Zelf koken danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
alles wat mijn ouders koken is viesze kunnen het niet
Ja probleem isquote:
Dat is wel een beetje raar danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja probleem isik kan wel redelijk koken en zo. Maar als ik zelf kook wil ik het niet meer opeten
dan lust ik het niet meer of zo. JA IK BEN RAAR.
waaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
@pizza ja hoor en met jou?
Ik heb trouwens een bijbaan
AHquote:
ik weet het nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar dan
Misschien doe je iets verkeerd
Mwa niet geweldig ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
@pizza ja hoor en met jou?
Ik heb trouwens een bijbaan
Eten is goed voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet het nietmaar ik houd sowieso niet echt van eten
caisserequote:
Gewoon de tekst van Willem Kanon aanpassen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan totaal niet dichten, ik weet het
I knowquote:
Ik vergeet altijd om te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I knowhet is ook niet echt dat ik heel dun wil zijn of wil afvallen of zo
maar ik vind eten niet leuk of zo
![]()
![]()
of zo. Ja.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald,
Bier geeft plezier
Zoals Hertog Jan zegt: "Uit liefde voor bier"
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
Tuurlijk gaan wij daten VA maar Beach is gewoon ook mijn eeuwige liefde
Op naar de volgende, maatquote:
nu weet ik meteen hoe je over me denktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent opeens zoveel minder nu je bij de AH werkt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de volgende, maat
En dat ook jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd om te etenvandaag was ik alleen thuis en dan eet ik als ontbijt ijs ofzo
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent opeens zoveel minder nu je bij de AH werkt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Bier ik houd van jou.
Je bent voor altijd mijn vrouw.
Geen gemieter,ook al is het een halve liter.
Wat nouquote:
Bij jou maakt het me niet uit hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu weet ik meteen hoe je over me denkt
Thanks!quote:
want ik ben al minder? Hmm hmm hmm?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij jou maakt het me niet uit hoor
nee ik doe altijd boodschappejn bij de albert heijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haters gonna hate
Ga jij je boodschapjes maar doen bij de aldi
Ooh zoiets heb ik nooit terwijl ik aan het eten ben, hoe kan je nou vergeten dat je aan het eten bentquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En dat ook ja![]()
Of ik vergeet dat ik aan het eten ben en dan kom ik er een half uur later achter dat mijn avondeten er nog steeds staat en dan is het koud
jijquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik doe altijd boodschappejn bij de albert heijn
dichtbij en niet zo duur
Mr. presidentquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb echt een dikke sigaar maar ik twijfel of ik em zal gebruike
Mja ik eet ook meestal alleen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh zoiets heb ik nooit terwijl ik aan het eten ben, hoe kan je nou vergeten dat je aan het eten bent![]()
Dan ben ik altijd binnen een minuut klaar en dan moet ik een halfuur wachten tot mijn ouders ook klaar zijn
thank you!quote:
waarom dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja ik eet ook meestal alleen.
Niks mis met een goede.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is een Cubaanse denk
Okquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is een Cubaanse denk
Operation Flashpointquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Haten op OF is net zoiets als haten op jezelf
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Haten op OF is net zoiets als haten op jezelf
Omdat mijn moeder vaak 's avonds nog werkt. En anders is er toch niet veel 'gezin' om mee aan tafel te eten aangezien ik alleen met mijn moeder woon.quote:
Alzheimerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder vaak 's avonds nog werkt. En anders is er toch niet veel 'gezin' om mee aan tafel te eten aangezien ik alleen met mijn moeder woon.
Dus is een beetje een gewoonte geworden. En anders is het zo'n ongemakkelijke aan-tafel-zit-stilte. We zeggen vrij weinig tegen elkaar.
Ooh dat is kut voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder vaak 's avonds nog werkt. En anders is er toch niet veel 'gezin' om mee aan tafel te eten aangezien ik alleen met mijn moeder woon.
Dus is een beetje een gewoonte geworden. En anders is het zo'n ongemakkelijke aan-tafel-zit-stilte. We zeggen vrij weinig tegen elkaar.
JA nee praat er niet omheen. Bietsj of ik. Ik weet wat de keuze gaat zijn, maar ik wil geen aanhangsel zijnquote:
Neuh, ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dat is kut voor je
Je kan het niet goed met je moeder vinden?
Ja fuquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA nee praat er niet omheen. Bietsj of ik. Ik weet wat de keuze gaat zijn, maar ik wil geen aanhangsel zijn
daar ben ik blij omquote:
Tja, ik eet eigenlijk normaal ook alleen, maarja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het prima zo.
Niet echt. Nou ja, geen ruzie of zo, maar ze begrijpt me meestal niet en ik heb geen zin om haar echt te betrekken in mijn leven.
Wij nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik blij om![]()
Zoals altijd wel. Zo'n beetje iedereen die ik ken is opeens boos op mij en ik weet niet waarom.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik blij om![]()
Zoals altijd wel. Zo'n beetje iedereen die ik ken is opeens boos op mij en ik weet niet waarom.![]()
Mensen zijn zonder reden boos op je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik blij om![]()
ik vind het ook wel prima zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tja, ik eet eigenlijk normaal ook alleen, maarja.
Mhh, tja, als mensen je niet begrijpen is daar niet echt vaak iets aan te doen.
quote:
There's always a bigger fishquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zal voor Beach kiezen goede jongen ook in het echt.
Ik kies voor iedereen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zal voor Beach kiezen goede jongen ook in het echt.
neh, waarschijnlijk ben ik onredelijk en zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen zijn zonder reden boos op je?
Mensen
ja nou shhhtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je vergeet dat je aan het eten bent! Heb je dan ook een slapje om?
maar je weet verder niet waarover?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neh, waarschijnlijk ben ik onredelijk en zo
bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jullie zijn ook allemaal schatjes.
Klopt, maar meestal ligt het dan aan mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar je weet verder niet waarover?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je vergeet dat je aan het eten bent! Heb je dan ook een slapje om?
Slechte instelling datquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal ligt het dan aan mij.
Kloptquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
jij ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jullie zijn ook allemaal schatjes.
Ninja douchenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al klaar was
SOrryquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
beetje medeleven is weer nergens te vinden
ja waterdichte phone allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echte bazen FOK!ken gewoon onder de douche
Dit kk gesprekquote:16:17
oh heej
OW HALLO
oeps capslock
hej
6 januari
hej
heheheh
praatje?
JEY
27 januari
hey
29 januari
Hoi!
Vandaag
hey
Ey!
hoe is ie?
ik had jou geen foto van mij laten zien of wel?
mwah, kan beter maar alles loopt rustig
nee, je bent nog gezichtloos voor mij. en heb jij mij gezien?
owke, wil je erover praten?
ik jou niet
ik heb foto
op fb
kijk maar
Ben niet aangenomen, maar heb al uitgehuild dus ik ben er al weer overheen
oja.. das niet fijn
heb je foto gevonden?
er staat er ook eentje uit de brugklas op
maar toen was ik lelijk
wel spijtig voor je
haha, nee hoor niks lelijks aan, mooi! veel veranderd dan de laatste jaren?
Ik moet er speciaal eentje maken voor fb, zal ik morgen wel doen
jawel
je zult er vast nog wel eentje hebben
kan ik jou ook zien
maar viel ik tegen of mee?
ik ben wat slanker geworden, vind ik zelf
kun je foto vinden?
ik zal even kijken in m'n computer Je ziet er mooi uit
dankje
nu voel ik me gevleid... whaha
doe maar goed rondneuzen.. ik wacht af...
oh, en mijn haar is niet geverfd (op de een of andere manier ziet mijn haar er op die foto zo geverfd uit)
lukt het?
leef je nog?
HALLOOOOOOOOOO
laat ook maar
hey
waar was jij?
Sorry, was half bezig met zoeken toen ik werd geroepen voor het avondeten Ownee, vond het er gewoon natuurlijk uitzien. Ik zal morgen een foto maken, want ik weet niet of het zo leuk is om met iemand te chatten zonder gezicht terwijl je jezelf wel ehbt blootgeven (figuurlijk dan)
whaha
heb je nu geen foto?
je zult er vast wel eentje op je computer hebben staan
toch?
Nope, had ooit wat op facebook maar dacht dat ik facebook achter me zou laten want vind het niet al te interessant. Verder ben ik best fotoverlegen
owke
kun je dan geen foto maken met mobiel/webcam?
Ja hoor, nog andere eisen ?
ik ben nu namelijk wel nieuwsgierig
whahaha, nee, verder heb ik geen eisen..
Dan houd ik je in spanning toch morgen
NEEEEEEEE
je kunt nu toch wel een fotootje maken?
Ik wou net een boek gaan lezen
jaaaaa... puhhhh
FOTO
Alles op z'n tijd, alsjeblieft Hier in de tussen tijd een foto van george clooney om je zoet te houden http://upload.wikimedia.o(...)_Festival_de_Venise_(Mostra)_3Alt1.jpg/220px-George_Clooney_66%C3%A8me_Festival_de_Venise_(Mostra)_3Alt1.jpg
hallooooo.. ik ben 17!
ik val niet op zulke oude mannen
alles op zn tijd... haha, ik heb een foto laten zien... dan jij nu ook
waarom nu niet?
verkeerde keuze idd
whahahaha
omdat ik nu echt niks heb en ik wil eginnen in m'n pas gekochte boek, laat me
Ja, beach zou moeten weten ''a moment to remember''quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je trouwens Alzheimer hebben op deze leeftijd?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
'Heb jij een valentijn? Nee.
Oh komt nog wel![]()
je hosselt chicks ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit kk gesprekik heb hier echt geen zin in
Wie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zo zieligquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, beach zou moeten weten ''a moment to remember''
maar je kent haar verder niet IRL?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee geen eens, ik wou gewoon een praatje houden maar nu begint zij te zeuren
kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SOrryHoe is het met je buikje?
dagquote:
zozo wat een hosselbaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel telefoonnummer gekregen van een meisje vandaag
Hoe durf je de word ''kk'' de gebruiken je zou je schamu!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel telefoonnummer gekregen van een meisje vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja wel 32 rozenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
mensen![]()
Iemand nog iets leuks gehad vandaag van een geheime liefde?
het is een blindedarmontsteking of nierontsteking. nu thuis maar moet morgen weer terug.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks verder gehoord?
heyquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
mensen![]()
ja maar ik weet nog niet wat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
mensen![]()
Ja ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
mensen![]()
Ze gaf het best snel ik zei op fb chat Heeyquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zozo wat een hosselbaas
Nope, als er al een geheime liefde isquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
mensen![]()
dus het staat niet op knappen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
het is een blindedarmontsteking of nierontsteking. nu thuis maar moet morgen weer terug.
''je whatsapp''quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze gaf het best snel ik zei op fb chat Heey
alles goed? Zij Ja met jou?
Ik mag ik je whats app![]()
Nee, daarom. Waarom zou ik een foto van me moeten laten zien of zij van haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar je kent haar verder niet IRL?
cool ik 1tje maar niet van geheime liefdes, maar van een paar vriendinnenquote:
Maar ook leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
een dm van iemand, alleen is dat niet anoniem he
nee hij is niet geperforeerd maar als het een blindedarmontsteking is is het een beginnende. Maar noodzaak om in het ziekenhuis te blijven was er niet dus ik heb sterke pijnstillers meegekregen en ben nu thuis:)quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus het staat niet op knappen?
je schaamt je voor je gezicht?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, daarom. Waarom zou ik een foto van me moeten laten zien of zij van haarAls ik dat wil dan begin ik gewoon een gesprek met iemand op straat, maar dat is juist het hele idee van online chatten toch, geen gezicht
?
Boeien hoe je dat zegtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''je whatsapp''
en nummer noem je dat
dat was een grapje johquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
cool ik 1tje maar niet van geheime liefdes, maar van een paar vriendinnen![]()
En verder vanmiddag gezellig naar m'n vriendin
Oké dat zou mooi zijn, ben je al naar radiologie geweest, of gaat dat morgen gebeuren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hij is niet geperforeerd maar als het een blindedarmontsteking is is het een beginnende. Maar noodzaak om in het ziekenhuis te blijven was er niet dus ik heb sterke pijnstillers meegekregen en ben nu thuis:)
Je bent niet eens meer alone zeur nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was een grapje johjeweet forever alone
ohja sorry was ik vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent niet eens meer alone zeur niet
Nee! Mijn gezichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je schaamt je voor je gezicht?
Gewoon zeggen dat je haar pas een foto gaat geven als zij naaktfoto's geeft en dan hier delen
je hebt haar ook op FB?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee! Mijn gezicht, maar dat is het mysterieuze van het internet, en bovendien moet ik me focussen op dat meisje van vanmiddag
vergeetachtigerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja sorry was ik vergeten
Na aandringen van haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt haar ook op FB?
voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
douchen voor widm of douchen na widm?
#struggles #thughlife
voor dan kan je daarna blijven zittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
#struggles #thughlife
na, anders moet je nu weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
#struggles #thughlife
Wat is haar naamquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
we waren met ze tweeen zo verenigd als de staten
DIE CHICK IN DIE CLIP
kop een trein danquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de school zat…
Ik ben mijn ouders zat…
Ik ben mijn partner zat…
Ik ben mijn werk zat…
Ik ben mezelf zat…
Ik ben de wereld zat…
Ik ben mijn kinderen zat…
dat is kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de school zat…
Ik ben mijn ouders zat…
Ik ben mijn partner zat…
Ik ben mijn werk zat…
Ik ben mezelf zat…
Ik ben de wereld zat…
Als ik in de juiste stemming ben zou ik 'm leuk vindenquote:
Nou jongen ik zal zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de school zat…
Ik ben mijn ouders zat…
Ik ben mijn partner zat…
Ik ben mijn werk zat…
Ik ben mezelf zat…
Ik ben de wereld zat…
maar hij is leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik in de juiste stemming ben zou ik 'm leuk vinden
jaha hij is ok. maar ik luister nu even mooie muziek, dus later, als ik weer commerciele troep ga luisteren ga ik deze nog ns luisterenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
jaha hij is ok. maar ik luister nu even mooie muziek, dus later, als ik weer commerciele troep ga luisteren ga ik deze nog ns luisteren
Mijn nieuwe levensmissiequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik kan haar ook niet vinden
hahahahaha baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Taexon het volgende:
Speltip 12: Kan je geen keuzes maken... verplaats het probleem naar iemand anders en laat die kiezen
Ja van een vriendin was hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
oeh cool weet je al van wie het is?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik had de leipe mocro flavour op cd gekocht vroeger
Ja, al een echo gehad maar moet morgen weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké dat zou mooi zijn, ben je al naar radiologie geweest, of gaat dat morgen gebeuren?
Leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja van een vriendin was hetDacht ik al wel hoor, maar het was wel grappig
Zelfde verwacht ik van jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het vind stuur haar dan door
40+quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
chagrijnige verzuurde mensen horen niet in JNG, die horen in OUD fzo
Ach zo heb ik ook een album van Basshunter gekocht, toen met Boten Anna.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gewoon een zieke track toen je nog 13 was
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Taexon ook? Begrijpelijk wel.
Nee grapje G
Boten Annaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een album van Basshunter gekocht, toen met Boten Anna.
de ochtendshowquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
Hierdoor moest ik bijna huilen van het lachen in de auto vanochtend....
Yup ik was melig al zo vroeg
wiezdatquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik had ooit bijna iets van Fresku gekocht![]()
![]()
__
nee, ik luister niet naar NLs talige kutrappers.quote:
kutaccent komt ie uit brabant ofzeuhquote:
quote:
Hi5 bàCkquote:
Nee maar wel naar fucking top 40 muziek _____!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, ik luister niet naar NLs talige kutrappers.
kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Supersof, je kent Harlem Shake wel/ Wat vind je van deze remix met Azealia Banks?
Ik vind P!NK, Beyoncé, Maroon5 beter dan ene fresku.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar wel naar fucking top 40 muziek _____!
Altijd muziekrellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
altijd muziek hier
Lekker gedouchet?
voor jullie om over te rellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Muziek is gewoon een leuk onderwerp
true storyquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
voor jullie om over te rellen
'JA MAAR JIJ LUISTER TOP40!'
'JA MAAR WIE IS KUT COBAN?'
Kut coban, nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las vannacht ook met plezier meequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar Kurt niet kennenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was erg leuk ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik las vannacht ook met plezier mee
DSquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar Kurt niet kennen
heb ik de grote rellen gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was erg leuk ja.Twee rellen tegelijk ook
wie heet er nou kut coban dan xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet laten merken aan Fok-it
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
heb ik de grote rellen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |