Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
En wat nou als ik een project moet doen, word ik dan ook afgebrand?
Waarom zou je de waarheid niet een beetje kunnen verdraaien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gebruikte bronnen:
Ervaringen van users op het FOK! forum
Staat vast heel goed op je verslag ja
Je zou er van kunnen maken "door een digitale enquete te verspreiden via de grootste online community van Nederland", maar dan is ook al vrij snel duidelijk om welke website het gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom zou je de waarheid niet een beetje kunnen verdraaien?
Ik bedoel nog een beetje meer verdraaienquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou er van kunnen maken "door een digitale enquete te verspreiden via de grootste online community van Nederland", maar dan is ook al vrij snel duidelijk om welke website het gaat natuurlijk.
Je bedoelt liegen? Dat mag niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik bedoel nog een beetje meer verdraaien
Van autisten tot genieënquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:30 schreef mvdejong het volgende:
Het probleem is natuurlijk wel dat je moet kunnen verantwoorden hoe de samenstelling van het geenqueteerde publiek (dus : de opbouw van het bestand van Fok!kers), en de Fok!kers die daadwerkelijk reageren, verschilt van de opbouw van de Nederlandse samenleving, danwel de doelgroep waarop het onderzoek wordt geacht zich te richten.
Niet liegen, gewoon wat verborgen houden en het anders formuleren zodat het lijkt alsof je echt moeite hebt gedaan of de straat bent op gegaanquote:
Mijn eerste jaar is alweer 18 jaar geledenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:29 schreef ZarB het volgende:
Ts heeft net z'n eerste semester van z'n eerste jaar uni afgerond en wil nu zijn enorme kennis over onderzoeken tentoonstellen?
Het is met name debiel omdat het onderzoek juist gaat over neppe internetprofielen. Hoe weet je zo zeker dat de verhalen van FOK!ers echt zijn danquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gebruikte bronnen:
Ervaringen van users op het FOK! forum
Staat vast heel goed op je verslag ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |