kusje omdat het valentijnsdag isquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it je bent een vieze lapohoer![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
IS het ook nog valentijnsdag?!?! Daar had ik meesterlijk op kunnen inspelen bij dat meisje !#@$^^WQ#@%AXDYUG^$E%D
Valt wel mee hoe grappig die?quote:
dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kusje omdat het valentijnsdag is
Ik hoef jouw kusjes nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kusje omdat het valentijnsdag is
Niet voor iedereenquote:
Hoe kan je dat nou niet door hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
IS het ook nog valentijnsdag?!?! Daar had ik meesterlijk op kunnen inspelen bij dat meisje !#@$^^WQ#@%AXDYUG^$E%D
Verwend nestquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoef jouw kusjes niet
Ik vind je moeder wel leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee Fok-it vindt niet alles leuk
ik ben langzaam okequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Pizza zag ook pas toen het topic bijna dicht was wat de TT was
Vooruit danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik wilde jouw kusjes zo graag
Ik heb humorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe grappig die?
luduvuduquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat zij jou niet leuk vindt he
Ik zie jou niet voor me in de biebquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ga naar de bibliotheek en karnemelk drinken, succes met dit topic
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ga naar de bibliotheek en karnemelk drinken, succes met dit topic
echt geweldig jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik maak altijd leuke TT's
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik maak altijd leuke TT's
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil douchen maar ben bang dat ik postnl dan mis
kijk dan op track and trace?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil douchen maar ben bang dat ik postnl dan mis
Dus jij gaat rozen krijgen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen thuis ja
On a boulevard of broken dreamsquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I walk a lonely road, the only one that I've ever known
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij gaat rozen krijgen?
Jouw moeder moet jouw condooms voor je bestellen ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moet verdomme pakketjes die mijn moeder voor mij bestelt op mijn naam laten zetten omdat ik anders moet wachten op mijn moeder om mij te machtigen![]()
Incompetente post-nl
Basket Case is leukerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
there where the city sleeps
Gadverdammequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het mooiste aan vakantie is dat je niet naar buiten hoeft en niemand het merkt als je de hele week niet doucht
Bezorgdatum :quote:
Bedankt voor deze mededeling en het feit dat ik nu weet dat ik de hele week met een stinkerd zit te chattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het mooiste aan vakantie is dat je niet naar buiten hoeft en niemand het merkt als je de hele week niet doucht
Dan laten ze het toch gewoon bij de buren achter?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bezorgdatum :
vandaag
12:30-16:30
ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bezorgdatum :
vandaag
12:30-16:30
ik heb geen vakantie hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling en het feit dat ik nu weet dat ik de hele week met een stinkerd zit te chatten
Nee die haal ik wel bij de drogistquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jouw moeder moet jouw condooms voor je bestellen ja?
nee manquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basket Case is leuker
[..]
Gadverdamme
Die ken ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
wie kent een van deze boeken?
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
psychologie van marc brysbeart
psychologie van peter gray
de wereld volgens garp
de wereld als markt en strijd
honderd jaar eenzaamheid
de ontdekking van de hemel
1984
... iemand?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
de wereld volgens garp
honderd jaar eenzaamheid
1984
... iemand?
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
de wereld volgens garp
honderd jaar eenzaamheid
1984
... iemand?
ooh en 1984 natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.
Die moet ik echt nog een keer lezenquote:
want?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor
ach soquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee die haal ik wel bij de drogist
hardware en dergelijke
oh pas de week erna ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
midden NL heeft nog geen vakantie ...
Ik ken ze van naamquote:
Vet, doe ik die.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.
Echt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
en anders is er ook een film over
wat dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
dat gedoe met GM gaat wel ver zeg
behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb hem hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ohga gewoon. douchen duurt vijf minuten ofzo? hooguit tien
welke van de vele?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lees die FB topics maar eens door
mooi zoquote:
whahaha wat een heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Glowmouse moet je lezen
En die Danny best een smerig mannetje volgens mijquote:
Alledrie de Mass Effect games in één bundel. Supermooi doosjequote:
sssht straks krijg je ban alluzzzquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die Danny best een smerig mannetje volgens mij
Big Brother is watching youquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssht straks krijg je ban alluzzz
Wat voor spel is dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alledrie de Mass Effect games in één bundel. Supermooi doosje
/nurt
VRIJHEID VAN MENINGSUITINGquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Big Brother is watching you
FOK! is gewoon een goed voorbeeld van Brave New World-idee![]()
COmplot
Role Playing Game. In de ruimtequote:
1948 allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
COmplot
Kut op dit moment worden we gespytooltquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssht straks krijg je ban alluzzz
1984quote:
ah okeequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Role Playing Game. In de ruimteMaar ongeveer het beste verhaal dat een game kan hebben. Heel veel diepgang in details van alle rassen die er rondlopen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik had het over de luchtbrug naar Berlijn in 1948
Ik voel me bekekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut op dit moment worden we gespytoolt
Nee ik ben ietwat verslaafd aan deze SCquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okeedus nu hele dagen gamen
kleintjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben er even voor een kwartier of 3
Vooral als je er ontzettend veel voor doet en dan een twee drie weg wordt geknikkerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
Ach hij heeft wel gelijk gehad als ik het zo lees, het drukst bezochte forum van Nederland op vrijwillige basis leiden is natuurlijk wel discutabel.
quote:
Het is je valentijn to bequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef badschaap het volgende:
Ehh wtf werd toenet op me mobiel door onbekend nummer geled en daarna ook nog opme huisnummer door n anoniem nummer.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vooral als je er ontzettend veel voor doet en dan een twee drie weg wordt geknikkerd
De MIVD komt je halenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef badschaap het volgende:
Ehh wtf werd toenet op me mobiel door onbekend nummer geled en daarna ook nog opme huisnummer door n anoniem nummer.
Ja want als je het download krijg je er geen mooi doosje bij hequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik ben ietwat verslaafd aan deze SC
En had deel 1 al op mijn xbox en deel 2 en 3 gedownload op de PC. Nu gewoon lekker legaal omdat het het geld waard is
Hij glimtquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want als je het download krijg je er geen mooi doosje bij henee grapje
Ik vraag me sowieso af hoeveel die Danny wel niet verdient met de gratis ondersteuning van anderen.quote:
Nee ik moet straks stofzuigen (quote:
In economisch opzicht niks natuurlijk. Maar door de jaren heen hebben hun meer betekent voor FOK! dan Danny zelf denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoeveel die Danny wel niet verdient met de gratis ondersteuning van anderen.
quote:
welkom op FOK!....quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vooral als je er ontzettend veel voor doet en dan een twee drie weg wordt geknikkerd
Oh dan zal het zo ook wel mijn kant op komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik moet straks stofzuigen () En het sneeuwt nu hier zie ik
Ze lezen je PM's ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
COmplot
Dat mag niet eens.quote:
zou best kunnen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan zal het zo ook wel mijn kant op komen
Best wel jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gebeurt dat zo vaak dan?
Snel we deleten ze wel oke!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh fuck nu zien ze mijn hosselpogingen
grapje tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarom had je dan een permaban?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alleen als je yvonne of Danny beledigt denk ik.
Heb officieel nog steeds een permanente ban
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
26 likes op mijn vrachtfaal van vanmorgenzal ik het ook likenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh dearquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik moet straks stofzuigen () En het sneeuwt nu hier zie ik
ja ach. andere keer dan maarquote:
ONZ / Show hier niet je liefde voor Yvonnequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom had je dan een permaban?
Je gaat nu pas douchen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, ik ga douchen mensen
Dan ben ik er niet. Tot vanavond dus Hamerquote:
ja manquote:
Nee, tis wat he.quote:
Het zal toch ook vrij koud zijn dus de betere en mooiere dagen komen nog welquote:
Als je ook maar de naam van Yvonne of Danny in je TT hebt krijg je al een perm-ban volgens mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ONZ / Show hier niet je liefde voor Yvonne
Zulke dingen
Ik sta in haar FoBoquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ook maar de naam van Yvonne of Danny in je TT hebt krijg je al een perm-ban volgens mij.
herinner me nog wel keer een woordenwisseling met haar
FB--> Glowmousequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
Waarom gaat het hier over Danny en Yvonne? Ik heb Yvonne trouwens op Twitter en ook al jaren op Facebook en het is een buitengewoon tof wijf![]()
MED / Glowmouse per direct op zwartquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
Waarom gaat het hier over Danny en Yvonne? Ik heb Yvonne trouwens op Twitter en ook al jaren op Facebook en het is een buitengewoon tof wijf![]()
Was toen discussie over of er een subforum voor holebi`s moest komen. En toen werd die discussie gewoon zomaar gesloten zonder wat te zeggenquote:
Ik vind yvonne ook erg coolquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
Tja, een forum voor rolluiken kwam er wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toen discussie over of er een subforum voor holebi`s moest komen. En toen werd die discussie gewoon zomaar gesloten zonder wat te zeggenHad ik daarna nog een apart topic voor haar geopend
ik was zo pissig
Inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tja, een forum voor rolluiken kwam er wel.
het orginele topic was wel mooi uitgedachtquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat rolluikenforum jaecht wat een onzin
Huh? is dat er?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat rolluikenforum jaecht wat een onzin
Ja maar een heel forum voor rolluiken???!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
het orginele topic was wel mooi uitgedacht
Dat zal er ook nog wel keer komen als hij op een miljoen posts zit ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Huh? is dat er?
Ik ken alleen het tong80 forum wat er een keer was
er was een rolluikenforumquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Huh? is dat er?
Ik ken alleen het tong80 forum wat er een keer was
Heftig verhaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
MED / Glowmouse per direct op zwart
nee niet zoquote:
geniaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef AnimeFan het volgende:
ROL / [PAINT] Rolluik-paint topic, voor de echte spotters![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het wel stom dat er wel een rolluikenforum kwam maar geen gordijnenforumquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef AnimeFan het volgende:
ROL / [PAINT] Rolluik-paint topic, voor de echte spotters![]()
[ afbeelding ]
Gewoon niet naar kijken en opetenquote:
je gaat toch geen snoep eten die je vies vindtquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken en opeten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Aan me thaise meisjes kom je niet!!!!:o
Nee bah blehhquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat toch geen snoep eten die je vies vindt
naja niet vies, maar minder lekker. Ik heb liever meer paars en roodquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihiquote:
je hebt toch geen lage stem he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef supersof het volgende:
mn broertje riep: hee pap.
en mn vader: hoi Sophia
echt zo vaak dat ze denken dat ik hem ben of hij mijonze stemmen lijken op elkaar ofzo
Nee mn broertje heeft nog geen baard in de keelquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
je hebt toch geen lage stem he?
hehe samequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Die oranje eet ik als eerste op zodat ik de smaak kan wegspoelen met de lekkere smaken.
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken.
Kutlied
Je moet ook Likken likken likken .lekker likken van Jordy van Loon luisteren. Dat is een bazenliedquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Die oranje eet ik als eerste op zodat ik de smaak kan wegspoelen met de lekkere smaken.
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken.
Kutlied
Ze zegt niet zo lekker. Dat is iets anders dan viesquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.quote:
Ik kan lezen dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zegt niet zo lekker. Dat is iets anders dan vies
Danny niet kennenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:24 schreef badschaap het volgende:
Wat is er nou allemaal met glowmouse?
Is hij weggejorist door danny ofzo?
En wie de fuk is danny xd
Danny is degene die het geld ontvangt van jouw FOK! aboquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:24 schreef badschaap het volgende:
omgquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook Likken likken likken .lekker likken van Jordy van Loon luisteren. Dat is een bazenlied
ik word oudquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook Likken likken likken .lekker likken van Jordy van Loon luisteren. Dat is een bazenlied
JA MAAR MIJN BALLEN ZIJN AL WEL INGEDAALD HOORquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik word oudeerst was Jordy van Loon zo'n schattig jongetje wat het over verliefdheid had en nu praat hij al over likken
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD
ik hoop dat uw steen naar wensen was, heeft u lekker gelegen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:24 schreef badschaap het volgende:
hihi dan kan je neukenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JA MAAR MIJN BALLEN ZIJN AL WEL INGEDAALD HOOR
hihi nee das vies en engquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi dan kan je neuken
als grote mensen lief doen tegen elkaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is johmaar het lijkt me eng
aaawh wat schattigquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als grote mensen lief doen tegen elkaar
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:04 schreef GlowMouse het volgende:
De MED is aangepast met een snel getypt, onleesbaar en aanmatigend stukje. Er wordt ook gesuggereerd dat ik verzocht heb om een update waarin het hele verhaal verteld wordt. Dat is niet zo. Naar aanleiding van de aangepaste MED vind ik het nodig om een neutraler stukje te schrijven:
Waar het in hoofdzaak om draait is dat Danny wanneer nodig een eventuele verkoopopbrengst (bij gedwongen of ongedwongen verkoop van FOK!) - waar dus ook een bedrag bij zit inbegrepen voor het gebruik van mijn code - volledig aan hem en zijn gezin ten goede laat komen. Vanuit zijn kant begrijpelijk. Voor mij is het in zo'n situatie belangrijk dat FOK! bij een partij komt die FOK! FOK! laat zijn. Over het gebruik van mijn code zijn nooit harde afspraken gemaakt. Toen Danny harde afspraken wilde maken, heb ik bedongen dat ik bij een verkoop kan bepalen of de overnemer mijn code kan blijven gebruiken. Andere oplossingen waarbij de A's volledige zeggenschap houden maar waarbij de continuïteit van FOK! beter gewaarborgd blijft dan nu het geval is, waren ook bespreekbaar. Vanuit mijn kant begrijpelijk.
Voor Danny betekenen de huidige afspraken dat hij op een manier afhankelijk van mij is die hij niet wil zijn. FOK! is van hem, dus kan hij de keuzes maken die hij heeft gemaakt.
ElisaBquote:
OMGquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:24 schreef badschaap het volgende:
Wel overdreven reactie van die gasten van Boulevard trouwensquote:
Puberteit hequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel overdreven reactie van die gasten van Boulevard trouwensAlsof 15 nou zo jong is
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Wil jij mijn valentijn zijn?? :$:$
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:
Als je fuckt ben je normaal gesproken niet meer zo fresh hoorquote:
Dat dat gewoon moet kunnen. Als jordy v loon nou een 60 jarige vent was was.t anders geweest xdquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je fuckt ben je normaal gesproken niet meer zo fresh hoor
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Verdoemme, is lompehork me gewoon voor
Wat een Horkquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent ook niet langzaam hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Er is niks valentijns aan mijn dagquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
En hoe gaat valentijnsdag bij jullie xd
net als gister en eergister, maar dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
Hetzelfde als elke andere dagquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
Haha hetzelfde hier xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is niks valentijns aan mijn dag
hahahahaha xd xd xdquote:
uh?quote:
hihihi xd goed hoor xd heb al 32 rozen mogen ontvangen xd xd :$ :$quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
Wat een slettie zegquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihihi xd goed hoor xd heb al 32 rozen mogen ontvangen xd xd :$ :$
xd xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihihi xd goed hoor xd heb al 32 rozen mogen ontvangen xd xd :$ :$
allemaal van taxi natuurlijkquote:
Dat zegt ze tegen hem, maar ondertussen..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
allemaal van taxi natuurlijk
snap je wel waarom ik dat doe of denk je nu dat ik zo'n mongool ben die xd gebruik?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap je wel waarom ik dat doe of denk je nu dat ik zo'n mongool ben die xd gebruik?
Ga ik neit luisterenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik neit luisteren
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
welk nummer is het meest afgespeeld bij jullie in je itunes/spotify whatever?
Nirvana - Lithiumquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
Kaskade-lessons in lovequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
mooiquote:
tot vanavond misschienquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Muse-panic stationquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
doei stewiequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
Doei stewquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
haha ja ik snap het, maar wou zelf ook even 'xd' postenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap je wel waarom ik dat doe of denk je nu dat ik zo'n mongool ben die xd gebruik?
doegquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
Je begint twijfels te krijgen bij Taex?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
"Als ik met vriendinnen ben, ben ik de drukste van het stel maar toch vind ik het moeilijk om op iemand af te stappen, Lexa biedt voor mij DE oplossing voor dit probleem"
Nee ik hoorde die reclame en ergerde me aan die stem en toen werd ik gedwongen het op FOK! te postenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je begint twijfels te krijgen bij Taex?
Krijg je allemaal reacties van wanhopige mannenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
lijkt me best grappig om je daar in te schrijven
en dan afspreken maar niet komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Krijg je allemaal reacties van wanhopige mannen
dat heb ik eens gehad dat was echt erg, toen moest ik bij iemand anders slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
en dan afspreken maar niet komen
huh watquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heb ik eens gehad dat was echt erg, toen moest ik bij iemand anders slapen
Nee, de wereld van sofie was mijn eerste boek sinds tijden, eigenlijk sinds mijn kindertijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan de boeken top-100?
ik had eens afgesproken met iemand in Eindhoven en die kwam niet opdagen dus moest ik bij iemand in Utrecht slapenquote:
You evil woman...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
en dan afspreken maar niet komen
ooh okequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, de wereld van sofie was mijn eerste boek sinds tijden, eigenlijk sinds mijn kindertijd
Welke nieuwe taal ga je leren dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kom samen met mij een nieuwe taal leren ...
Esperantoquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welke nieuwe taal ga je leren dan?
Dat is leuk en interessant...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gaan leren?
why?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik lig op een zeer pijnlijke ziekenhuisbank
Hoe dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik lig op een zeer pijnlijke ziekenhuisbank
och armequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:16 schreef msacras het volgende:
Ze denken dat ik een acute blindedarmontsteking heb en nu moet ik wachten op uitslagen en m'n buik doet godvertyfus veel pijn
Meisje tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:16 schreef msacras het volgende:
Ze denken dat ik een acute blindedarmontsteking heb en nu moet ik wachten op uitslagen en m'n buik doet godvertyfus veel pijn
echt waar?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had eens afgesproken met iemand in Eindhoven en die kwam niet opdagen dus moest ik bij iemand in Utrecht slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |