Ja, via FOK! een hele goede vriendschap gekregen met een FOK!'ster.quote:
Zelfde hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben nu ook wel heel voorzichtig geworden idd, ik vertrouw niemand meer zo snel online.
Het blijkt dus best wel regelmatig voor te komen! Van mensen die doen alsof ze iemand anders zijn tot mensen die complete fake families aanmaken (zoals in de Catfish film). Gary_Oak, als je erover wilt vertellen, hoe werd jij genept?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Zelfde hier.Het is dat ik die FOK!'ster eerder ken voordat ik genept werd, anders zou ik nooit mijn contactgegevens aan haar durven geven.
Het komt toch best vaak voor dat FOKkers een relatie aangaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn ook relaties hier ontstaan, dus het kan prima. Alleen komt het volgens mij niet zo vaak voor.
Er komt een beetje een patroon naar voren, telkens als iemand met zijn online relatie wil afspreken, bedenkt die relatie een enorm uitgebreid verhaal waardoor de afspraak niet door kan gaan. Net als hier, met die verkrachting. Ongelooflijk dat mensen daar zo om liegen! Heb je haar na die tweede keer afspreken nooit meer gesproken? Kwam ze gewoon nooit meer online? Toch jammer dat je er nooit achter bent gekomen wie het nou echt was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Toen ik 18 jaar was woonde ik een tijde op mijzelf op een soort van kamertraining. Internet was toen nog redelijk nieuw (2001) Ik had een meisje/vrouw ontmoet via een chatbox van Ilse en we zaten veel op msn en belden elke dag minstens 2 uur lang.
Zij beweerde een juffrouw te zijn op een school en daarnaast werkte ze als danseres in achtergrondkoortjes van o.a. Froger en ander Nederlandstalig volk en liet hier ook foto's van zien.
Toen ik jarig was stuurde ze mij een mega-lieve kaart met daarbij een echt gouden kettinkje. Ik was door het dolle heen. Echter had zij (achteraf) veel vreemde verhalen rondom het afspreken.
Zo zouden wij meeten in Rotterdam en wa tgaan drinken/eten ergens echter kwam zij niet opdagen. Ze beweerde dat ze verkracht was door iemand en dat ze aangifte ging doen en een Aids-test. De naïeve lul die ik toen was geloofde dit allemaal en leefde intens met haar mee. Toen ze voldoende herstelt zou zijn van di verkrachting zouden we 3 maanden later wederom afspreken. Echter kwam zij toen niet opdagen en heb ook nooit meer iets van haar gehoord.
Al baalde ik enorm toch was het een wijze les als het gaat om dit soort zaken via internet niet al te serieus te nemen
Compleet met gouden ketting, wat bezielt zo iemand hèquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Toen ik 18 jaar was woonde ik een tijde op mijzelf op een soort van kamertraining. Internet was toen nog redelijk nieuw (2001) Ik had een meisje/vrouw ontmoet via een chatbox van Ilse en we zaten veel op msn en belden elke dag minstens 2 uur lang.
Zij beweerde een juffrouw te zijn op een school en daarnaast werkte ze als danseres in achtergrondkoortjes van o.a. Froger en ander Nederlandstalig volk en liet hier ook foto's van zien.
Toen ik jarig was stuurde ze mij een mega-lieve kaart met daarbij een echt gouden kettinkje. Ik was door het dolle heen. Echter had zij (achteraf) veel vreemde verhalen rondom het afspreken.
Zo zouden wij meeten in Rotterdam en wa tgaan drinken/eten ergens echter kwam zij niet opdagen. Ze beweerde dat ze verkracht was door iemand en dat ze aangifte ging doen en een Aids-test. De naïeve lul die ik toen was geloofde dit allemaal en leefde intens met haar mee. Toen ze voldoende herstelt zou zijn van di verkrachting zouden we 3 maanden later wederom afspreken. Echter kwam zij toen niet opdagen en heb ook nooit meer iets van haar gehoord.
Al baalde ik enorm toch was het een wijze les als het gaat om dit soort zaken via internet niet al te serieus te nemen
Hoe wist je dat hij zich voordeed als meisje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Northside het volgende:
Een enthousiast gamer die ik vroeger kende deed zich in mmorpg's voor als meisje om makkelijker dingen gedaan te krijgen. Na een paar jaar in dezelfde guild had hij ook een heel web van leugens om zich heen geweven, compleet met foto's van zijn zus en alles. En iedere keer maar smoezen verzinnen om niet naar de meets te hoeven komen. Trieste bedoening was dat.
Ik speelde dat spel ook, al was het dan een stuk minder fanatiek. Maar toen bleek dat we af en toe met dezelfde mensen te maken hadden kreeg ik hele instructies over wat wel en niet gezegd kon worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef CatfishNL het volgende:
Hoe wist je dat hij zich voordeed als meisje?
Haha bij zo'n Surinaams goudwinkeltje nog wel 90 euro voor gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Compleet met gouden ketting, wat bezielt zo iemand hè
laat me raden: ketting verkocht voor 450 euro?![]()
Ik heb mijn vriendin via Fok! ontmoet.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:10 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk precies het omgekeerde van het topic-onderwerp, desondanks zeer vermakelijk.
Tegelijk? Dan is het wel een groot succesquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja hoor, 2 relaties aan FOK! overgehouden.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef pl4kkie het volgende:
Tvp. Heb ook nog een leuk verhaal. Morgen even typen
Natuurlijk niet Re.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef Re het volgende:
krijgen we trouwens op FOK! nog iets te zien over het eindproduct?
quote:
Voornamelijk door meets die ontstaan zijn in sc's bij mij inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
Valt me wel op dat er zoveel relaties zijn ontstaan via Fok. Ik heb serieus nog nooit iemand ontmoet via dit forum. Ook niet gewoon vriendschappelijk en dat terwijl ik hier al ruim 3 jaar actief ben. Moet je soms een actief SC'er zijn voordat dat soort meets je in de schoenen worden geworpen?
Of werkt dat fobo/DM-hosselen wat veel gasten hier doen soms echt?Kan me niet voorstellen dat de dames hier daar zo gevoelig voor zijn
Haha af en toe werkt het ja. Ooit een keer iemand gemeet, en ken ook wel mensen die er inderdaad een relatie aan over houdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
Valt me wel op dat er zoveel relaties zijn ontstaan via Fok. Ik heb serieus nog nooit iemand ontmoet via dit forum. Ook niet gewoon vriendschappelijk en dat terwijl ik hier al ruim 3 jaar actief ben. Moet je soms een actief SC'er zijn voordat dat soort meets je in de schoenen worden geworpen?
Of werkt dat fobo/DM-hosselen wat veel gasten hier doen soms echt?Kan me niet voorstellen dat de dames hier daar zo gevoelig voor zijn
Kende je iemand op die school? Of was het gewoon een totaal onbekend persoon?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef FrankV34 het volgende:
Ooit maanden met een meid gechat via de msn, gebeld, etc maar er kwam nooit een IRL date.
Leek enorm te klikken van beide kanten maar elke keer als het op een date uit zou lopen werd er op het laatste moment afgezegd, zelfs een keer gebeurt dat ik stond te wachten en dat ze niet kwam opdagen zogenaamd omdat ze het niet aandurfde.
Na een maand of 2 begon ik argwaan te krijgen en toen ik kleine leugens ondekte (zo zouden haar ouders op een avond naar Amerika vliegen met KLM, bleek er helemaal geen vlucht naar Amerika te gaan die avond), Op een gegeven moment ben ik eea gaan traceren en kwam ik erachter dat het ip adres vanaf waar zij mailde van een MBO school was in de Achterhoek, terwijl ze aangaf op de universiteit in Maastricht te zitten.
Uiteindelijk na nog een tijdje het spel meegespeeld te hebben heb ik haar geconfronteerd met mijn bevindingen en nooit meer iets van haar gehoord.
Oh, mooi, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
Maar via een forum a la Fok is t me nog nooit gelukt. Ik vind al gauw dat veel heren het hier nogal overdrijven. Dat meisjes met foto's werkelijk ondergespammed worden met PM's en foboberichten. Dan denk ik van joh komop, de wanhoop druipt er vanafmaar blijkbaar zijn er toch veel vrouwen hier die erin trappen
In vermomming? Met verborgen camera?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef FrankV34 het volgende:
Ooit maanden met een meid gechat via de msn, gebeld, etc maar er kwam nooit een IRL date.
Leek enorm te klikken van beide kanten maar elke keer als het op een date uit zou lopen werd er op het laatste moment afgezegd, zelfs een keer gebeurt dat ik stond te wachten en dat ze niet kwam opdagen zogenaamd omdat ze het niet aandurfde.
Na een maand of 2 begon ik argwaan te krijgen en toen ik kleine leugens ondekte (zo zouden haar ouders op een avond naar Amerika vliegen met KLM, bleek er helemaal geen vlucht naar Amerika te gaan die avond), Op een gegeven moment ben ik eea gaan traceren en kwam ik erachter dat het ip adres vanaf waar zij mailde van een MBO school was in de Achterhoek, terwijl ze aangaf op de universiteit in Maastricht te zitten.
Uiteindelijk na nog een tijdje het spel meegespeeld te hebben heb ik haar geconfronteerd met mijn bevindingen en nooit meer iets van haar gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |