kusje omdat het valentijnsdag isquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it je bent een vieze lapohoer![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
IS het ook nog valentijnsdag?!?! Daar had ik meesterlijk op kunnen inspelen bij dat meisje !#@$^^WQ#@%AXDYUG^$E%D
Valt wel mee hoe grappig die?quote:
dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kusje omdat het valentijnsdag is
Ik hoef jouw kusjes nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kusje omdat het valentijnsdag is
Niet voor iedereenquote:
Hoe kan je dat nou niet door hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
IS het ook nog valentijnsdag?!?! Daar had ik meesterlijk op kunnen inspelen bij dat meisje !#@$^^WQ#@%AXDYUG^$E%D
Verwend nestquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoef jouw kusjes niet
Ik vind je moeder wel leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee Fok-it vindt niet alles leuk
ik ben langzaam okequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Pizza zag ook pas toen het topic bijna dicht was wat de TT was
Vooruit danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik wilde jouw kusjes zo graag
Ik heb humorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe grappig die?
luduvuduquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat zij jou niet leuk vindt he
Ik zie jou niet voor me in de biebquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ga naar de bibliotheek en karnemelk drinken, succes met dit topic
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ga naar de bibliotheek en karnemelk drinken, succes met dit topic
echt geweldig jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik maak altijd leuke TT's
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik maak altijd leuke TT's
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil douchen maar ben bang dat ik postnl dan mis
kijk dan op track and trace?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil douchen maar ben bang dat ik postnl dan mis
Dus jij gaat rozen krijgen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen thuis ja
On a boulevard of broken dreamsquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I walk a lonely road, the only one that I've ever known
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij gaat rozen krijgen?
Jouw moeder moet jouw condooms voor je bestellen ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moet verdomme pakketjes die mijn moeder voor mij bestelt op mijn naam laten zetten omdat ik anders moet wachten op mijn moeder om mij te machtigen![]()
Incompetente post-nl
Basket Case is leukerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
there where the city sleeps
Gadverdammequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het mooiste aan vakantie is dat je niet naar buiten hoeft en niemand het merkt als je de hele week niet doucht
Bezorgdatum :quote:
Bedankt voor deze mededeling en het feit dat ik nu weet dat ik de hele week met een stinkerd zit te chattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het mooiste aan vakantie is dat je niet naar buiten hoeft en niemand het merkt als je de hele week niet doucht
Dan laten ze het toch gewoon bij de buren achter?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bezorgdatum :
vandaag
12:30-16:30
ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bezorgdatum :
vandaag
12:30-16:30
ik heb geen vakantie hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling en het feit dat ik nu weet dat ik de hele week met een stinkerd zit te chatten
Nee die haal ik wel bij de drogistquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jouw moeder moet jouw condooms voor je bestellen ja?
nee manquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basket Case is leuker
[..]
Gadverdamme
Die ken ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
wie kent een van deze boeken?
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
psychologie van marc brysbeart
psychologie van peter gray
de wereld volgens garp
de wereld als markt en strijd
honderd jaar eenzaamheid
de ontdekking van de hemel
1984
... iemand?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
de wereld volgens garp
honderd jaar eenzaamheid
1984
... iemand?
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
even een lijstje maken
psychologie van alledag
psychologie voor dummies
raical honesty
de 4 wetten van macht
wat drijft de mens
de wereld volgens garp
honderd jaar eenzaamheid
1984
... iemand?
ooh en 1984 natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.
Die moet ik echt nog een keer lezenquote:
want?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor
ach soquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee die haal ik wel bij de drogist
hardware en dergelijke
oh pas de week erna ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
midden NL heeft nog geen vakantie ...
Ik ken ze van naamquote:
Vet, doe ik die.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ken ik, maar honderd jaar eenzaamheid schijnt erg goed te zijn! De wereld volgens Garp is erg sterk, maar wel erg controversieel, de Ontdekking van de Wereld is erg filosofisch, dus misschien wel leuk na de Wereld van Sofie gelezen te hebben.
Echt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
en anders is er ook een film over
wat dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
dat gedoe met GM gaat wel ver zeg
behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb hem hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ohga gewoon. douchen duurt vijf minuten ofzo? hooguit tien
welke van de vele?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lees die FB topics maar eens door
mooi zoquote:
whahaha wat een heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Glowmouse moet je lezen
En die Danny best een smerig mannetje volgens mijquote:
Alledrie de Mass Effect games in één bundel. Supermooi doosjequote:
sssht straks krijg je ban alluzzzquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die Danny best een smerig mannetje volgens mij
Big Brother is watching youquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssht straks krijg je ban alluzzz
Wat voor spel is dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alledrie de Mass Effect games in één bundel. Supermooi doosje
/nurt
VRIJHEID VAN MENINGSUITINGquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Big Brother is watching you
FOK! is gewoon een goed voorbeeld van Brave New World-idee![]()
COmplot
Role Playing Game. In de ruimtequote:
1948 allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Big Brother is watching you
FOK! is gewoon een goed voorbeeld van Brave New World-idee![]()
COmplot
Kut op dit moment worden we gespytooltquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssht straks krijg je ban alluzzz
1984quote:
ah okeequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Role Playing Game. In de ruimteMaar ongeveer het beste verhaal dat een game kan hebben. Heel veel diepgang in details van alle rassen die er rondlopen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik had het over de luchtbrug naar Berlijn in 1948
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |