sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritairquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeker. Laten we vanavond naar de kroeg gaan, er een biertje biertje op drinken en onze problemen vergeten.
Dus ik krijg geen ruimte in onze relatie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritair
Sorry! Als iets van mij is, dan laat ik het niet los. Ruimte? Typische Hollands! Dat wil ik niet..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik krijg geen ruimte in onze relatie?
Oke, hou ook niet van ruimte. Ben veel liever op aarde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Sorry! Als iets van mij is, dan laat ik het niet los. Ruimte? Typische Hollands! Dat wil ik niet..
dank je liefjequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles wat sneeuwtjeem post is pure kwaliteit
Na deze post?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Fopje het volgende:
Ik ga deze dichtgooien, maar ik zeg niet wanneer nananananana.
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sorry, dit accepteer ik niet! Ik ben te autoritair
Denken dat ik dat ooit ga kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?
Nog een paar uurtjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Fopje het volgende:
Ik ga deze dichtgooien, maar ik zeg niet wanneer nananananana.
GTst? Ga toch weg jo. GTST mag naar mij kijken.. Lekker romantische samen op de bankquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je echt van hem houdt, dan kan je je vriend geen kroegentocht afnemen. Wat komt hierna, verplicht meekijken met GTST?
Goed zo, blijf bij je standpunt. Laat haar zien wie de broek aan heeft in deze relatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ooit ga kijken
Tevens heeft hij wel gelijk
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, blijf bij je standpunt. Laat haar zien wie de broek aan heeft in deze relatie.
Met op de achtergrond natuurlijk wel mijn series he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
GTst? Ga toch weg jo. GTST mag naar mij kijken.. Lekker romantische samen op de bank
De spreekwoordelijke broek, grappenmaker. Heb je je lolbroek aan ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ook
Ja, ervoor lukt niet meer hequote:
ik heb geen broek aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn broek uit, en die van haar ook
ooh oke gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
onze liefde zl na deze topic blijven bloeien, maak je geen zorgen.
Nee gewoon een spijkerbroek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke broek, grappenmaker. Heb je je lolbroek aan ofzo
Grapjas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee gewoon een spijkerbroek.
oja, stom van me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee, zit binnen hoef geen jas aan.
duh! Alleen mijn liefje mag genieten van mij :$quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
IK HEB TOCH GEZEGD DAT JE NIET NAAKT MOET FOK!KEN!
Oke ik dacht even dat je dat was vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
duh! Alleen mijn liefje mag genieten van mij :$
#nohomoquote:
#bicurious #alleenvoorjou #leukdiehashtagsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke ik dacht even dat je dat was vergeten
[..]
#nohomo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |