Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat was ook wel badass. Ik neem mijn vorige woorden terug, ik wil geen ruzie met jou.
18:15. Maarten wie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamedquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Rodawa, hoe laat spreken we af we moeten nog ff langs Maarten, dat je het weet;)
ben jou niet,quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamed
Ik wist niet dat je zo romantisch wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Back off bitch, spreid je beentjes maar voor een andere Mohamed
ze is jaloers op onsquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
wat een prachtig racisme hier
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja daar is iedereen toch jaloers op
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je houdt dat pakje wel aan voor vannacht toch?![]()
Tfoe, dus je gaat vreemd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel blij dat je blij bent met mijn rozen![]()
Julliet was wel boos toen he?
stil gewoon. Je gaat vreemd! Hoe durf je? Echt, smerig gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ze was toch jaloers dat jij die bloemen wel kreeg en zij niet!!
Ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
stil gewoon. Je gaat vreemd! Hoe durf je? Echt, smerig gewoon.
niemand pakt jouw af van mij!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen
ZE OVERVIEL ME IK WIST NIET WAT IK DEED!
het is 'jou'quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
niemand pakt jouw af van mij!
Laat het gaan. Als je eenmaal iets fout hebt gedaan in de ogen van een vrouw, dan is het moeilijk om onder de woede uit te komen. We zitten in het zelfde schuitje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen
ZE OVERVIEL ME IK WIST NIET WAT IK DEED!
Moeilijk dit hequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat het gaan. Als je eenmaal iets fout hebt gedaan in de ogen van een vrouw, dan is het moeilijk om onder de woede uit te komen. We zitten in het zelfde schuitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |