Nope, niet bekend mee. Ik heb ze trouwens eerst ook goedkoop gezien op http://www.littlewoodseurope.com/ maar de webshop is gesloten...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand bekend met deze site? Staan nog rode Roshe's voor $95... Niet duur.
http://peezykicks.com
Flyknits voor 135 dollar? Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
Vreemd toch? Hoewel die dingen in de VS maar 160 dollar zijn, dus misschien korting of wat dan ook. Lijkt me sterk dat die al fake te krijgen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Flyknits voor 135 dollar? Ik weet het niet hoor
Ik zou er niet bestellen iigquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef Bajskorv het volgende:
En een enorm bedrag om terug te storten en niet-ontvangen claims :p ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef Bajskorv het volgende:
Gewoon je credit card en adres even sturen via de PM, dan heb je tegen het einde van de week een volledig collectie.
En cutequote:
Ik wil ze alle 4 maar zou ze toch irl willen zien voor ik ze koop. Shape is of tof of fucked up.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
Koop mijn blauwe voor retail
de shape van die nieuwe nb releases beginnen eerst heel goed maar worden steeds slechter naarmate de release nadert![]()
[ afbeelding ]
Dude, cute is the new sexy... Ik haat nooit, ik vind het geweldig dat meeste vaste posters hier een eigen smaak hebben. En die wivah is dope. En cute.quote:
They rock my worldquote:
<3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dude, cute is the new sexy... Ik haat nooit, ik vind het geweldig dat meeste vaste posters hier een eigen smaak hebben. En die wivah is dope. En cute.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
via: Lacebag
Veel beter dan met een free zool. Ben benieuwd hoe ze irl zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor velen een gewilde release, ook met nostalgische waarde. Een beetje zoals de Air Max Light retro's, die gingen ook best hard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die hua's wel dope maar zou ze niet voor full retail kopen.
Fuck my life... De geschiedenis van bajs' schoenenkast.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef SHOOOTO het volgende:
kan mij nog herinneren toen ie net uit was, was echt mad jaloers dat sommige gasten Air Huarache's kregen van hun ouders.
Ik moest toen setttlen met een paar Air Huarache Internationals:
[ afbeelding ]
Frustraties kwamen bovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Wat een geweldig verhaal. Ik nomineer je voor de gouden griffel
Hopen dat ze ook ergens in een us7 komen. Hard hard hardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Huarache 2013 retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Air Max 93 was echt crazy, maar dat had ik bij de AM95. De originele neon's was echt over de top, ook qua prijs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:29 schreef don-diablo het volgende:
Dit waren de eerste Nikes waarbij ik echt fuck yeah als jochie dacht en me helemaal de (mini) man voelde:
[ afbeelding ]
Alleen dan in junior size met een kleinere air unit en ipv blauwe, rode accenten. Hiervoor geloof ik nog wel wat Nike gehad maar dat kan ik me niet meer herinneren. Deze staan me nog goed bij.
Shit, ik ben duidelijk nog geen matties met Ted. Die kerel reageert traag en lijkt niet echt trek te hebben in mijn pre-orders. Gelijk heeft ie trouwens, ik zou ook liever met mensen werken die ik ken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb net beide huaraches bij ted gereserveerd. Online zijn ze cheaper maar weet niet of ze ergens mijn maat krijgen en of ik tijd heb om ze te kopen.
Het helpt als je bij elke release die je wilt hem als eerste vraagt of die het krijgt en of je kan reserveren. Ik kreeg namelijk dit terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Shit, ik ben duidelijk nog geen matties met Ted. Die kerel reageert traag en lijkt niet echt trek te hebben in mijn pre-orders. Gelijk heeft ie trouwens, ik zou ook liever met mensen werken die ik ken.
Ben nog maar 1 keer in zijn winkel geweest en vond het tof. Jammer dat breda zo ver weg is, goeie shop imo.quote:From: tedepic
Subject: Re: Nike Air Huarache Retro 2013
Grappige is dat je soms lekker gaat en soms niet. Met Ted moet ik in ieder geval nog vaker mailen, met sommige andere shops lig ik lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het helpt als je bij elke release die je wilt hem als eerste vraagt of die het krijgt en of je kan reserveren. Ik kreeg namelijk dit terug.
[..]
Ben nog maar 1 keer in zijn winkel geweest en vond het tof. Jammer dat breda zo ver weg is, goeie shop imo.
Helpt ook dat ik een maat heb die niemand wil dus hij is ook blij dat die van die 40 af is. Die broek is tof.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Grappige is dat je soms lekker gaat en soms niet. Met Ted moet ik in ieder geval nog vaker mailen, met sommige andere shops lig ik lekker
Ik heb er toen wel over nagedacht en toen ik ze toch wilde bestellen was m'n maat weg. Misschien maar goed ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
Toch maar nog een Aros van Norse besteld. Vond de kleur echt dope, en mijn maat lag er nog voor 65 euro met bezorgen. Makkelijk.
[ afbeelding ]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Helpt ook dat ik een maat heb die niemand wil dus hij is ook blij dat die van die 40 af is. Die broek is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |