Als iemand die je niet kent op jouw bank ligt te slapen, wijs je die dan ook waar hij wel kan slapen of verzoek je die persoon enkel om jouw huis te verlaten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.
Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?
De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.
Gaat u verder....
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Andromache, ik vind het echt naar voor, zou er hele meevoelende reacties op kunnen geven in_een_ander_topic.
En dat meen ik nog ook. Ik gun het niemand zich zo te voelen/het leven zo te ervaren, maar het hoort gewoon niet in dit topic thuis. Het heeft geen reet met daten via datingsites te maken en het verpest het onderwerp keer op keer op keer.
[..]
Nee, het is dus geen slowchat. En eerlijk is eerlijk, iedereen in dit topic doet het soms, maar dat eeuwige ge-topic-vervuil over/door allerlei sociale angsten en problemen neemt gewoon zo makkelijk het volledige topic over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerd)
De SC proberen we enorm te beperken. Modjes controleren hier regelmatig en halen zo de bezem erdoorheen. en als het teveel is sluiten ze de reeks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerd)
Tja, ik weet nou niet of je mij hier nou mee gerustelt of mee beledigt..quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik haal ze niet van paiq af hoor. Ze komen vast nog wel terug voor een 2e ronde keuze
Nee dus. Even niet zo dom doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef habitue het volgende:
Zetten we toch gewoon sc voor het topic, problem solved
Soms heb je feestje, dat loopt wel eens uit de hand... en ik slaap zelf altijd op bed dus lekker belangrijk ;-)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als iemand die je niet kent op jouw bank ligt te slapen, wijs je die dan ook waar hij wel kan slapen of verzoek je die persoon enkel om jouw huis te verlaten?
Ridicuul voorbeeld is ridicuul.
Geintje joh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee dus. Even niet zo dom doen.
Oh. Je weet het hier tegenwoordig maar nooit.quote:
Ik vind dat best wel kansloos eigenlijk. Ik hoop niet dat ik moet uitleggen waarom dat zo is. Iets met Captain Obvious en zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Dizorn het volgende:
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
Lijkt me alleenmaar een goed tekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh. Je weet het hier tegenwoordig maar nooit.![]()
Maar ontopic dan; mijn date to be apped me plat, en ik probeer dat een beetje te temperen. Ze is wel erg enthousiast en ik vraag me af of dat geen slecht teken is. Ik moet 'r nog irl zien namelijk.
euhh, nee dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me alleenmaar een goed teken
Ze denkt de hele dag aan hem, hoe kan dat een slecht teken zijnquote:
Dat ze geen leven heeft? dat ze te veel aan hem gehecht is tewrijl ze elkaar nog niet kennen? dat ze wanhopig is? dat ze problemen heeft?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze denkt de hele dag aan hem, hoe kan dat een slecht teken zijn
Precies. En daar zit dus mijn zorg. Maar we gaan het meemaken denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze geen leven heeft? dat ze te veel aan hem gehecht is tewrijl ze elkaar nog niet kennen? dat ze wanhopig is? dat ze problemen heeft?
Mwah, dat hoeft niet per se zo te zijn hoor. Maar goed, da's louter uit eigen ervaring.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
ik vraag me af of dat geen slecht teken is. Ik moet 'r nog irl zien namelijk.
Dan vindt ze je niet zo leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef habitue het volgende:
Ik vertrouw dat soort meiden ook niet echt :p aan de andere kant heb ik ook contact met een meisje die reageert eens in de 2 dagen
Inderdaad, of dan is hij hooguit leuk als tweede of derde keus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Fascination het volgende:
Dan vindt ze je niet zo leuk.!
Zou je denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet zo leuk.!
Wat is een goed aantal complimentjes? Wanneer kan je beter kappen? Vrouwen zijn altijd zo 'subtiel' aka vaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Andromache het volgende:
ooo dat heb ik ooit ook gehad, een man die nog voor de date zei 'ik vind je een enorm schatje'. op de date zelf strooide hij ook de hele tijd met cliché complimentjes. nee, dat werd hem niet, voelde me erg ongemakkelijk, maar ben toch nog wezen poolen met hem uit beleefdheid. beter had ik het na een drankje afgekapt. ach en wee, de groene internetdater
Als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller. Twee dagen wachten doet ze dan echt niet.quote:
Ik bedoelde dat sarcastisch, vandaar mijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller. Twee dagen wachten doet ze dan echt niet.
En zeg nu zelf, hoeveel tijd kost nu werkelijk om even een smsje of whatsappje te sturen?
Sarcasme heeft een eigen smiley (quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef habitue het volgende:
Ik bedoelde dat sarcastisch, vandaar mijnweet ook wel dat het wss niks wordt.
Maar zolang ze mij ook vragen blijft stellen reageer ik ook wel. Het is een leuk gesprek namelijk. En ze is lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |