Nope, niet bekend mee. Ik heb ze trouwens eerst ook goedkoop gezien op http://www.littlewoodseurope.com/ maar de webshop is gesloten...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand bekend met deze site? Staan nog rode Roshe's voor $95... Niet duur.
http://peezykicks.com
Flyknits voor 135 dollar? Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
Vreemd toch? Hoewel die dingen in de VS maar 160 dollar zijn, dus misschien korting of wat dan ook. Lijkt me sterk dat die al fake te krijgen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Flyknits voor 135 dollar? Ik weet het niet hoor
Ik zou er niet bestellen iigquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
En een enorm bedrag om terug te storten en niet-ontvangen claims :p ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef Bajskorv het volgende:
Gewoon je credit card en adres even sturen via de PM, dan heb je tegen het einde van de week een volledig collectie.
En cutequote:
Ik wil ze alle 4 maar zou ze toch irl willen zien voor ik ze koop. Shape is of tof of fucked up.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
Koop mijn blauwe voor retail
de shape van die nieuwe nb releases beginnen eerst heel goed maar worden steeds slechter naarmate de release nadert![]()
[ afbeelding ]
Dude, cute is the new sexy... Ik haat nooit, ik vind het geweldig dat meeste vaste posters hier een eigen smaak hebben. En die wivah is dope. En cute.quote:
They rock my worldquote:
<3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dude, cute is the new sexy... Ik haat nooit, ik vind het geweldig dat meeste vaste posters hier een eigen smaak hebben. En die wivah is dope. En cute.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
via: Lacebag
Veel beter dan met een free zool. Ben benieuwd hoe ze irl zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor velen een gewilde release, ook met nostalgische waarde. Een beetje zoals de Air Max Light retro's, die gingen ook best hard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die hua's wel dope maar zou ze niet voor full retail kopen.
Fuck my life... De geschiedenis van bajs' schoenenkast.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
kan mij nog herinneren toen ie net uit was, was echt mad jaloers dat sommige gasten Air Huarache's kregen van hun ouders.
Ik moest toen setttlen met een paar Air Huarache Internationals:
[ afbeelding ]
Frustraties kwamen bovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Wat een geweldig verhaal. Ik nomineer je voor de gouden griffel
Hopen dat ze ook ergens in een us7 komen. Hard hard hardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Air Max 93 was echt crazy, maar dat had ik bij de AM95. De originele neon's was echt over de top, ook qua prijs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:29 schreef don-diablo het volgende:
Dit waren de eerste Nikes waarbij ik echt fuck yeah als jochie dacht en me helemaal de (mini) man voelde:
[ afbeelding ]
Alleen dan in junior size met een kleinere air unit en ipv blauwe, rode accenten. Hiervoor geloof ik nog wel wat Nike gehad maar dat kan ik me niet meer herinneren. Deze staan me nog goed bij.
Shit, ik ben duidelijk nog geen matties met Ted. Die kerel reageert traag en lijkt niet echt trek te hebben in mijn pre-orders. Gelijk heeft ie trouwens, ik zou ook liever met mensen werken die ik ken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb net beide huaraches bij ted gereserveerd. Online zijn ze cheaper maar weet niet of ze ergens mijn maat krijgen en of ik tijd heb om ze te kopen.
Het helpt als je bij elke release die je wilt hem als eerste vraagt of die het krijgt en of je kan reserveren. Ik kreeg namelijk dit terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Shit, ik ben duidelijk nog geen matties met Ted. Die kerel reageert traag en lijkt niet echt trek te hebben in mijn pre-orders. Gelijk heeft ie trouwens, ik zou ook liever met mensen werken die ik ken.
Ben nog maar 1 keer in zijn winkel geweest en vond het tof. Jammer dat breda zo ver weg is, goeie shop imo.quote:From: tedepic
Subject: Re: Nike Air Huarache Retro 2013
Grappige is dat je soms lekker gaat en soms niet. Met Ted moet ik in ieder geval nog vaker mailen, met sommige andere shops lig ik lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het helpt als je bij elke release die je wilt hem als eerste vraagt of die het krijgt en of je kan reserveren. Ik kreeg namelijk dit terug.
[..]
Ben nog maar 1 keer in zijn winkel geweest en vond het tof. Jammer dat breda zo ver weg is, goeie shop imo.
Helpt ook dat ik een maat heb die niemand wil dus hij is ook blij dat die van die 40 af is. Die broek is tof.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Grappige is dat je soms lekker gaat en soms niet. Met Ted moet ik in ieder geval nog vaker mailen, met sommige andere shops lig ik lekker
Ik heb er toen wel over nagedacht en toen ik ze toch wilde bestellen was m'n maat weg. Misschien maar goed ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
Toch maar nog een Aros van Norse besteld. Vond de kleur echt dope, en mijn maat lag er nog voor 65 euro met bezorgen. Makkelijk.
[ afbeelding ]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Helpt ook dat ik een maat heb die niemand wil dus hij is ook blij dat die van die 40 af is. Die broek is tof.
Ik ook (31-32) maar dat was er bij Cali niet meer toen ik keek. Of is het bijgevuld in de tussentijd?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.
Ik heb bij Hideout besteld, support your local! Die hadden gisteren nog 32, nu enkel 30 en 34.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook (31-32) maar dat was er bij Cali niet meer toen ik keek. Of is het bijgevuld in de tussentijd?
Ik zit nu rond de 31. Misschien ook maar kijken voor een nieuwe broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.
Zie dat Cali 32 heeft, maar m'n auto is net naar de APK geweest en heb twee dingen moeten laten fixen, dus nu geen geld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb bij Hideout besteld, support your local! Die hadden gisteren nog 32, nu enkel 30 en 34.
Lekker, veel minder dan 32 wordt het bij mij nooit, denk ik. Boeit ook niet, gezond zo. Nog ff wat andere sales checken...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 31. Misschien ook maar kijken voor een nieuwe broek.
Niet mijn ding, maar trek het je niet aan, je moet het zelf mooi vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef Jonathon het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ link | afbeelding ]
My shoes by Osirison, on Flickr
Waar twijfel je nog over?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die veters wel cool, jammer dat ze zo lang zijn.
Ben m'n kamer op aan het ruimen. Nu ook ziek veel kleding gefotografeerd voor de verkoop.
Daarna nog een keertje langs alle schoenen en alle kleding om de knoop door te hakken bij een paar twijfelgevallen en van dat geld kan ik in de tussentijd hoop ik wat andere dingen oppikken
Het levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn paartjes waardoor ik verslaafd () werd is een paar icecreams toen die net uit waren.
Pharrell en snoop dogg in icecreams, dus toen moest ik ze ook hebben.
En ik had ook een keer gehoord dat nike een collabo had met gucci, toen had ik die opgezocht en meteen gekocht. Schoenen waren zo fake als het maar kon maar dat wist ik toen niet en ik en m'n hele school vonden ze super awesome.
/coolstory bro
[ Bericht 32% gewijzigd door Atta-boy op 15-02-2013 19:56:15 ]Faka G
180 vond ik altijd zo baas al kiddo zijnde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef Modus het volgende:
1e Nike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna nog een paar AM1s gehad, toen Stabs, toen180s
en verder o.a. de Huaraches van hierboven, nog een paar 180s, de AM93s die Don postte, Huarache Plus en nog veel meer zoals deze AM1/90 hybrid uit 93 geloof ik.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog steeds maar zijn helemaal vergaan.
Precies dit. Leuke reclame wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Bajskorv het volgende:
Leuk dat Kanye ze aan heeft, maar die Patta's blijven niet echt najs. Vind ik.
Oh thats okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar trek het je niet aan, je moet het zelf mooi vinden.
Ik heb geen idee wat het was verder, dus baseer het verder niet op een merk ofzo. Ben gewoon meer van de runners over het algemeen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:09 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Oh thats oke
Daarom vraag ik een mening, voor een eerlijk antwoord.
De meeste in dit topic zijn ook Nike en NB fan
Ik ook en ook wel wat van de skate schoenen. Ben niet echt fan van een bepaald merk verder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het was verder, dus baseer het verder niet op een merk ofzo. Ben gewoon meer van de runners over het algemeen.
zijn echt nice!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Dunk_High_Undftd by acbs2, on Flickr
Woow... die zijn dope on feet. Nice pick up!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Met jouw size kan je dat doen. Vaak is US 7.5-8 de kleinste size online dus betaal liever wat meer zodat ik zeker weet dat ik ze krijg. Plus ted is tof.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef acbs2 het volgende:
Yup, beide cw's. Ted zou me laten weten hoe ze vielen. Wilde ze ook preorderen in een 10,5 maar die pakt ted zelf lol.
UK zijn ze £85 dus zeker ¤40,- goedkoper dan nl retail dus pak ze wel ergens online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What the hell!![]()
Niet mijn ding, but you wear it wellquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig, ben benieuwd wat je van de tech super vindt. De air max is ook mijn model niet. Zitten leuke tussen maar niet echt voor mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
Bij Size? die AM Light release bekeken, kwam toevallig vandaag uit. Best najs, ook qua materialen. Kan alleen niet wennen aan de AM, ook al droeg ik ze vroeger veel. Voelt nog als een klomp, na al mijn runners, etc.
Morgen even bij andere filiaal die Tech Super proberen in mijn maat, en langs bij The Hideout en Footpatrol.
ATTA!!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef TN-FR het volgende:
Iemand zocht toch nog die converse camo's in kleine maat?
Laat het wel weten, blijft een dope model.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker bezig, ben benieuwd wat je van de tech super vindt. De air max is ook mijn model niet. Zitten leuke tussen maar niet echt voor mij.
Absoluut. Laat maat weten als er nog wat leuks ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laat het wel weten, blijft een dope model.
Ik had het gezien, maar ben al enige tijd klaar met de sale.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Bajskorv het volgende:
By the way, met code "allgone" nu 25% extra korting op alle sale items bij End.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door vault_tec op 16-02-2013 21:02:29 ]
Piet mondriaans zijn juist tof door het materiaal gebruik. Denk ook niet dat je ze goed/tof na kan maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn ook wel dik, eens kijken of ze met die nike custom shoe maker te maken zijn
Ah ok, maarja nergens meer te koop lijkt me ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Piet mondriaans zijn juist tof door het materiaal gebruik. Denk ook niet dat je ze goed/tof na kan maken.
release rond de 2008 of eerder zelfs volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, maarja nergens meer te koop lijkt me ?
Volgens mij 2008 idd. Kon ze destijds halen bij Sparky, maar niet gedaan omdat ze zo snel smerig werden en lastig schoon te houden waren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
release rond de 2008 of eerder zelfs volgens mij.
Waarvoor moest ik een bericht sturen? Weet eigenlijk jou maat ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef don-diablo het volgende:
En dan stuur je niet even een bericht atta?
Die pigs fly had ik zeker gewild of skate mental.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waarvoor moest ik een bericht sturen? Weet eigenlijk jou maat ook nietsorry als ik iets voorbij gelopen ben dat je zocht. Maar had gisteren pas besloten naar Antwerpen te gaan dus kon het niet allemaal navragen enzo
no biggie, zag hem op LB en wachtte tot je thuis was tot die link hier werd gepostquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:57 schreef Atta-boy het volgende:
Is leuk idd.
Ik probeer zelf minder dingen te kopen en alleen dingen te kopen die ik echt heel graag wil.
Dus heb uiteindelijk alleen een telefoon hoesje gekochtwel een coole, dat dan weer wel.
Kon me nog net inhouden met die krampus dunk. Us8 was het kleinste wat ze hadden maar zat door de voering nog best goed, toch maar niet gedaan met pijn in m'n hart.
De camo converse die iemand hier postte meteen gekocht, vond nog een kortingscode voor 20% extra korting![]()
Bedankt voor diegene die hem postte en vault voor de pm.
Vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Welke skate mental waren dat? Zijn er meer geweest door de jaren heen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
Die skate mental vond ik best wel lelijk irl, patent leather en plastic wat er allemaal op zat. Beetje te hoog robocop gehalte.
Weet niet zeker of het skate mental was. Iig een skate magazine oid. Was helemaal wit en leek een beetje op een dunk high gemixt met een af1 high. Met strap en patent/plastic spul. Op de zool was ook spul geschreven enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke skate mental waren dat? Zijn er meer geweest door de jaren heen.
Is skatemental, ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het skate mental was. Iig een skate magazine oid. Was helemaal wit en leek een beetje op een dunk high gemixt met een af1 high. Met strap en patent/plastic spul. Op de zool was ook spul geschreven enzo.
Toch niet bricks en mortar?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee iets anders. Ben er in ieder geval content mee.
Nee, Q. 22ste komt wel nieuwe supreme collectie. Wil ook een supreme pet.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef Atta-boy het volgende:
Jeroenit?![]()
Ik heb btw nieuwe mf dooms nodig. Mf dooms
Lijkt me fijn om in NY te wonen. Supreme met dollar koers is cheap.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef don-diablo het volgende:
Lees je mee bajs? Kun je dan naar de winkel in Londen en caps halen voor sommigen hier.
Q is niet je local man, die gast woont helemaal in Limburgquote:Op zondag 17 februari 2013 11:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, Q. 22ste komt wel nieuwe supreme collectie. Wil ook een supreme pet.
Haha, heb tot nu toe elk shirtje van hem gekocht héhé. Vind zijn tekenstijl tof. Ja, nog niks bekend over die collectie toch?!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Q is niet je local man, die gast woont helemaal in Limburg![]()
Wel cool.
Ben benieuwd naar nieuwe supreme collectie, hoop dat er wat tussen zit.
Had geluk dat ik in engeland was toen die isaac hayes shirtjes en die fuck the rest mutsen dropte. Wil alleen nog een boxlogo hoody en een 5 panel.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:00 schreef Atta-boy het volgende:
Nog niet geloof ik, ben wel benieuwd wat ze gaan droppen. Haat het alleen dat je elke week moet campen online in de hoop dat er tussen zit wat je zoekt.
De 22e ben ik richting NY...quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef don-diablo het volgende:
Lees je mee bajs? Kun je dan naar de winkel in Londen en caps halen voor sommigen hier.
Dat vermoedde ik al. Ben er helaas maar 2 dagen en mijn chick heeft een heel programma. We zullen zien, wil zelf best ook even langs Supreme, Kitk, DQM, etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak van Londen, NYC, iedereen blij.
Truien zijn duur, helaas. Heb mijn supreme trui moeten kopen voor 132 pond in de winkelquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Pedroo het volgende:
Kith vond ik zelf echt heel relaxed. Personeel deed ook relaxed en was super behulpzaam.
Zou zelf ook nog wel een box logo hoodie of shirtje willen en nog een 5 paneltje natuurlijk.
Ouch. Heb alleen een overhemd van Supreme, en dat viel qua prijs (in Tokyo) wel mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Truien zijn duur, helaas. Heb mijn supreme trui moeten kopen voor 132 pond in de winkel
Ik zoek nog steeds de andere 3 1500's. Kan je zelf een foto maken van jouw paar? Benieuwd naar jouw shape.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef Bajskorv het volgende:
Tech Super's gepast, maar er was geen 'chemistry'. Schoen ziet er altijd dope uit, maar vond het voor mezelf niks. Geen idee waarom.
Daarna nog even naar Dover Street Market, redelijk "high end" fashion enzo. Hebben ook klein beetje sneakers, stonden nog Adidas Allegra x Solebox's in verschillende maten... Helaas niet mijn maakt, maar voor de reseller nog wel wat te verdienen daar dus.
Heb zelf nog een paar NB 1500's opgepikt, shape was goed en de CW was dope aan de voet. Erg blij mee.
[ afbeelding ]
Oh, ze hadden die tee's van The Inoue Brothers x Fragment ook hangen. Waren 130 euro, meer dan 50% duurder dan 290sqm... Bizar.
[ afbeelding ]
Nee. Meer geld verdienen, dan heb je tenminste geen probleem om de huur nog te betalen aan het eind van de maand.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Hmm denk dat ik sneakerverslaafd wordt...Het begint onderhand zelfs moeilijk te worden om geen sneakers te kopen. Iemand afkick-tips?
Dit. Voor de rest, leuke dingen > sneakers.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee. Meer geld verdienen, dan heb je tenminste geen probleem om de huur nog te betalen aan het eind van de maand.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit. Voor de rest, leuke dingen > sneakers.
Over shape en zo gesproken. Hoe bevallen je flyknits? Heb je je normale maat genomen (us 11?) of een half maatje kleiner?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
Zal vanavond even kijken. Vond shape zelf wel goed, beter dan mijn paarse paartje, denk ik.
Flyknits nog niet echt gedragen, maar de us11 is daar perfect voor mij. Maar zin om die flyknits te rocken...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Over shape en zo gesproken. Hoe bevallen je flyknits? Heb je je normale maat genomen (us 11?) of een half maatje kleiner?
Ik moet sowieso flyknits een keer gepast hebben. Ben te benieuwd hoe dat zit.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Flyknits nog niet echt gedragen, maar de us11 is daar perfect voor mij. Maar zin om die flyknits te rocken...
Niet meer dan retail hoezo?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Hoeveel zijn die Nike High Dunks *The Thing* van de fantastic four collectie waard?
sellenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn niet meer in de winkel te krijgen. Wil je ze kopen of sellen?
Hangt van de staat af maar zijn volgens mij niet zo gewild. Misschien dat Shooto iets weet wat ik niet weet.quote:
Die zijn Nice zeg, info? Al moet ik zeggen dat ik de gewone zwart witte ook erg tof vind nu ik ze irl icm denim heb gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef acbs2 het volgende:
Over flyknit gesproken, wat een geile schoen in deze cw![]()
[ afbeelding ]
En die rode flyknit chukka gaat niet komen in de EU zoals het er naar uitziet.
Dat wordt prolly ebayen ook ik moet keuzes maken
![]()
![]()
dus ga wss geen hua's kopen. (behalve voor mn vriendin dan lol)
Flyknit is de movement! (behalve de one+ die ik irl nog ff heb bekeken, wat een budschoen is dat)
Doe je jas uit vriend.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:09 schreef vault_tec het volgende:
not sure of het hier al gepost is maar Cpt. ik zie je. supreme blazers 0:19
Zelf al gezocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
Yo, waar kan ik compleet zwarte dunk mids vinden?
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.quote:
Volgens mij bied alleen nike sb dunk mids aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.
Enige wat ik kon vinden maar niet helemaal zwartquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.
Dat zijn geen dunks hé, wel all black.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
Deze vind ik ook wel wat.
[ afbeelding ]
I know. Ik ga binnenkort maar eens langs de Coach.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat zijn geen dunks hé, wel all black.
vind de flyknit lunar1+ wel goed voor hardlopen tov de Lunarglide+ 4quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef acbs2 het volgende:
Over flyknit gesproken, wat een geile schoen in deze cw![]()
[ afbeelding ]
En die rode flyknit chukka gaat niet komen in de EU zoals het er naar uitziet.
Dat wordt prolly ebayen ook ik moet keuzes maken
![]()
![]()
dus ga wss geen hua's kopen. (behalve voor mn vriendin dan lol)
Flyknit is de movement! (behalve de one+ die ik irl nog ff heb bekeken, wat een budschoen is dat)
wat de gek voor geeft, de pack lag nog bij FL in de sale. Qua CW is ie wel nice maar geen limited release oid.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Hoeveel zijn die Nike High Dunks *The Thing* van de fantastic four collectie waard?
Hardlopen in runnersquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind de flyknit lunar1+ wel goed voor hardlopen tov de Lunarglide+ 4
Ik ga even Nike opbellen en zeggen dat ze volledig de plank misslaan met hun Flyknit Lunar1+ campagne. Dit kan natuurlijk niet, hardlopen in runners.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Hardlopen in runners.
Weet iemand toevallig of er dit jaar nog bred 1s komen? Ik moet het verdriet van royal blues net missen weg kopen.
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef Pedroo het volgende:
Weet iemand toevallig of er dit jaar nog bred 1s komen?
Thanksquote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Huarache retro's zijn leuk en hardlopen op runners is not done.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ga even Nike opbellen en zeggen dat ze volledig de plank misslaan met hun Flyknit Lunar1+ campagne. Dit kan natuurlijk niet, hardlopen in runners.
Lolquote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ga even Nike opbellen en zeggen dat ze volledig de plank misslaan met hun Flyknit Lunar1+ campagne. Dit kan natuurlijk niet, hardlopen in runners.
Hahaha. Was sarcasme, omdat de meeste mensen niet hardlopen in hun runners.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Maart komen er black toes en waarschijnlijk black friday bred 1's.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Hardlopen in runners.
Weet iemand toevallig of er dit jaar nog bred 1s komen? Ik moet het verdriet van royal blues net missen weg kopen.
Dunks met straps genieten mijn voorkeur, alleen komen die amper meer uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:08 schreef Pedroo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die nog into dunks zijn. Deze vind ik persoonlijk wel leuk
quote:The Roshe Run lineup continues to expand after the ‘Split Pack’ and Dynamic Flywire editions we’ve seen here on Sneaker News over the past week. Here’s our first look at the Nike Roshe Run Canvas, the latest take on this minimalist lowtop that utilizes a woven cotton upper in lieu of the traditional nylon mesh approach. This Medium Grey edition adds Total Crimson on the tongue and heel loops for a bit of color, but it’s the coarse side panel texture that’ll draw the most eyes in for this design. Have a closer look below and stick with Sneaker News for updates on what’s scheduled as a March 2013 release.
Nike Roshe Run Canvas
Medium Grey/Sail-Light Charcoal-Total Crimson
580564-006
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nike Roshe Run Dynamic Flywirequote:BRON: Sneaker News![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Bajskorv het volgende:
Saucony x Hanon, it better be good... Ik zie in ieder geval zwart leer, weinig mesh. Maar goed, blijft gokken. Als de achterkant grijs suede is, kan ie wel eens spot on zijn.
[ afbeelding ]
quote:Further detail appears via a dual branded woven tongue label and screened sock liner, tonal 3M hits on both the toe box and back tab and embroidered flame detail on the heel. Additionally each pair will come with three sets of laces to match the colours of the shoe and a special edition cotton dust bag. Release date: Saturday March 2nd, 2013.
Kneiterhard.quote:
Als ik ze zelf niet wil of mijn maat er niet is kan ik even voor je kijken. Even kijken hoe en wat. Kan niks beloven iig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef Bajskorv het volgende:
Maar ik zit dan helaas ergens in een berghut in Canada, geen idee of ik uberhaupt internet heb. Need to hook up...
Dat is nou precies de CW waar ik naar zoek! Maar zeker weer zo'n hard-to-get release vanaf maat 40quote:
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is nou precies de CW waar ik naar zoek! Maar zeker weer zo'n hard-to-get release vanaf maat 40
Voor mij is de maat denk ik een groter probleem...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...
Sorry, had even verkeerde user in m'n hoofd. Voor chicks zal ie misschien lastig zijn, geen idee eigenlijk. Wel potige dames "up north"...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Voor mij is de maat denk ik een groter probleem...
hubba...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...
Ik ben ook potig maar heb slechts maat 37,5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, had even verkeerde user in m'n hoofd. Voor chicks zal ie misschien lastig zijn, geen idee eigenlijk. Wel potige dames "up north"...
Ik zeg nog maar een keer:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef xSanjay het volgende:
Zo goed als gecopped:
[ afbeelding ]
Allemaal te wijten aan Gracht.
Ga ze als het goed is vrijdag ophalen. Mocht ik voor die tijd de zwarte in 10,5 voor een mooie prijs tegenkomen doe ik dat liever. Helaas zijn die lastig te verkrijgen en ben je met shipping al gauw 200 kwijt.
Oh ik ben zo dom, helemaal niet aan gedacht. Dat is wellicht nog een betere optiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg nog maar een keer:
http://store.nike.com/de/(...)d-560026/pgid-697121
Of is dat geen mooie prijs? Shipping is gratis als member
Als dit zou kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Denk dat babs je als fok member een code geeft
Yup en je hoeft je niet eens aan te melden voor de newsletterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh ik ben zo dom, helemaal niet aan gedacht. Dat is wellicht nog een betere optie.
En member betekent gewoon registreren?
doe jij tegenwoordig de PR marketing voor Noord Europa ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zie hier trouwens vaker mensen moeilijk doen over Nike's die gewoon op Nike.com staan.
De online store was misschien een paar jaar geleden nog een soort outlet van troep maar tegenwoordig staan veel releases daar gewoon als eerst op.
Om echt up to date te blijven is het serieus zinvol om op Twitter @NikeStoreEurope te volgen.
Einde reclame bericht
Hahaha zoiets! Ik vind het ook gewoon leuk hoor en de site is weliswaar technisch een drama, qua producten is het ernstig verbeterd. En ik hou gewoon van wijsneuserig doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
doe jij tegenwoordig de PR marketing voor Noord Europa ofzo?
Ga je id's maken neem je zo'n lelijk model.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef Nezhi het volgende:
Kun je vragen of ze ook een optie erin zetten om bij Mogan Mid 2 de ID tekst weg te laten?Ik wil ze hebben maar niet met die vage tekens erop...
Ja kan gewoon Nike erop laten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef Nezhi het volgende:
Kun je vragen of ze ook een optie erin zetten om bij Mogan Mid 2 de ID tekst weg te laten?Ik wil ze hebben maar niet met die vage tekens erop...
Je had nog wat geld over?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef acbs2 het volgende:
Laatste pickups.
[ link | afbeelding ]
Saucony_Solebox_Pink_Devils_NB_M990N by acbs2, on Flickr
Hehe, zijn najs. Onze collecties beginnen overeenkomsten te vertonen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef acbs2 het volgende:
Lijkt me wel handig om wat over te houden ja
iedereen zijn collectie komt overeen met die van acbs2. Hij heeft alles.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, zijn najs. Onze collecties beginnen overeenkomsten te vertonen.
Verloten onder FOK!'ers was het toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef Bajskorv het volgende:
Hij heeft een iets grotere maat, zodat ik er ook nog net in kan. Hij verkoopt namelijk aan het einde van het jaar voor een prikkie.
Ik krijg die optie niet te zien? Ik scroll van boven naar beneden maar het bovenste vakje is gelijk een ID veldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja kan gewoon Nike erop laten?
Haters gonna hate. Moeten ze maar dunk mid ids hebben. Ik heb ook nog mijn free run 'Huarache' idsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga je id's maken neem je zo'n lelijk model.
Nee man, homies for life enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Verloten onder FOK!'ers was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Denk dat er weinig overeenkomsten zijn met mijn 'collectie'.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
iedereen zijn collectie komt overeen met die van acbs2. Hij heeft alles.
Goeie pick ups G.
Nice! Dit soort dingen vind ik dan wel weer vetquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Is die foto niet gewoon van een heel kleine maat? Rest van de foto's zag de shape er niet echt slecht uit.
Bedankt voor deze geweldige bijdrage, ik zal ook nog een the extra mile gaan om iemand iets uit te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef Atta-boy het volgende:
De betere sneakerwinkels. Staan er best veel in de OP
volle bak voor zaterdag, Cork Lebrons, AJ3 Crimsons, Air Huarache's..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Deze zouden toch 22/23 Feb gelaunched worden? Hij is delayed op Nike.com dus waar kan je em nog meer halen?
Ik hou niet zo van die pretentieuze types bij die winkels die soms lijken te vergeten dat ze slechts schoenenverkoper zijn en niet Godquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volle bak voor zaterdag, Cork Lebrons, AJ3 Crimsons, Air Huarache's..
Epic Store heeft zijn Air Huarache levering al binnen, de rest van de QS accounts zullen ook wel snel volgen (WOEI, concrete, patta? etc)
Wist niet dat je boos werd, dacht dat iedereen shops als patta, woei, concrete en in jou geval ook no boys allowed wel zou kennen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige bijdrage, ik zal ook nog een the extra mile gaan om iemand iets uit te leggen
P.S. there you go
Ja die ken ik ook, no boys allowed is crappy ze hebben zelden wat leuks en die zogenaamde vrouwenmaten beginnen daar ook pas bij 40quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd, dacht dat iedereen shops als patta, woei, concrete en in jou geval ook no boys allowed wel zou kennen.
Tip voor de mensen hier... very limited units beschikbaar en alleen via link op twitter (@NikeStoreEurope) dus niet direct op Nike.com. 1 paar p.p.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die Cork Lebrons zijn een van de weinige basketbalschoenen die ik tof vind. Iemand hier die gaat proberen ze te coppen?
Ik wil eigenlijk die helemaal zwarte flyknits met witte swoosh als semi-beaters maar weinig geld dus pray voor die sale.
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die Cork Lebrons zijn een van de weinige basketbalschoenen die ik tof vind. Iemand hier die gaat proberen ze te coppen?
Ik wil eigenlijk die helemaal zwarte flyknits met witte swoosh als semi-beaters maar weinig geld dus pray voor die sale.
EUR220,- zijn ze en ook instore bij Oqium R'dam (alleen instore)quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.
Jammer dat ik zaterdag training moet geven, anders was ik er vrijdag miss wel gaan liggen.
Dit ligt denk ik aan wanneer je komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook, no boys allowed is crappy ze hebben zelden wat leuks en die zogenaamde vrouwenmaten beginnen daar ook pas bij 40
Voor maat 38 hoef ik meestal ook niet naar Concrete of Patta te gaan
En Flyknits gaan niet in de sale, die zijn/worden allemaal verkocht en als er dan wat overblijft komt het missch. in de summer sale maar zou er niet op rekenen.
Meh vind ik ze ook niet écht copwaardig, stoor me teveel aan die zool.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.
Jammer dat ik zaterdag training moet geven, anders was ik er vrijdag miss wel gaan liggen.
Daarom had ik het over campen, en bij oqium gaan ze 299 kostenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
EUR220,- zijn ze en ook instore bij Oqium R'dam (alleen instore)
Ja ik was effe in de war met de Foampositequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Daarom had ik het over campen, en bij oqium gaan ze 299 kosten![]()
Miss dat HoH ze ook gaat krijgen maar die zullen vast onder de tafel verkocht worden ofzo.
No problemo, de rest klopte welquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja ik was effe in de war met de Foamposite
Dat krijg je als je de hele dag met sneaker releases bezig bent
Echt he, ik kan dat ding in mn eigen schuur knutselen:')quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
299 is wel echt belachelijk duur zeg, doe eens normaal.
QFTquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:28 schreef acbs2 het volgende:
Hua retro's zien er niet uit. Shape op de met free sole is 10x beter![]()
What a shame!!
Ik vind die op die Free soles echt hideousquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:28 schreef acbs2 het volgende:
Hua retro's zien er niet uit. Shape op de met free sole is 10x beter![]()
What a shame!!
Ja joh voor dat geld en dan een mooi mint swooshjequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Miniem het volgende:
Doen of niet doen voor 35 euro?![]()
[ afbeelding ]
Thnx for your opinionquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja joh voor dat geld en dan een mooi mint swooshje
Ik zeg doen.
Ik ben geen fan van het model maar de CW is nice.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Miniem het volgende:
Doen of niet doen voor 35 euro?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef acbs2 het volgende:
Speciaal voor Vault![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Kwark_Taart_1 by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Kwark_Taart_2 by acbs2, on Flickr
Closeup van de keiharde ducktape id optie
[ link | afbeelding ]
Kwark_Taart_3 by acbs2, on Flickr
Al met al een mooie schoen voor foute feestjes
Fuck wat was ik stronken toen ik deze samenstelde hahaha
Dacht het vaker gelezen te hebbeb. Mo van oqium zei het ook. Maart komt de black toe ook als het goed is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef Hiatus het volgende:
weten jullie zeker dat er nog een jordan 1 bred komt binnekort dan?
Want kan nergens info vinden. Heb die royals afgelopen weekend gehaald, zou die breds er graag bij hebben.
Koston 1 is erg nice. Lunarlon doet het em en het model is niet lomp of zo. Makkelijk te rocken iig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het model maar de CW is nice.
Maar vooral, koop wat je zelf mooi vindt
[..]![]()
Is geen kostonquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Koston 1 is erg nice. Lunarlon doet het em en het model is niet lomp of zo. Makkelijk te rocken iig.
Ik heb vluchtig gekeken en niet goed opgelet zo te zien. Ben echt te moe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dit Het is een leshot lr.
Ja... Nog steeds blij met de sjaal en diverse schoenenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef acbs2 het volgende:
Hahaha beste aankopen doe je onder invloed van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |