abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122892566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou ^O^
Een echte autist, ik dacht het al.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:58:40 #122
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122892676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Hey joh, hardstikke goed hoor. Maar je komt blijkbaar anders over dan jij je voelt? Namelijk wanhopig en gefrustreerd. Maar blijf je gewoon lekker goed voelen over wat je bereikt en go for the stars. Geen sarcasme trouwens.

quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?

[/oprecht nieuwsgierig is]
Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijn :+
WFPB!
pi_122892711
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een echte autist, ik dacht het al.
Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?
Rustig aan.
pi_122892726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou ^O^
Same here... ik doe dat ook redelijk vaak en dat is echt niet makkelijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122892747
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?

[/oprecht nieuwsgierig is]
of hij wil haar meer dan zij hem. oid.
pi_122892798
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Dizorn het volgende:

[..]

[..]

Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijn :+
Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.
pi_122892817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?
:')
pi_122892850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ga even ergens anders vervelend zitten doen.
Rustig aan.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 22:02:37 #129
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122892896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik had laatst met iemand een leeg uiterlijkheden balkje. En het was een fotobewonderaar van me. Maar toch scoorde ik een 2.7 voor haar (zij een 6.2 voor mij)? Paiqs logic eludes me.

Insteek, insteek, het idee is niet om een ander vriendje/vriendinnetje te zoeken hoor. En ik maak me weinig zorgen. :)
7.3 hier 8-)
Maar niemand reageert toch :'(
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 22:03:09 #130
pi_122892929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Stoer toch juist
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:03:47 #131
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122892967
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.
Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.
WFPB!
pi_122893023
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.
Maar uiteindelijk kap je het dan altijd weer af, op een gegeven moment?
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:05:32 #133
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122893063
Ja dus, want niet op zoek naar iets vasts. Zo onduidelijk is dat toch niet? :P
WFPB!
pi_122893130
Nu we toch in de vraagmodus zitten. Hier vrouw aanwezig voor een avondje ongeremde sex? _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:07:28 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122893197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef habitue het volgende:
Nu we toch in de vraagmodus zitten. Hier vrouw aanwezig voor een avondje ongeremde sex? _O_
Ga naar KPD

Hier zitten alleen zoutzakken
pi_122893233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga naar KPD
Mag ik niet in ;(
pi_122893338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:10:19 #138
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122893382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Stoer toch juist
Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.

Het lijkt me gewoon gezellig, iemand om mee te lachen en te knuffelen, en in eerste instantie vaak barhangen/koffiedrinken/elkaar leren kennen. Huisje, boompje, beestje jeweetz... Dat ik daar mijn best voor doe, dat is toch verre van wanhopig? Mensenlief, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie! Ik maak er wat van, met vrienden, in mijn eentje, en ook met leuke dates, let maar op!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:11:45 #139
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122893481
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
WFPB!
pi_122893638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
Okay. Hehe. Het duurde een jaar, maar dan is dat tenminste wat meer helder. Nu Perzephone nog hetzelfde gaan vragen. :+
pi_122893649
Lekker is dat, hebben we nu ook al concurrentie van bezette mensen op Paiq..schiet niet op zo he..;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 22:14:04 #142
pi_122893655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Ik snap dat nooit :P
Maargoed als het goed voelt vooral doen, en zorgen dat de ander weet dat je niks vast zoekst
pi_122893707
Andromache, ik vind het echt naar voor, zou er hele meevoelende reacties op kunnen geven in_een_ander_topic.

En dat meen ik nog ook. Ik gun het niemand zich zo te voelen/het leven zo te ervaren, maar het hoort gewoon niet in dit topic thuis. Het heeft geen reet met daten via datingsites te maken en het verpest het onderwerp keer op keer op keer.

quote:
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 22:15:48 #144
pi_122893769
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.

Het lijkt me gewoon gezellig, iemand om mee te lachen en te knuffelen, en in eerste instantie vaak barhangen/koffiedrinken/elkaar leren kennen. Huisje, boompje, beestje jeweetz... Dat ik daar mijn best voor doe, dat is toch verre van wanhopig? Mensenlief, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie! Ik maak er wat van, met vrienden, in mijn eentje, en ook met leuke dates, let maar op!
Nooit een relatie/verhouding gehad tot nu toe? Ik ben zelf ook wel redelijk wanhopig naar liefde en knuffelen samen film kijken etc. Heb een relatie van 4 jaar gehad en nu een jaar weer alleen en het knaagt enorm. Ik weet niet of ik dat dan uitstraal of niet
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:15:56 #145
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122893776
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Lekker is dat, hebben we nu ook al concurrentie van bezette mensen op Paiq..schiet niet op zo he..;)
Ik haal ze niet van paiq af hoor. Ze komen vast nog wel terug voor een 2e ronde keuze O-)
WFPB!
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:18:09 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122893902
nee joh, daar hoor ik echt niet thuis. Ik heb ervaringen met datingsites, RP, Paiq, E-matching, Knuz trouwens ook, dus ik hoor hier ook. nou, ik hou er dan maar mee op, als ik kennelijk zó'n verkeerd beeld van mezelf neerzet?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:19:12 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122893971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Andromache het volgende:
nee joh, daar hoor ik echt niet thuis. Ik heb ervaringen met datingsites, RP, Paiq, E-matching, Knuz trouwens ook, dus ik hoor hier ook. nou, ik hou er dan maar mee op, als ik kennelijk zó'n verkeerd beeld van mezelf neerzet?
Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)

andere problemen zijn voor andere topics.
pi_122894038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)

andere problemen zijn voor andere topics.
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.

Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?

De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.

Gaat u verder....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122894087
Jullie geven ook wel erg het stereotype beeld van een datingsiter :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:21:17 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122894090
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.

Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?

De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.

Gaat u verder....
Zo af en toe (bij bv nieuwelingen) doen we dat ook wel hoor. Volgens mij is Andro niet zo nieuw en weet der weg wel te vidnen.

En in jouw voorbeeld zou ik een TR plaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')