Zelf koken danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
alles wat mijn ouders koken is viesze kunnen het niet
Ja probleem isquote:
Dat is wel een beetje raar danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja probleem isik kan wel redelijk koken en zo. Maar als ik zelf kook wil ik het niet meer opeten
dan lust ik het niet meer of zo. JA IK BEN RAAR.
waaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
@pizza ja hoor en met jou?
Ik heb trouwens een bijbaan
AHquote:
ik weet het nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar dan
Misschien doe je iets verkeerd
Mwa niet geweldig ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
@pizza ja hoor en met jou?
Ik heb trouwens een bijbaan
Eten is goed voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet het nietmaar ik houd sowieso niet echt van eten
caisserequote:
Gewoon de tekst van Willem Kanon aanpassen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan totaal niet dichten, ik weet het
I knowquote:
Ik vergeet altijd om te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I knowhet is ook niet echt dat ik heel dun wil zijn of wil afvallen of zo
maar ik vind eten niet leuk of zo
![]()
![]()
of zo. Ja.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald,
Bier geeft plezier
Zoals Hertog Jan zegt: "Uit liefde voor bier"
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
Tuurlijk gaan wij daten VA maar Beach is gewoon ook mijn eeuwige liefde
Op naar de volgende, maatquote:
nu weet ik meteen hoe je over me denktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent opeens zoveel minder nu je bij de AH werkt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de volgende, maat
En dat ook jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd om te etenvandaag was ik alleen thuis en dan eet ik als ontbijt ijs ofzo
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent opeens zoveel minder nu je bij de AH werkt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Bier ik houd van jou.
Je bent voor altijd mijn vrouw.
Geen gemieter,ook al is het een halve liter.
Wat nouquote:
Bij jou maakt het me niet uit hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu weet ik meteen hoe je over me denkt
Thanks!quote:
want ik ben al minder? Hmm hmm hmm?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij jou maakt het me niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |