Hoop dat die bubba keihard KO gaat volgende weekquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vonden jullie van TUF...?
Saaaai! Ik heb de hele aflevering gefastforward. ik wil wat meer Chael Sonnen, Jon Jones en Frank Mir zien. Doet Greg Jackson uberhaupt mee of knippen ze hem er steeds uit ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Ja, beetje de huidige champ zo beledigen.. schandalig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:10 schreef LuieSurinamer het volgende:
Moet OP niet aangepast worden?
Hobby? Dat is zijn dagelijkse baan nu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Fenomeno het volgende:
Aleks Emelianenko heeft een nieuwe hobby![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de rap battle in het huis wel leuk, volgende week hints.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moest er van de week nog aan denken, briljant muziekje!quote:
quote:Renan Barão vs. Michael McDonald
Barão is het mannetje, ik denk niet dat iemand hem voorlopig zal verslaan! Ook McDonald niet.
Cub Swanson vs. Dustin Poirier
Altijd als ik denk dat Swanson wel gaat winnen loopt ie tegen een submission op ofzo, als ik dan denk dat gaat hij afleggen, komt ie met een dikke KO op de proppen. Toch gaan ik voor Poirier, mad talent heeft die gast en ik mag hem wel. Beide trouwens!
Jimi Manuwa vs. Cyrille Diabaté
De 'kenners' zijn redelijk verdeeld, beetje 50/50. Ik zie Manuwa echter gewoon via KO winnen!!
Gunnar Nelson vs. Jorge Santiago
Close close close, maar ik geef Nelson de edge.. traint Santiago niet bij de Blackzillians?
James Te-Huna vs. Ryan Jimmo
Jimmo is een die hard maar Te-Huna is nét teveel voor hem schat ik zo in. 29-28 decision.
Che Mills vs. Matthew Riddle
SPLIT DECISION!! Riddle omdat ie sterker is en een prima TDD heeft
Ik denk dat ik hier gewoon in mee ga.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we niet vergeten om picks te posten voor dit aankomend weekend!
Renan Barão (ic) vs. Michael McDonald
Ik ga meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik maar denken dat al die vechters dikke contracten hebben of tenminste als zij vechten er behoorlijk van kunnen leven i.p.v. een baan ernaast te hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:44 schreef samirz het volgende:
[..]
Hobby? Dat is zijn dagelijkse baan nu.
ik ga meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuwe kampioen is in aantocht, mensenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:37 schreef Beach het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:37 schreef Beach het volgende:
Dominick Cruz komt niet meer terug?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwe kampioen is in aantocht, mensen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwe kampioen is in aantocht, mensen
Ik verwacht zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zet je picks er wel bij, misschien haal je nog het hoogste percentage dit seizoen
Geo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Heeft onze casual zijn picks al gemaakt?
nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:12 schreef One_conundrum het volgende:
Hoelaat begint het op de BBC vanavond?
Die wacht op de rest zodat ie strategisch kan pickenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Heeft onze casual zijn picks al gemaakt?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:12 schreef One_conundrum het volgende:
Hoelaat begint het op de BBC vanavond?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond weer eerst op FB en YouTube?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo begint het zo vroeg?Moet ik nog snel cola gaan halen..
En bakkes jullie met je casual ..
dan pak de ytquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:22 schreef Disorder het volgende:
KUTstream op FB. Buffering. Vastlopers.
Bij mij zat ie eerder ook even te kloten, gaat nu prima.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
FB's stream is een stuk scherper. Loopt nu wel aardig trouwens.
Mwa, Beach zei het ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Geen dank, anders was je mooi te laat geweest
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zou je ook nog wel geDMd hebben hoor
Je ziet, we houden allemaal van je.
Die kwam er dankzij mijn casual opmerking achterquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat doen vrienden he, elkaar a hard time geven met kut grapjes.
op yt of fbquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Paxlie het volgende:
Is het gratis te zien online? Of mogen wij als europeanen weer betalen voor de ufc stream
de maincard uiteraard, prelims boeien me njetsquote:
dat kost dus 5 euro, huftersquote:
Casualquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de maincard uiteraard, prelims boeien me njets
Streamsquote:
Dikkerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Streams
Tevens eens zitten kijken naar dat stone, zie ik dat ik 14.1 weeg en die gasten maar 9
roidsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben 16 stone en totaal geen dikkert meer
Ik doe mee met dezequote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Paxlie het volgende:
CrossFitquote:
Youtube en Facebook kun je toch gewoon kijken in de States?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
die americanos zijn ook getikt, als je geen fuel hebt, kan je het nergens zien, ook online niet
geoblock en de main card zoiezo nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Youtube en Facebook kun je toch gewoon kijken in de States?
Kan je niet lekker bij het darten gaan trollen ofso?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee verre van, zie beide voor het eerst.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Worden wat hersencellen vernield hier![]()
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 19:27:24OMFG!!!!! Wow!!!!!! Much respect to Nedkov and Watson!!!!! Holy shit reageer retweet
Die Carley ofzo? Beetje nasty. 2/10 scherpe ellebogenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden we van de blonde britse ringgirl?
Lelijke neptieten manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden we van de blonde britse ringgirl?
Gastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:35 schreef Nober het volgende:
Grispi verloor z'n laatste 3 en vocht in augustus voor het laatst, Ogle verloor in september op DEC en beide vochten voor dat gevecht een jaar niet... dus Ogle wint.
Om de stretchmarks van het roiden te verbergen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:35 schreef Fenomeno het volgende:
Die tattoo's van ogle zijn zo knakenlillek
Eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:35 schreef Fenomeno het volgende:
Die tattoo's van ogle zijn zo knakenlillek
Klopt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:35 schreef Nober het volgende:
Grispi verloor z'n laatste 3 en vocht in augustus voor het laatst, Ogle verloor in september op DEC en beide vochten voor dat gevecht een jaar niet... dus Ogle wint.
Je logica zie ik niet, maar het "werkt" welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:35 schreef Nober het volgende:
Ik zie het nietquote:
Waarom zou de scheids wat doen? Wat jij een impasse noemt kan je ook gewoon een gevecht noemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef Omega het volgende:
20-18 toch?
Wel gek dat die scheids niets deed, als liggend zo een impasse gebeurd, dan staan ze al na 5 seconden, zo staand mogen ze 30 seconden stilstaan, hangen.
allebei aan de snoepgoedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Fenomeno het volgende:
Wat denk je fxr? Sass aan de snoepjes?
Zegt toch wat over je fight IQ hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
Castillo
Tegen Sass voor een Td gaan
Put your money where your mouth isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wint niet, zet in op die andere.
Goed dat hij verloor, maar wie kreeg nou dat rolletje voor passiviteit in ronde 2?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja, Sass heeft ook weinig anders in huis om het hem moeilijk te maken
Ronde 1 heeft ie gekregen wss, denk niet dat iemand hem R2 gegeven heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat hij verloor, maar wie kreeg nou dat rolletje voor passiviteit in ronde 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
Hoe laat begon de main ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrecht Football Club?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Pisvee wint helaas toch met gemak.. kun je beter UFC blijven kijken
Wie weet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ie wint krijgt ie vast een wikipediapagina!
Ik speel al 3 jaar gelijk, heb het veel te vaak fout om ooit winstgevend te worden volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Beach het volgende:
Hoeveel winnen jullie meestal met wedden?
Ik verlies meestalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Beach het volgende:
Hoeveel winnen jullie meestal met wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste twee rondes waren voor Te-Huna, is hooguit een draw maar 10-8's worden zelden gegeven.quote:
Kan raar lopen in MMA, velen waren wel KO gegaan in ronde 1 maar Te-Huna overleefde het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Beach het volgende:
Hooi nooit meer naar mij luisteren met picks
Ik heb ook 0/2 goed, high 5!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan raar lopen in MMA, velen waren wel KO gegaan in ronde 1 maar Te-Huna overleefde het.
Wel jammer want Jimmo was hier de underdog, nu heb ik 0/2 goed
Meh, UFC en Santiago klikt niet zo goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben één van de twee mensen die voor Santiago gaat, ben benieuwd
I know.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Meh, UFC en Santiago klikt niet zo goed
En Blackzillians en UFC ook niet zoquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
En Blackzillians en UFC ook niet zo
Hebben ze van het boksen overgenomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
waarom doen ze trouwens zo moeilijk met die scores die de scheidsen geven? Waarom niet een punt per scheids ofzo?
Je weet niet wat de judges doen he, deze sowieso voor Cub maar de andere rondes waren vrij close.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Gewed en pick op Porier ..![]()
Wordt weer niks met beide, PSV ook al niet goed genoeg voor mijn bets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |