waaauuuwwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef Waaghals het volgende:
Steven Spielberg belde net.
Hij wil de copyrights van dit verhaal
We weten hoe rozen er uit zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:28 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Hoe moet je foto's plaatsen? Ik ben Online via mijn Mobiele tel..
Niemand wil je rozen zien. Wel je tieten als je een vrouw bent.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:28 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Hoe moet je foto's plaatsen? Ik ben Online via mijn Mobiele tel..
dan niet!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten hoe rozen er uit zien.
Toch bedankt
Kut. Waar kan ik het ruilen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geef LH gewoon topics cadeau voor Valentijn
Ik wist het.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry, heb het bonnetje meteen verbrand.
Eeeeeen bedankt he!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef Re het volgende:
waarom zit ik met dat kutlied van Alex in min hoofd
kowedquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef SMMR het volgende:
Graag gedaan schatje, je weet wel hoe ik bedankt wil worden vanavond he
drerriequote:
shizofrenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic verzonnen.
nee!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg je daar ook medicatie voor of niet?
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het dan niet gevaarlijk!?
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan altijd naar de crisisdienst he!?
Kusje erop?quote:
ja vriendquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wajoo hardcore beledigen
Dus ik mag hier niet meer zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:37 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ga pizza smullen jij, peporroni
NEE, wegwezen!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik mag hier niet meer zijn?
lekker. Jaloersquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wtf dit topic :s? Waar zijn ze slottengooiers als je ze nodig hebt
jij bent mij foto's verschuldigdquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wtf dit topic :s? Waar zijn ze slottengooiers als je ze nodig hebt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:57 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Supergirl@ ruik de scheet van pizza-pepporoni. En laat mijn topic met rust!
Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat was ook wel badass. Ik neem mijn vorige woorden terug, ik wil geen ruzie met jou.
18:15. Maarten wie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamedquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)
ben jou niet,quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamed
Ik wist niet dat je zo romantisch wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamed
ze is jaloers op onsquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
wat een prachtig racisme hier
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja daar is iedereen toch jaloers op
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je houdt dat pakje wel aan voor vannacht toch?![]()
Tfoe, dus je gaat vreemd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel blij dat je blij bent met mijn rozen![]()
Julliet was wel boos toen he?
stil gewoon. Je gaat vreemd! Hoe durf je? Echt, smerig gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ze was toch jaloers dat jij die bloemen wel kreeg en zij niet!!
Ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
stil gewoon. Je gaat vreemd! Hoe durf je? Echt, smerig gewoon.
niemand pakt jouw af van mij!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen
ZE OVERVIEL ME IK WIST NIET WAT IK DEED!
het is 'jou'quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
niemand pakt jouw af van mij!
Laat het gaan. Als je eenmaal iets fout hebt gedaan in de ogen van een vrouw, dan is het moeilijk om onder de woede uit te komen. We zitten in het zelfde schuitje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen
ZE OVERVIEL ME IK WIST NIET WAT IK DEED!
Moeilijk dit hequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat het gaan. Als je eenmaal iets fout hebt gedaan in de ogen van een vrouw, dan is het moeilijk om onder de woede uit te komen. We zitten in het zelfde schuitje.
Zeker. Laten we vanavond naar de kroeg gaan, er een biertje biertje op drinken en onze problemen vergeten.quote:
Mannen moeten gewoon normaal doen! En trouw blijvenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat het gaan. Als je eenmaal iets fout hebt gedaan in de ogen van een vrouw, dan is het moeilijk om onder de woede uit te komen. We zitten in het zelfde schuitje.
LAAT MIJ FOUTEN MAKENquote:
Het was een vergissing, ik was mezelf niet, ik wil toch niemand anders dan jijquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon normaal doen! En trouw blijven
Goed idee, daar moeten we op proostenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeker. Laten we vanavond naar de kroeg gaan, er een biertje biertje op drinken en onze problemen vergeten.
sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritairquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeker. Laten we vanavond naar de kroeg gaan, er een biertje biertje op drinken en onze problemen vergeten.
Dus ik krijg geen ruimte in onze relatie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritair
Sorry! Als iets van mij is, dan laat ik het niet los. Ruimte? Typische Hollands! Dat wil ik niet..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik krijg geen ruimte in onze relatie?
Oke, hou ook niet van ruimte. Ben veel liever op aarde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Sorry! Als iets van mij is, dan laat ik het niet los. Ruimte? Typische Hollands! Dat wil ik niet..
dank je liefjequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles wat sneeuwtjeem post is pure kwaliteit
Na deze post?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Fopje het volgende:
Ik ga deze dichtgooien, maar ik zeg niet wanneer nananananana.
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritair
Denken dat ik dat ooit ga kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?
Nog een paar uurtjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Fopje het volgende:
Ik ga deze dichtgooien, maar ik zeg niet wanneer nananananana.
GTst? Ga toch weg jo. GTST mag naar mij kijken.. Lekker romantische samen op de bankquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?
Goed zo, blijf bij je standpunt. Laat haar zien wie de broek aan heeft in deze relatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ooit ga kijken
Tevens heeft hij wel gelijk
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, blijf bij je standpunt. Laat haar zien wie de broek aan heeft in deze relatie.
Met op de achtergrond natuurlijk wel mijn series he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
GTst? Ga toch weg jo. GTST mag naar mij kijken.. Lekker romantische samen op de bank
De spreekwoordelijke broek, grappenmaker. Heb je je lolbroek aan ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ook
Ja, ervoor lukt niet meer hequote:
ik heb geen broek aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ook
ooh oke gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
onze liefde zl na deze topic blijven bloeien, maak je geen zorgen.
Nee gewoon een spijkerbroek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke broek, grappenmaker. Heb je je lolbroek aan ofzo
Grapjas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee gewoon een spijkerbroek.
oja, stom van me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee, zit binnen hoef geen jas aan.
duh! Alleen mijn liefje mag genieten van mij :$quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
IK HEB TOCH GEZEGD DAT JE NIET NAAKT MOET FOK!KEN!
Oke ik dacht even dat je dat was vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
duh! Alleen mijn liefje mag genieten van mij :$
#nohomoquote:
#bicurious #alleenvoorjou #leukdiehashtagsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke ik dacht even dat je dat was vergeten
[..]
#nohomo
#trouwaansneeuwtjeem #ooknietbi #sorry :S:S:Squote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#bicurious #alleenvoorjou #leukdiehashtags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |