwijken van gebaande paden en vooral doen wat je altijd hebt gedaan. Ze moeten er ook zijn, maar als enfp snap ik er niet zoveel van en moet ik er ook vooral niet teveel mee werken :P
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:48:30 #94
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_131613971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is absoluut magnetronkoffie :P

Ik probeer wel degelijk rekening te houden met andermans gevoelens, maar dat is secundair aan het oplossen van het probleem. En bovendien, door mijn autisme ben ik vrij slecht in het me inleven in andermans gevoelens :@
istp/intp worden vaak in verband gebracht met autisme, asperger en ga zo maar door. Zijn best leuke onderzoeken over te vinden, bepaalde stoornissen en mbti typen... ENFP/ENTP zijn de adhd'ers :)
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:25:19 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131614860
Op zich zouden deze tests wel nuttig zijn bij het kiezen van een eventuele vervolgopleiding trouwens. kan je in ieder geval een beetje inzien wat je het beste ligt. Had mij in ieder geval vroeg genoeg een richting in gestuurd die me iets beter ligt, al is daar tegenwoordig geen zak werk meer in te vinden dus tja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_133491437
ENFP.
pi_133507831
ENFJ
^_^'
asdfasdfasdfasdfasdf
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:40:24 #98
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133508514
TROL