Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik vanaf 28 juli 2012 1.53 km in 13:29, 8:48 m/km Spierpijn toen
27 Januari 2012, 3.11km 25:31 Ongeveer 700km gelopen sindsdien. Vandaag nieuwe schoenen gescoord Asics Kayano 18 White/Onyx/Gold in de winkel bevielen ze goed. Hopen dat de blaren nu verleden tijd zijn.
een schema is geen verplichting maar een handleiding.... je kunt er, als bijv. de omstandigheden bar en boos zijn prima een keertje in schuiven. strompelend over gladde wegen heeft imo minder waarde qua trainen dan een dagje overslaan en dan de volgende dag wel goed lopen
Je hebt gelijk, niets moet, maar ik heb toch net gelopen (6,4 km). Wel m'n route aangepast en op laag tempo, maar dat lag sowieso al in de planning. Was goed te doen op een gestrooid en redelijk lang fietspad hier vlakbij en het was gelukkig zo goed als droog.
ik hoop het! maar even googlen hoeveel 80+ers er nog hardlopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
eergisteren twee uur langlauftrainin erop zitten. en gister een 7 km tempoloop in 37.43 zo dat ging echt lekker! zonnetje, 3 graden, geen wind, goede benen en een lief wit loopmaatje!
en vandaag een goed uur gewandeld in de sneeuw.
nog geen anderhalve week meer tot D-week! zaterdag naar de Vasa-sport winkel om een trainingsbroek te halen en misschien nog een jasje.
Helemaal vergeten te vertellen. Gisteren voor het eerst mee getraind met loopgroep. Heb nu weer spierpijn in spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had..... Maar was fun en zeker voor herhaling vatbaar. Meteen al handige tips gehad.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
* Quoi heeft even niet teruggelezen Wat heb je besloten Jump?
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef winterstorm666 het volgende: eergisteren twee uur langlauftrainin erop zitten. en gister een 7 km tempoloop in 37.43 zo dat ging echt lekker! zonnetje, 3 graden, geen wind, goede benen en een lief wit loopmaatje!
en vandaag een goed uur gewandeld in de sneeuw.
nog geen anderhalve week meer tot D-week! zaterdag naar de Vasa-sport winkel om een trainingsbroek te halen en misschien nog een jasje.
Lekker loopje. Keep up the good work Heb je al ideeen voor erná? Je bent er zo naartoe aan het trainen!
dat de marathon van leiden die dit jaar door mijn geboortedorp komt te vroeg valt om nu nog voor te gaan trainen
Als kind op zaterdag met mijn ouders en de hond rondjes in het bos. Ik denk dat ik 10 was toen ik voor het eerst meeging en 12 toen het echt regelmatig was. Daarna heb ik een tijd vooral andere sporten gedaan. In mijn studententijd werd ik echt fanatiek. Dagelijks rennen, soms twee keer per dag maar wel altijd recreatief en kortere afstanden. 5 km was de standaard. Langere afstanden is eigenlijk pas iets van de laatste 8 jaar.
Lekker loopje. Keep up the good work Heb je al ideeen voor erná? Je bent er zo naartoe aan het trainen!
nee concreet weet ik het nog niet. wel een paar ideen. veel hardlopen en rolskieen oppakken. toewerken naar een HM. een canicross, de zevenheuvelenloop. en daarna het sneeuwseizoen weer in denk ik! het bevalt me zo goed om lekker bezig te zijn. mag mijn lijf ook steeds meer. strakker, meer op gewicht. energieker.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
dat de marathon van leiden die dit jaar door mijn geboortedorp komt te vroeg valt om nu nog voor te gaan trainen
Ah, Roelofarendsveen! Had dat wel voorbij zien komen. Als die elk jaar dezelfde route heeft (?) is er altijd wel een jaar waarin dit wel kan gaan lukken in de toekomst
Ah, Roelofarendsveen! Had dat wel voorbij zien komen. Als die elk jaar dezelfde route heeft (?) is er altijd wel een jaar waarin dit wel kan gaan lukken in de toekomst
afgelopen ja(a)r(en) waren het 2 rondjes van 21 km
Sinds maart 2011. Na afloop belde ik m'n ouders omdat ik zó trots was dat ik wel 3 minuten achter elkaar kon hardlopen, en in totaal wel 12 Wel wat dipjes gehad in de tussentijd. Ergens halverwege m'n scriptie zat ik opeens nog maar op 1x in de 3 weken in plaats van 3 keer in de week
14 januari 2013 2 km lopen - wandelen met Evy Hield nog geen stats bij behalve afstand. Ik had tijdens al spierpijn in mijn kuiten en scheenbeen Maar nu ben ik vier weken verder en heb ik bijna geen last meer van mijn spieren tijdens of na het lopen.