Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.quote:
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.
oppakken en afvoeren dat soort lui, hangen zal ie!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
De lul heeft onze date op valentijnsdag afgezegd
... Hmm....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
Ach, ze zijn tot nu toe niet meer dan halfdood weggegaan hier, dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Daarom altijd een revolver aan je been vastknopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Die stond al vast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
binnen 1 minuut geregeld ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Ja, je kunt altijd het slachtoffer worden van geweld, maar zo maar bij iemand thuis afspreken die je nog nooit gezien hebt? noooo way. in de kroeg kun je eerst nog eens face to face aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt
Toevallig heb ik afgelopen zondag bij iemand afgesproken die ik nog nooit eerder in het echt gesproken heb. Alleen via de webcam dan. Was hartstikke leuk. Alleen kom ik er nunet achter dat ze zwanger is van der ex >.>quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Ja, je kunt altijd het slachtoffer worden van geweld, maar zo maar bij iemand thuis afspreken die je nog nooit gezien hebt? noooo way. in de kroeg kun je eerst nog eens face to face aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt
Ja en? Ik kan ook bij een dame thuis afspreken en de volgende dag wakker worden in een bad met ijs terwijl ik een nier minder heb. Wat ben jij voorzichtig joh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.quote:
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef habitue het volgende:
[..]
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.
Miss is dat ook wel zo, ze had geen foto gestuurd kon ik me herinnerenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is echt schijnveiligheid![]()
Want iemand die kwaad wil doen kan dat ook na of tijdens een kroeg bezoekje..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.
Hmm balen idd, de lul!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.
Ik baal echt, het is al een bijna 2 weken geleden dat we voor het laatst gedate hebben.
Eergisteren zei hij nog dat hij pas in het weekend kon dus vond ik het al jammer dat het zo lang zou duren.
Gisteren wilde hij toch wel vanavond afspreken, dus ik blij. Zegt hij vanmiddag weer af
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat je dat er echt niet aan de buitenkant vanaf gaat kunnen zien, of dacht jij serieus van wel?
Snel, vluchtquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik afgelopen zondag bij iemand afgesproken die ik nog nooit eerder in het echt gesproken heb. Alleen via de webcam dan. Was hartstikke leuk. Alleen kom ik er nunet achter dat ze zwanger is van der ex >.>
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |