Welk jaar was het toen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef marcie216 het volgende:
Eigenlijk geen idee meer of het DS of GB was. Volgens mij GB, waren de 3 start pokemons hetzelfde want dan weet ik het misschien
dat krijg je met apple he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als hij in de app store te koop was.. Hij heeft geen nintendo ds ofzo..
Nee hoor. ROMS van normaal te kopen software is zo illegaal als wat. Niets grijs aan. Dus praten we er hier niet over. Homebrew is een deurtje verderop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
rom is niet illegaalhet is meer een grijs gebied.
quote:
Ja, even naar een winkel gehobbeld met Black en met White 2quote:
GMquote:
Voor eigen gebruik is het compleet legaal. Ook is een extra kopie voor jezelf legaal. het is alleen illegaal als je het gebruikt voor commerciële doeleinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. ROMS van normaal te kopen software is zo illegaal als wat. Niets grijs aan. Dus praten we er hier niet over. Homebrew is een deurtje verderop.
Onzin, dat is bij films en muziek. Gewoon kappen, dank.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik is het compleet legaal. Ook is een extra kopie voor jezelf legaal. het is alleen illegaal als je het gebruikt voor commerciële doeleinden.
Eh nee, want je loopt onzin te verkondigen. Zo lang je het orginele kopie nog hebt, is het compleet legaal om voor jezelf een extra kopie te maken. Dat geldt voor alle software. Je moet alleen aan kunnen tonen dat jij over de orginele kopie beschikt, en niemand kan dat controleren. Dus het downloaden is an sich compleet legaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, dat is bij films en muziek. Gewoon kappen, dank.
Je zit ernaast. Maar hier wat leesvoer:quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Eh nee, want je loopt onzin te verkondigen. Zo lang je het orginele kopie nog hebt, is het compleet legaal om voor jezelf een extra kopie te maken. Dat geldt voor alle software. Je moet alleen aan kunnen tonen dat jij over de orginele kopie beschikt, en niemand kan dat controleren. Dus het downloaden is an sich compleet legaal.
En dat is zo in Nederland, dat ze in amerika er anders over denken hebben we niets mee te maken.
Dus praat vooral de piraterijsites na, maar het klopt niet wat je zegt. Dit is gewoon bij Nederlandse wet geregeld. Niets te maken met Amerika.quote:Computerprogramma's
In tegenstelling tot bijvoorbeeld teksten, films, foto’s en muziek vallen auteursrechtelijk beschermde computerprogramma’s (zoals software en games) buiten de regeling inzake de privé-kopie. Voor computerprogramma’s is een apart hoofdstuk in de Auteurswet opgenomen (zie hoofdstuk VI van de Auteurswet). De wet voorziet in die specifiek voor computerprogramma’s geldende regeling niet in een uitzondering op het auteursrecht om zonder toestemming een privé-kopie daarvan te mogen maken. Sterker nog, de wet bepaalt uitdrukkelijk dat de privé-kopie regeling in de artikelen 16b en 16c niet van toepassing is op computerprogramma’s. U mag daarvan dus geen kopieën maken, tenzij u daartoe toestemming van de rechthebbende op het computerprogramma zou hebben verkregen. Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.
Ik ben hier in geen jaren geweest.quote:
Heb je een mewtwo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:40 schreef SGYENZO het volgende:
Als iemand een Pokémon wilt, wat voor game dan ook, ik geef! (Wel Gen IV en later, online ruilen.)
volgens mij is er nu geen wifi-event, dus dat zou kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
De event pokemon krijgen via wifi lukt me niet.
Iemand,hier nog meer problemen mee? Dat paardje lukte me wel.
Zekers, zeg maar de moves/shiny of niet/levelquote:
Dat is júist leuk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, hacked stuff, nee, dan is het niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |