abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2013 @ 01:10:23 #76
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_123102999

Eigenlijk precies het omgekeerde van het topic-onderwerp, desondanks zeer vermakelijk.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_123104066
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:10 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk precies het omgekeerde van het topic-onderwerp, desondanks zeer vermakelijk.
_O- _O-
pi_123105674
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ja hoor, 2 relaties aan FOK! overgehouden.
Tegelijk? Dan is het wel een groot succes ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_123107235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef pl4kkie het volgende:
Tvp. Heb ook nog een leuk verhaal. Morgen even typen
Ben benieuwd!
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:10:29 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123107265
krijgen we trouwens op FOK! nog iets te zien over het eindproduct?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123108499
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef Re het volgende:
krijgen we trouwens op FOK! nog iets te zien over het eindproduct?
Natuurlijk niet Re.

KLB / Mensen met kutonderzoeken op FOK!

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_123108963
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef Djibril het volgende:
Zijn er ook succesvolle verhalen?
:Y
Mijn eerste internetrelatie duurde 8 jaar.

Nu heb ik iemand leren kennen via fok :)

Ook vriendschappen aan fok overgehouden.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_123109310
Valt me wel op dat er zoveel relaties zijn ontstaan via Fok. Ik heb serieus nog nooit iemand ontmoet via dit forum. Ook niet gewoon vriendschappelijk en dat terwijl ik hier al ruim 3 jaar actief ben. Moet je soms een actief SC'er zijn voordat dat soort meets je in de schoenen worden geworpen?

Of werkt dat fobo/DM-hosselen wat veel gasten hier doen soms echt? :') Kan me niet voorstellen dat de dames hier daar zo gevoelig voor zijn
pi_123109504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
Valt me wel op dat er zoveel relaties zijn ontstaan via Fok. Ik heb serieus nog nooit iemand ontmoet via dit forum. Ook niet gewoon vriendschappelijk en dat terwijl ik hier al ruim 3 jaar actief ben. Moet je soms een actief SC'er zijn voordat dat soort meets je in de schoenen worden geworpen?

Of werkt dat fobo/DM-hosselen wat veel gasten hier doen soms echt? :') Kan me niet voorstellen dat de dames hier daar zo gevoelig voor zijn
Voornamelijk door meets die ontstaan zijn in sc's bij mij inderdaad :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:16:06 #85
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_123109540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef GlenSpey het volgende:

Haha af en toe werkt het ja. Ooit een keer iemand gemeet, en ken ook wel mensen die er inderdaad een relatie aan over houden :P
pi_123109870
Grappig. Ik heb op heel veel verschillende manieren via internet vriendinnetjes weten te krijgen. Te weten:

- Via een profielensite a la Hyves, alleen was het meer een soort voorloper daarvan.
- Via een site waar je kon chatten.
- Via een IRC-platform wat was aangesloten bij een online browsergame waar ik toevallig zelf admin van was.
- Via een MMORPG (World of Warcraft, ja echt :P)
- Via een datingsite (3 stuks, waarvan het er met 2 echt iets is geworden en waarvan er 1 nu mijn huidige vriendin is).

Maar via een forum a la Fok is t me nog nooit gelukt. Ik vind al gauw dat veel heren het hier nogal overdrijven. Dat meisjes met foto's werkelijk ondergespammed worden met PM's en foboberichten. Dan denk ik van joh komop, de wanhoop druipt er vanaf :') maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen hier die erin trappen :P
pi_123110628
Ooit maanden met een meid gechat via de msn, gebeld, etc maar er kwam nooit een IRL date.

Leek enorm te klikken van beide kanten maar elke keer als het op een date uit zou lopen werd er op het laatste moment afgezegd, zelfs een keer gebeurt dat ik stond te wachten en dat ze niet kwam opdagen zogenaamd omdat ze het niet aandurfde.

Na een maand of 2 begon ik argwaan te krijgen en toen ik kleine leugens ondekte (zo zouden haar ouders op een avond naar Amerika vliegen met KLM, bleek er helemaal geen vlucht naar Amerika te gaan die avond), Op een gegeven moment ben ik eea gaan traceren en kwam ik erachter dat het ip adres vanaf waar zij mailde van een MBO school was in de Achterhoek, terwijl ze aangaf op de universiteit in Maastricht te zitten.

Uiteindelijk na nog een tijdje het spel meegespeeld te hebben heb ik haar geconfronteerd met mijn bevindingen en nooit meer iets van haar gehoord.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_123111418
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef FrankV34 het volgende:
Ooit maanden met een meid gechat via de msn, gebeld, etc maar er kwam nooit een IRL date.

Leek enorm te klikken van beide kanten maar elke keer als het op een date uit zou lopen werd er op het laatste moment afgezegd, zelfs een keer gebeurt dat ik stond te wachten en dat ze niet kwam opdagen zogenaamd omdat ze het niet aandurfde.

Na een maand of 2 begon ik argwaan te krijgen en toen ik kleine leugens ondekte (zo zouden haar ouders op een avond naar Amerika vliegen met KLM, bleek er helemaal geen vlucht naar Amerika te gaan die avond), Op een gegeven moment ben ik eea gaan traceren en kwam ik erachter dat het ip adres vanaf waar zij mailde van een MBO school was in de Achterhoek, terwijl ze aangaf op de universiteit in Maastricht te zitten.

Uiteindelijk na nog een tijdje het spel meegespeeld te hebben heb ik haar geconfronteerd met mijn bevindingen en nooit meer iets van haar gehoord.
Kende je iemand op die school? Of was het gewoon een totaal onbekend persoon?
pi_123116377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
Maar via een forum a la Fok is t me nog nooit gelukt. Ik vind al gauw dat veel heren het hier nogal overdrijven. Dat meisjes met foto's werkelijk ondergespammed worden met PM's en foboberichten. Dan denk ik van joh komop, de wanhoop druipt er vanaf :') maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen hier die erin trappen :P
Oh, mooi, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Ja, ik generaliseer.
pi_123116674
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef FrankV34 het volgende:

In vermomming? Met verborgen camera?

pi_123116826
quote:
Ik vind al gauw dat veel heren het hier nogal overdrijven. Dat meisjes met foto's werkelijk ondergespammed worden met PM's en foboberichten. Dan denk ik van joh komop, de wanhoop druipt er vanaf :') maar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen hier die erin trappen :P
Heren? Kinderen bedoel je.

Dit soort figuren zie ik altijd voor me bij overmatig geslijm op een fobo e.d.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123119824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

In vermomming? Met verborgen camera?

[ afbeelding ]
hahah nee toen ze me probeerde de zoveelste leugen voor te schotelen toen we elkaar spraken was ik het beu en heb ik haar verteld dat ik al lang door had dat het allemaal nep was.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef CatfishNL het volgende:

[..]

Kende je iemand op die school? Of was het gewoon een totaal onbekend persoon?
Nope. Woon zelf niet in de Achterhoek. Maastricht is voor mij een stuk dichter bij ;)
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:06:15 #93
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_123131521
quote:
Grappig. Ik heb op heel veel verschillende manieren via internet vriendinnetjes weten te krijgen. Te weten:

- Via een profielensite a la Hyves, alleen was het meer een soort voorloper daarvan.
- Via een site waar je kon chatten.
- Via een IRC-platform wat was aangesloten bij een online browsergame waar ik toevallig zelf admin van was.
- Via een MMORPG (World of Warcraft, ja echt :P)
- Via een datingsite (3 stuks, waarvan het er met 2 echt iets is geworden en waarvan er 1 nu mijn huidige vriendin is).

Een vriend van me heeft wel eens een Zweedse chick geneukt die hij heeft ontmoet via World of Warcraft :') :D Terwijl haar vriend toen gewoon met haar thuis was.
Deathlift or Die.
pi_123132410
Via fok, maanden op fora geflirt (ik hield de boot een beetje af) , gechat en toen een afspraak. Helemaal goed.
We zijn 4 jaar samen geweest. *;
Daar denk ik even over na
pi_123132897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heren? Kinderen bedoel je.

Dit soort figuren zie ik altijd voor me bij overmatig geslijm op een fobo e.d.

[ afbeelding ]
Ja precies. Zijn altijd de kutblagen of de zolderautisten die vooraan de rij staan. Reageren vaak nog jaloers ook als ze niet de enige zijn en zijn boos en beledigd als ze terug op de plaats worden gezet ____________ :') !

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft wel eens een Zweedse chick geneukt die hij heeft ontmoet via World of Warcraft :') :D Terwijl haar vriend toen gewoon met haar thuis was.
Die vriend was gewoon thuis? Wat was de deal een ritje op z'n vriendin in ruil voor een legendary mount ofzo? :')
pi_123139793
Nadat ik mijn studie had afgerond en nog steeds single was was mijn eerste internet-date een catfish, al bestond ze dan wel in het echt - denk ik. We hebben een half jaar msn-relatie gehad, en ik heb er al die tijd niet in het echt gezien. Uiteindelijk - na de zoveelste leugen om niet te hoeven afspreken - heb ik het uitgemaakt.

Ik denk dat ze veel lelijker was dan de foto's die ze me liet zien. Maar ik weet het niet zeker, ik heb wel telefonisch contact met haar gehad, dus ik weet in ieder geval (vrijwel) zeker dat het wel een vrouw was. Wellicht kickte ze op aandacht..., harde les.
pi_123141561
Meer informatie op www.stop-scammers.com

http://nl.wikipedia.org/wiki/Romantische_fraude

In Belgie hebben ze er al een heel programma aan gewijd: Exotische liefde
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_123147204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef jaha het volgende:
Nadat ik mijn studie had afgerond en nog steeds single was was mijn eerste internet-date een catfish, al bestond ze dan wel in het echt - denk ik. We hebben een half jaar msn-relatie gehad, en ik heb er al die tijd niet in het echt gezien. Uiteindelijk - na de zoveelste leugen om niet te hoeven afspreken - heb ik het uitgemaakt.

Ik denk dat ze veel lelijker was dan de foto's die ze me liet zien. Maar ik weet het niet zeker, ik heb wel telefonisch contact met haar gehad, dus ik weet in ieder geval (vrijwel) zeker dat het wel een vrouw was. Wellicht kickte ze op aandacht..., harde les.
:')

Laat maar...

[ Bericht 17% gewijzigd door Sekhmet op 21-02-2013 01:24:06 ]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 03:21:47 #99
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123193048
Geen nep-relatie, wel een keer een vriendschap opgebouwd met een gozer die zich online voordeed als "normaal" persoon en toen compleet gestoord bleek te zijn.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 03:29:21 #100
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123193077
Was trouwens via Last.FM. Hij studeerde zogenaamd aan mijn universiteit en deed daar zijn afstudeerscriptie, maar hij vermeed afspreken. Dat, terwijl we echt heel erg in de buurt van elkaar zouden wonen. Toen we elkaar eindelijk zagen keek hij echt vreemd uit zijn ogen, stonk naar drank en had sowieso een rare uitstraling over zich. Hij bleek toen achteraf bij zijn ouders te wonen in een of ander vreemd dorp, dat van de studie klopte wel maar hij had al jaren geen colleges meer gevolgd. Maar dat was niet echt een catfish. Wel de zoveelste gestoorde gek die ik online heb leren kennen. Daarom doe ik dus nooit aan online daten, want al wil je gewoon een vriendschap opbouwen, dan is 9/10 gewoon gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')